AnonymBruker Skrevet 18. mars #21 Del Skrevet 18. mars Tror ikke dette forholdet har fremtiden foran seg. Når du plages av dette nå vil det alltid ligge der. Jeg hadde gått videre og funnet en som elsker meg som jeg er, det er mye bedre for selvfølelsen. Anonymkode: 9bfdc...8a0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #22 Del Skrevet 18. mars Jeg er ikke verdens vakreste dame jeg heller, men jeg forventer hvertfall at mannen min ikke påpeker det. Jeg hadde en kjæreste en gang som sa til meg når vi var på en fest: "Du er ikke akkurat den peneste på festen men jeg kommer til å dra hjem med deg likevel". Støtt og stadig kom slike kommentarer som ikke akkurat sa at jeg var stygg, men som fikk meg til å føle meg helt grusomt. Det er helt ok å ikke være vakker utseendemessig. Men som en annen lenger opp skrev: "For den riktige mannen, så er du verdens flotteste kvinne". Da ser han kvalitetene dine og syns du er vakker utifra dette. Ingen mann som er glad i deg påpeker at du er stygg. Anonymkode: 5a9f6...695 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #23 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva ville dere gjort? Har datet en fyr en stund. Han er stort sett en flott fyr med gode egenskaper som viser omsorg og glede over meg. Innimellom minner han meg likevel om hvordan han tenker om mitt utseende. Jeg vet selv jeg ikke er pen. Det får jeg ikke endret. Tenker han kunne spart seg for å kommentere andres utseende så jeg ser det. Han gjør det veldig tydelig hva han tenker. Han synes jeg er mindre pen og skjuler det ikke. Anonymkode: 712f9...fa7 Har han sagt du ikke er pen, eller tror du han tenker det? Det rimer jo dårlig med det du sier at han viser omsorg og glede over deg? Anonymkode: fec09...e09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #24 Del Skrevet 18. mars Noe av det jeg falt for med kjæresten min, var hans evne til å løfte meg opp. Han satt aldri å bekreftet eller sa seg enig i mine negative tanker om meg selv, eller min usikkerhet. Jeg er ferdig med å date eller være sammen med menn som drar meg ned, eller snakker stygt om meg. Anonymkode: c8ea0...c82 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #25 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er ikke verdens vakreste dame jeg heller, men jeg forventer hvertfall at mannen min ikke påpeker det. Jeg hadde en kjæreste en gang som sa til meg når vi var på en fest: "Du er ikke akkurat den peneste på festen men jeg kommer til å dra hjem med deg likevel". Støtt og stadig kom slike kommentarer som ikke akkurat sa at jeg var stygg, men som fikk meg til å føle meg helt grusomt. Det er helt ok å ikke være vakker utseendemessig. Men som en annen lenger opp skrev: "For den riktige mannen, så er du verdens flotteste kvinne". Da ser han kvalitetene dine og syns du er vakker utifra dette. Ingen mann som er glad i deg påpeker at du er stygg. Anonymkode: 5a9f6...695 Du er ikke verdens vakreste dame kanskje, men du er garantert milevis unna STYGG, dersom du opprinnelig tror at det finnes mennesker som blir så sveiseblinde av kjærlighet at de synes en direkte stygg person plutselig blir "verdens flotteste". Verden er ikke sånn. Vi stygge får oss partnere som setter pris på andre sider ved oss enn utseendet, og de fleste klarer å leve greit med det. Men ikke kom og påstå at et forhold ikke er verdt å være i fordi partneren din har to øyne som fungerer. Anonymkode: 25f68...0db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 18. mars #26 Del Skrevet 18. mars Dette er ikke en mann du bør satse på! Når man er glad i noen så driver man ikke å påpeker og kritiserer noe den andre ikke har mulighet til å endre. Det er stygt rett og slett. Ja vel så er du ikke slående vakker, hva så? En forelsket mann fokuserer uansett på det som er vakkert ved deg. Smilet ditt, øynene dine, håret, hva enn det måtte være. Ingen som er gode mennesker går rundt å snakker stygt om andre, langt mindre til den de dater. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #27 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe av det jeg falt for med kjæresten min, var hans evne til å løfte meg opp. Han satt aldri å bekreftet eller sa seg enig i mine negative tanker om meg selv, eller min usikkerhet. Jeg er ferdig med å date eller være sammen med menn som drar meg ned, eller snakker stygt om meg. Anonymkode: c8ea0...c82 Og det er sånn mennesker skal være mot hverandre, uansett relasjon. Anonymkode: fec09...e09 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #28 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er ikke verdens vakreste dame jeg heller, men jeg forventer hvertfall at mannen min ikke påpeker det. Jeg hadde en kjæreste en gang som sa til meg når vi var på en fest: "Du er ikke akkurat den peneste på festen men jeg kommer til å dra hjem med deg likevel". Støtt og stadig kom slike kommentarer som ikke akkurat sa at jeg var stygg, men som fikk meg til å føle meg helt grusomt. Det er helt ok å ikke være vakker utseendemessig. Men som en annen lenger opp skrev: "For den riktige mannen, så er du verdens flotteste kvinne". Da ser han kvalitetene dine og syns du er vakker utifra dette. Ingen mann som er glad i deg påpeker at du er stygg. Anonymkode: 5a9f6...695 Det er slike lignende kommentarer han kommer med samtidig som han påpeker andre damer er pene, flotte og vakre. Jeg vet jeg er stygg, men trenger ikke påminnelser om det. Ts Anonymkode: 712f9...fa7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #29 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er slike lignende kommentarer han kommer med samtidig som han påpeker andre damer er pene, flotte og vakre. Jeg vet jeg er stygg, men trenger ikke påminnelser om det. Ts Anonymkode: 712f9...fa7 Det er svært sjelden jeg ser mennesker som ikke har noe pent ved seg. Anonymkode: fec09...e09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 18. mars #30 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er svært sjelden jeg ser mennesker som ikke har noe pent ved seg. Anonymkode: fec09...e09 Et forbilledlig menneskesyn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #31 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er slike lignende kommentarer han kommer med samtidig som han påpeker andre damer er pene, flotte og vakre. Jeg vet jeg er stygg, men trenger ikke påminnelser om det. Ts Anonymkode: 712f9...fa7 Men hvorfor fortsetter du å date han? Du er jo ikke et viljeløst vesen. Anonymkode: 624b2...280 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #32 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er svært sjelden jeg ser mennesker som ikke har noe pent ved seg. Anonymkode: fec09...e09 Dette! så er det noe med å prøve å løfte seg selv litt opp også, og snu egen tankegang. Prøve å finne det positive ved seg selv. Istedet for «jeg vet jeg selv er stygg», det må være forferdelig travelt å leve med. Alle har noe positivt! Pent hår? Vakre øyner? Fin rumpe? Fantastisk humor? personligheten og humoren er jo det som gjør mennesker! Selv den peneste mann kan bli fordelig usexy så raskt han åpner munnen liksom, hjelper ikke å ha «utseende med seg» da om du skjønner🤷♀️ Anonymkode: c7188...b77 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18. mars #33 Del Skrevet 18. mars Jeg tenker at han bør du ikke være sammen med. En kjæreste skal løfte deg opp, ikke bryte deg ned. Jeg er verken pen eller vakker. Aldri fått høre det av andre, verken menn eller kvinner. Inntil jeg traff min mann. Han synes jeg er begge deler. Som jeg sier til ham; "jeg skulle ønske jeg klarte å se hva du ser". For det klarer jeg ikke. Jeg ble mye mobbet for mitt utseende. Og tok det for gitt at jeg måtte nøye meg med å ta til takke med det jeg kunne få. Så fant jeg altså mannen i mitt liv, som virkelig elsker hele meg - inkludert mitt utseende. Han viser med hele seg at han synes jeg er vakker - både på innsiden og utsiden. Etter denne opplevelsen er jeg nok blitt overbevist at det finnes der ute som vil finne en fin og attraktiv, selv om man selv mener man er stygg. Det finnes ingen fasit på hva som er vakkert og pent for absolutt alle. Vi har ulike preferanser. Det noen synes er vakkert eller pent, er ikke det nødvendigvis for andre. Du fortjener bedre ts. 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #34 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er slike lignende kommentarer han kommer med samtidig som han påpeker andre damer er pene, flotte og vakre. Jeg vet jeg er stygg, men trenger ikke påminnelser om det. Ts Anonymkode: 712f9...fa7 Mannen min sier ofte at jeg er så fin, fin kropp, verdens fineste pupper, ser yngre ut enn alderen min osv osv, selv om jeg selv vet at jeg bare ser helt gjennomsnittlig ut så er det godt å høre sånt. Hadde han kommentert slikt som din mann så hadde jeg sparket han til hæl**** Anonymkode: 4c5df...923 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #35 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er slike lignende kommentarer han kommer med samtidig som han påpeker andre damer er pene, flotte og vakre. Jeg vet jeg er stygg, men trenger ikke påminnelser om det. Ts Anonymkode: 712f9...fa7 Ts, om du bryr deg om deg selv og ønsker å ta gode valg for deg og ditt liv, så avslutter du forholdet til denne farlige idioten øyeblikkelig. Han vil UTSLETTE deg. Det vil ikke være noe igjen av deg når han er ferdig med å rive vekk hver rubbel og bit av selvfølelsen din. Dette handler ikke om at man må godta at man er under gjennomsnittet når det kommer til dagens skjønnhetsstandard. Det er alltid noen som er objektivt penere og kjekkere, og det er helt greit. Jeg er selv midt på treet. Likevel forventer jeg at en mann som ønsker å være i et forhold med meg, som verdsetter selskapet mitt, som respekterer meg og liker å prate med meg, som ønsker å ha sex med meg, synes jeg er både attraktiv og skjønn. Jeg forventer at han får en strøm av gode, kjærlige følelser i kroppen når han ser på meg. Jeg forventer at han ser alt det gode med meg, at han ser helheten og får meg til å føle meg som verdens skjønneste selv om vi begge godt vet at det finnes mennesker som ser bedre ut enn oss begge. Hvordan andre ser ut, er dog irrelevant. Om jeg velger han og han velger meg, så skal vi begge få den andre til å føle seg fantastisk. Din kjæreste har valgt å gå inn i et forhold med deg, og alt han tenker når han ser på deg, er at du er mindre pen og at andre kvinner er penere enn deg? Hva faen er det? Hvorfor er han sammen med deg om han kun sammenligner deg med andre og finner feil? Og hvorfor informerer han deg om dette jevnlig? Det kan være flere grunner til dette, og ingen av de er positive. - Han er ekstremt usikker, og som en liten tenåringsgutt håndterer han det ved å bryte ned andre. Han får en ego boost av å bryte ned noen han visstnok er forelsket i og respekterer. Det peker mot noen som ikke bare er emosjonelt umoden, men som også har bekymringsverdig lavt nivå av empati. Konklusjon: han vil fortsette å bryte deg ned. Du vil aldri bli pen eller god nok uansett hva du gjør, for han kan kun føle seg bra så lenge du føler deg dårlig, og han vil gjøre alt han kan for å få deg til å føle deg liten og uverdig. - Han er psykisk, muligens fysisk, voldelig, og han tar de første stegene for å systematisk bryte deg ned så han kan kontrollere deg. Slike menn begynner vanligvis med små stikk for å se om de kan komme unna med det. Om kvinnen ikke slår hardt ned på det eller ikke slår opp, øker de den psykiske nedbrytningen i takt med kvinnens reduserende selvfølelse. Vanligvis vil masken falle helt av etter to år sammen eller etter at man har flyttet/blir gravide sammen. Da vil man se en stor eskalasjon i den psykiske volden, og fysisk vold vil kanskje også komme på banen. På det punktet har kvinnen blitt trent til å godta slik behandling og har fått så dårlig selvfølelse at de ikke har nok krefter til å komme seg vekk. Traume-bånd har også blitt etablert på det punktet. Konklusjon: Han vil fortsette å bryte deg ned, og den dårlige behandlingen vil ØKE. Han har en personlighetsforstyrrelse, og uansett hvor mye du gråter, kjefter, ber og rolig kommuniserer, så vil han aldri ende seg. - Han er alvorlig psykisk utviklingshemmet. Konklusjon: det er ulovlig å ha et romantisk og seksuelt forhold med mennesker som har kraftig nedsatt kognitive ferdigheter med mindre du selv er på samme nivå. Om vi oppsummerer: hans atferd er skadelig for din velvære, og ingen med normal emosjonell intelligens og empati behandler sine kjære på denne måten. Du selv ville sikkert druknet i dårlig samvittighet om du sa slike ting til han, men han får et kick ut av å slenge slike kommentarer til deg. Han respekterer deg ikke. Han liker deg ikke. Han ønsker ikke at du skal føle deg bra og lykkelig, og det betyr at du aldri vil føle deg lykkelig i dette forholdet. Det logiske er derfor for deg å avslutte forholdet. Han vil sannsynligvis komme med masse fine ord og si alt du ønsker å høre når du avslutter forholdet, men ikke gi han en eneste smule. Deretter vil han bli skikkelig sint og slenge masse stygge ord etter deg. Avslutt forholdet, blokker, og aldri se deg tilbake. Du kan ikke endre han, men du kan dumpe han. For din egen velvære, ikke hold sammen med noen som liker følelsen av å bryte deg ned. Anonymkode: a4a76...60b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #36 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva ville dere gjort? Har datet en fyr en stund. Han er stort sett en flott fyr med gode egenskaper som viser omsorg og glede over meg. Innimellom minner han meg likevel om hvordan han tenker om mitt utseende. Jeg vet selv jeg ikke er pen. Det får jeg ikke endret. Tenker han kunne spart seg for å kommentere andres utseende så jeg ser det. Han gjør det veldig tydelig hva han tenker. Han synes jeg er mindre pen og skjuler det ikke. Anonymkode: 712f9...fa7 Dette er ikke en flott mann med gode egenskaper. Han snakker deg ned. Da hjelper faktisk ikke det andre nok. Anonymkode: 9a6ef...b6a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #37 Del Skrevet 18. mars Så han kommenterer andre sitt utseende og ikke ditt? Anonymkode: 20285...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikkel99 Skrevet 18. mars #38 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva ville dere gjort? Har datet en fyr en stund. Han er stort sett en flott fyr med gode egenskaper som viser omsorg og glede over meg. Innimellom minner han meg likevel om hvordan han tenker om mitt utseende. Jeg vet selv jeg ikke er pen. Det får jeg ikke endret. Tenker han kunne spart seg for å kommentere andres utseende så jeg ser det. Han gjør det veldig tydelig hva han tenker. Han synes jeg er mindre pen og skjuler det ikke. Anonymkode: 712f9...fa7 Han er et rasshøl. Finn noe bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #39 Del Skrevet 19. mars Hadde reist meg opp og bare gått. WTF?!? Finn en som forguder og elsker hver millimeter av deg akkurat som du er. Og finn en som løfter deg og får deg til å føle deg som en enhjørning. Anonymkode: f9baf...94f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #40 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er slike lignende kommentarer han kommer med samtidig som han påpeker andre damer er pene, flotte og vakre. Jeg vet jeg er stygg, men trenger ikke påminnelser om det. Ts Anonymkode: 712f9...fa7 Løp for livet. Han 100% møkk på innsiden. Aldri involver deg med slike amøber. Anonymkode: 21d3a...da2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå