AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Skal sende en søknad og må sende en video av meg selv hvor jeg forteller litt om meg selv, og hvorfor jeg tror jobben passer meg. Syns det er utrolig kleint og tilgjort. Er ikke dette noe man må fortelle på intervju uansett? Slik jeg forstår det teller det positivt å sende. Så de kommer sikkert til å trekke bort søknader til de som ikke gjør det. Har dere noen råd? Anonymkode: 111e9...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:33 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:33 Dytter litt på denne. Har samme dilemma nå. Sende med den videoen eller ikke. Anonymkode: ad55c...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har søkt på deltidsstillinger hos Musti, og de krever 2 videoer i søknaden. Jeg sendte to svarte/tomme videoer fordi jeg ikke orket å styre med filming. Dagen etter ble jeg ringt, dro på intervju, men kom ikke lenger i prosessen. For en normal butikkjobb hadde jeg ikke orket. Søknaden ble ikke lest engang, og har opplevd det flere steder at de kun ser på CV. For drømmejobben hadde jeg strukket meg lenger for å bli valgt, såklart Nysgjerrig på hva andre har gjort Anonymkode: 82776...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå