Gå til innhold

Hva tiltrekkes du av utseende hos en mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Et maskulint utseende, at han samtidig ser snill ut,og har utstråling. Spiller ingen rolle om han har hår eller ikke, hvilke hårfarge/øyenfarge han har. 

Anonymkode: f654b...1c1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lt.Dan skrev (På 19.3.2025 den 0.30):

Skrivefeilen klarte  nesten å skjule at du er akkurat som alle andre damer når det kommer til g/høyere menn

Ja. Liker jo at de er gøyale også selvfølgelig. Så ble ikke direkte feil.

Men ja. Eneste fellesnevner for alle mine partnere, er at de har vært høyere en meg.

Skal forøvrig ikke så mye til, da jeg er godt under 160💁🏼‍♀️

Anonymkode: d21a7...8af

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blikket,  duften, utstrålingen.

Anonymkode: 66e42...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 14.46):

De fleste kvinner har menn som er høyere enn dem. Kan du komme på en årsak til at de fleste kvinner har menn som er høyere enn dem uten at det nødvendigvis er et absolutt krav fra kvinner? 

Anonymkode: 55291...f58

Vill gjetting, det at menn i snitt er høyere enn kvinner? 

Anonymkode: c29aa...080

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tykk nakke, et pent ansikt, hår på hodet, helst mørkt, og store hender. Dype brune øyne er helt 🤪 Naturlig maskulin, ikke bolete og forfengelig. Ikke superviktig med høyde siden jeg er 1,60 selv, skjønt det er noe ekstra attraktivt med litt høye menn.

Betyr dog ingenting hvis fyren ikke også er intelligent, morsom og snill. Og kan absolutt bli tiltrukket av menn som ikke oppfyller alle de fysiske kravene over. 

Anonymkode: e4809...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (På 18.3.2025 den 10.42):

Homer Simpson 😆

Jeg har en greie for The Simpsons og, men kanskje ikke karakteren nei. 

Stupid sexy Flanders! 🤣

Anonymkode: 9a1fb...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Høyde, godt hår, IKKE langt skjegg. Normalt pent ansikt. Snille øyne. Fine tenner. Grei og voksen klesstil. (Hater caps og joggebukse på voksne «menn»)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Vill gjetting, det at menn i snitt er høyere enn kvinner? 

Anonymkode: c29aa...080

Ja. 😊👍

Det ville derfor vært fryktelig rart om kvinner flest var sammen med menn på egen høyde eller lavere enn dem selv. 

Anonymkode: 55291...f58

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Høyde, godt hår, IKKE langt skjegg. Normalt pent ansikt. Snille øyne. Fine tenner. Grei og voksen klesstil. (Hater caps og joggebukse på voksne «menn»)

Så forskjellig kan man altså være, jeg synes caps og joggebukse er superhot 😅 Dress er derimot totalt ick for meg, det blir for "glætt".

Anonymkode: 9f3aa...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Øynene.

Ble oppslukt av øynene hans. Da vi begynte å chatte så fløt det så godt at vi pratet på telefonen i 3 timer før vi en gang hadde sett hverandre fysisk.

Da jeg møtte han samme uken så smalt det.

Lang historie kort, jeg er slank og veltrent, han er typisk litt bamse. Øynene, kombinert med den vakreste personligheten gjør han til den mest sexy mannen jeg vet om. 

Vi er nå forlovet og har kjøpt hus sammen ♥️ 

Anonymkode: 6d2d3...f9b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dress er derimot totalt ick for meg, det blir for "glætt".

Hva mener du menn skal bruke da på fest, barndåp, selskap, bryllup eller andre bursdager og fester?

Anonymkode: 906de...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tydelig/markert kjeveparti og kraftige hender. Små bleike hender får ikke røre meg, tenner bare null på det. 

Anonymkode: 45f50...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva mener du menn skal bruke da på fest, barndåp, selskap, bryllup eller andre bursdager og fester?

De kan bruke akkurat hva de vil.

Anonymkode: 9f3aa...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mange menn bruker også dress på jobb hver dag.

Joggebukse er for fridager når man ikke har tenkt seg ut døren...

Anonymkode: 24010...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høyde, pene tenner, fyldig hår, brede skuldre og store hender. 

Anonymkode: 50d32...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå er jeg i fortiårene og har vært i et forhold med samme mann i siste tjue år, men, jeg hadde definitivt "en type". Påfalende mange av mine kjærester var rødhåret eller strawberry blonde. Akkurat det tror jeg bare helt tilfedig, da jeg virkelig ikke hadde noe krav om det. Men, det jeg liker med menn er en definert skulderparti, og en stor forskjell mellom skuldre og rumpe, altså, en oppned - trekant rygg. Og, de skal ha pene hender, som er gode å ta på. Og mer enn det, lukt. Jeg skal like lukten, jeg har definitivt avvist menn som ikke kompatible fordi jeg ikke likte lukten. Men det er egentlig det. 😅 Jeg har aldri vært tiltrekket av de peneste, eller mest populære, eller mest sosiale og høylydte gutter, da jeg selv er veldig rolig av meg, litt nerdete og ikke så sosial. Jeg er tynn, og pen nok, og søtt nok for oss begge, og jeg har definitivt nok hår for oss begge, så vi trenger ikke begge har pent hår. Jeg er også lav, så mannen trenger ikke å være så høy, det kan blir for stor forskjell.  og det ser bare rart ut.

når det er sagt, så synes jeg at mannen min er pen. Jeg fant i senere tid også at han har et utseende som likner veldig på min favoritt stebestefar, som døde da jeg var fortsatt barn. Det kan hende det er det som spilte inn da jeg ble tiltrukket av nettopp ham. 

Anonymkode: 17e5f...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...