Gå til innhold

30 min på Incline 15 og speed 4

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hver dag, etterfulgt av litt mage trening, vil det hjelpe meg å gå ned i vekt? 

selvfølgelig også at mat inntaket er sunt. 

vil ned 5 kg før 15 april.

veier 64,5 og er 162 cm høy.

Anonymkode: c3e51...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skal du ned i vekt gjelder en ting: spise mindre enn du forbrenner. 

trening er dritbra, men ikke hvis det gjør at du spiser mye mer fordi treningen gjør deg sulten. 

Anonymkode: 069b3...471

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette er jo bare en måned og jeg tror du vil lykkes jamfør min standard, men ikke etter din. Jeg tror du vil få en fin vektnedgang, kanskje 2 kg, og kanskje du bygger noen gram muskler også. I så fall bør du bli veldig glad. Den vekta du har er egentlig veldig fin, men å trimme ned 2 kg kan være akkurat den lille piffen du blir glad for. Vil du gå  et hakk lenger så kan du fortsette en måned eller to, og deretter prøve å stabilisere mat og trimvaner slik at du går i balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det viktigste er kosten, men trening hjelper på og er uansett bra for helsa. 1 kg nedgang pr uke er ganske mye, så du må være strikt med maten hvis du skal klare det. Mht mølletrening vil du forbrenne mer på incline 4 og speed 15 enn incline 15 og speed 4 😉. Og jeg ville byttet ut to mølleøkter med styrkeøkter med fokus på baseøvelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Obs på at selv om du går ned 5 kilo på 1 måned, blir vekttapet trolig ikke synlig før om 2-3 måneder. Huden bruker litt tid på å krympe. Det avhenger av hvor mye muskler du har (og genetikk). Kanskje målet ditt er sommerkropp? :)

Anonymkode: 7ccf7...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette virker vanskelig, men om du har 30 dager med disp så må du fjerne 1167 kcal hver dag enten igjennom mat eller trening. Å fjerne 500 kcal fra mat er nok det enkleste for å så fylle på med trening. 

Husk at dette er endring du må gjøre og ikke det totale du skal fjerne i løpet av en dag. Lykke til

Anonymkode: eed04...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hei takk for svar alle, 

jeg har tidligere vært nede på 50 og 55 og hadde hverken pupper eller rumpe da , nå har jeg fått litt for mye pupp😂 og litt for mye rumpe syntes jeg, og selfølgelig ingen flat mage lengere, er på en mye bedre plass i livet, men syntes 59-60 er min perfekte vekt, da har jeg former samtidig som jeg kan gå med skjorte inn i dress buksene uten at knappen trykker 🙆‍♀️ vil ikke bytte ut garderoben min så vil gjerne inn igjen i mine bukser etc og skal i bryllup den 15 april så har en kjole som jeg ikke får igjen glidelåsen på i ryggen nå, så vil gjerne inn i den. 

Men ligge på ca 1150 i underskudd med kalorier er det noen som sier her? Jeg har økt den ene dagen med 1 time på møllen og det resulterte i 600 kcal så kanskje jeg bør bytte til det da, og så trene litt rumpe mage lår rygg etc i 15 min ?

ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hei takk for svar alle, 

jeg har tidligere vært nede på 50 og 55 og hadde hverken pupper eller rumpe da , nå har jeg fått litt for mye pupp😂 og litt for mye rumpe syntes jeg, og selfølgelig ingen flat mage lengere, er på en mye bedre plass i livet, men syntes 59-60 er min perfekte vekt, da har jeg former samtidig som jeg kan gå med skjorte inn i dress buksene uten at knappen trykker 🙆‍♀️ vil ikke bytte ut garderoben min så vil gjerne inn igjen i mine bukser etc og skal i bryllup den 15 april så har en kjole som jeg ikke får igjen glidelåsen på i ryggen nå, så vil gjerne inn i den. 

Men ligge på ca 1150 i underskudd med kalorier er det noen som sier her? Jeg har økt den ene dagen med 1 time på møllen og det resulterte i 600 kcal så kanskje jeg bør bytte til det da, og så trene litt rumpe mage lår rygg etc i 15 min ?

ts 

1150 i kaloriunderskudd. Da kan du iallfall  glemme å bygge muskler. Jeg mener det  er  bedre å redusere målsettingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...