AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Hver dag, etterfulgt av litt mage trening, vil det hjelpe meg å gå ned i vekt? selvfølgelig også at mat inntaket er sunt. vil ned 5 kg før 15 april. veier 64,5 og er 162 cm høy. Anonymkode: c3e51...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Skal du ned i vekt gjelder en ting: spise mindre enn du forbrenner. trening er dritbra, men ikke hvis det gjør at du spiser mye mer fordi treningen gjør deg sulten. Anonymkode: 069b3...471 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hver dag, etterfulgt av litt mage trening, vil det hjelpe meg å gå ned i vekt? selvfølgelig også at mat inntaket er sunt. vil ned 5 kg før 15 april. veier 64,5 og er 162 cm høy. Anonymkode: c3e51...4bc Dette er jo bare en måned og jeg tror du vil lykkes jamfør min standard, men ikke etter din. Jeg tror du vil få en fin vektnedgang, kanskje 2 kg, og kanskje du bygger noen gram muskler også. I så fall bør du bli veldig glad. Den vekta du har er egentlig veldig fin, men å trimme ned 2 kg kan være akkurat den lille piffen du blir glad for. Vil du gå et hakk lenger så kan du fortsette en måned eller to, og deretter prøve å stabilisere mat og trimvaner slik at du går i balanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hver dag, etterfulgt av litt mage trening, vil det hjelpe meg å gå ned i vekt? selvfølgelig også at mat inntaket er sunt. vil ned 5 kg før 15 april. veier 64,5 og er 162 cm høy. Anonymkode: c3e51...4bc Det viktigste er kosten, men trening hjelper på og er uansett bra for helsa. 1 kg nedgang pr uke er ganske mye, så du må være strikt med maten hvis du skal klare det. Mht mølletrening vil du forbrenne mer på incline 4 og speed 15 enn incline 15 og speed 4 😉. Og jeg ville byttet ut to mølleøkter med styrkeøkter med fokus på baseøvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Obs på at selv om du går ned 5 kilo på 1 måned, blir vekttapet trolig ikke synlig før om 2-3 måneder. Huden bruker litt tid på å krympe. Det avhenger av hvor mye muskler du har (og genetikk). Kanskje målet ditt er sommerkropp? Anonymkode: 7ccf7...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars Dette virker vanskelig, men om du har 30 dager med disp så må du fjerne 1167 kcal hver dag enten igjennom mat eller trening. Å fjerne 500 kcal fra mat er nok det enkleste for å så fylle på med trening. Husk at dette er endring du må gjøre og ikke det totale du skal fjerne i løpet av en dag. Lykke til Anonymkode: eed04...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Del Skrevet 18. mars Hei takk for svar alle, jeg har tidligere vært nede på 50 og 55 og hadde hverken pupper eller rumpe da , nå har jeg fått litt for mye pupp😂 og litt for mye rumpe syntes jeg, og selfølgelig ingen flat mage lengere, er på en mye bedre plass i livet, men syntes 59-60 er min perfekte vekt, da har jeg former samtidig som jeg kan gå med skjorte inn i dress buksene uten at knappen trykker 🙆♀️ vil ikke bytte ut garderoben min så vil gjerne inn igjen i mine bukser etc og skal i bryllup den 15 april så har en kjole som jeg ikke får igjen glidelåsen på i ryggen nå, så vil gjerne inn i den. Men ligge på ca 1150 i underskudd med kalorier er det noen som sier her? Jeg har økt den ene dagen med 1 time på møllen og det resulterte i 600 kcal så kanskje jeg bør bytte til det da, og så trene litt rumpe mage lår rygg etc i 15 min ? ts Anonymkode: c3e51...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei takk for svar alle, jeg har tidligere vært nede på 50 og 55 og hadde hverken pupper eller rumpe da , nå har jeg fått litt for mye pupp😂 og litt for mye rumpe syntes jeg, og selfølgelig ingen flat mage lengere, er på en mye bedre plass i livet, men syntes 59-60 er min perfekte vekt, da har jeg former samtidig som jeg kan gå med skjorte inn i dress buksene uten at knappen trykker 🙆♀️ vil ikke bytte ut garderoben min så vil gjerne inn igjen i mine bukser etc og skal i bryllup den 15 april så har en kjole som jeg ikke får igjen glidelåsen på i ryggen nå, så vil gjerne inn i den. Men ligge på ca 1150 i underskudd med kalorier er det noen som sier her? Jeg har økt den ene dagen med 1 time på møllen og det resulterte i 600 kcal så kanskje jeg bør bytte til det da, og så trene litt rumpe mage lår rygg etc i 15 min ? ts Anonymkode: c3e51...4bc 1150 i kaloriunderskudd. Da kan du iallfall glemme å bygge muskler. Jeg mener det er bedre å redusere målsettingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå