AnonymBruker Skrevet 19. mars #21 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg får vondt i halsen dersom mannen går dypt, men vil ikke kalle det sår, mer hoven følelse, ubehagelig å svelge noen dager.. Anonymkode: e60cf...ea2 Ja fordi d ble dypt noen ganger, tror rett og slett det bare er derfor Anonymkode: 21ad0...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #22 Del Skrevet 19. mars Grüner skrev (På 18.3.2025 den 0.24): BJ står jo for blowjob… Med andre ord så har hun bare blåst på den. Anonymkode: 9feb3...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #23 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med andre ord så har hun bare blåst på den. Anonymkode: 9feb3...2cb Ehh.. det er vel han som blåser.. loaden altså 😜 (Blowjob; en job for at han skal "blåse" loaden) Anonymkode: e60cf...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #24 Del Skrevet 19. mars Jeg kan bli det når vi deepthroater ja, men da er det aldri kommet så sent som to dager etter. Merker det utvilsomt mest samme kvelden og morgenen etter. Har aldri var så lenge som til to dager senere. For øvrig har gonoré eksplodert i det siste her i Norge, og man kan få det i halsen, så verdt å være obs på i alle fall. Anonymkode: 6c66c...72e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #25 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan bli det når vi deepthroater ja, men da er det aldri kommet så sent som to dager etter. Merker det utvilsomt mest samme kvelden og morgenen etter. Har aldri var så lenge som til to dager senere. For øvrig har gonoré eksplodert i det siste her i Norge, og man kan få det i halsen, så verdt å være obs på i alle fall. Anonymkode: 6c66c...72e Sant! Skal gi d over helgen. Har d ikke gitt seg tar jeg en test…. Anonymkode: 21ad0...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå