AnonymBruker Skrevet 20. mars #61 Del Skrevet 20. mars Snille øyne. Anonymkode: 87153...0b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #62 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Snille øyne. Anonymkode: 87153...0b6 Skummel mann 😱 Anonymkode: 047c5...353 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #63 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Av nysgjerrighet: Du sier overvektig. Så du liker det bedre en en slank eller trent. Hva er grunnen til det? Anonymkode: 906de...d39 Vet du årsaker til hva du finner tiltrekkende? Jeg liker også at menn er (lettere) overvektige. Aner ikke hvorfor. Menn i min familie er generelt slanke. Min far også. Anonymkode: 55291...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #64 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skummel mann 😱 Anonymkode: 047c5...353 Synes du? Jeg synes han virker veldig hyggelig 🤷♂️ Anonymkode: 87153...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #65 Del Skrevet 20. mars Jeg liker og foretrekker at han har litt hår på hodet. Elsker å rufse håret hans. Varme og kjærlige øyne Om han er høy, er egentlig en ulempe, pga kommende ryggproblemer han kommer til å få i alderdommen. Så da tror jeg han må være god på å trene kjernemuskulatur for sin egen del. Det har alle uansett godt av. Meg selv inkludert. Arbeidshender er jeg svak for, og lange armer han kan slynge rundt meg. Elsker å føle meg trygg i en god armkrok. Ellers kan han ha blå, brune eller grønne øyer. Det spiller ingen rolle. Trenger ikke å være muskuløs heller. Om han har litt rundt magen gjør ingenting. Det er først og fremst personligheten hans som tenner meg. Er ikke det på plass, så er ingenting på plass. Da går det ikke. Anonymkode: 047c5...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #66 Del Skrevet 20. mars Snille, varme øyne, et godt, ekte smil, smilerynker, sterke underarmer (gjerne slanke, men med tydelige muskler) og hender. Anonymkode: ee641...6bb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beverly_Hills Skrevet 20. mars #67 Del Skrevet 20. mars (endret) . Endret 20. mars av Beverly_Hills Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 20. mars #68 Del Skrevet 20. mars Fint smil og pene øyne. Er han litt høy og lubben så er det et pluss. Maks 10 år eldre og helst ikke yngre enn meg. Har ellers ingen andre preferanser i forhold til hår/skallet, farge, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #69 Del Skrevet 20. mars Glattbarbert, litt lubben uten å være tjukk, pent smil, høyere enn meg. Utenom det kan jeg tiltrekkes av alt mulig rart. Anonymkode: b5346...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #70 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Snille, varme øyne, et godt, ekte smil, smilerynker, sterke underarmer (gjerne slanke, men med tydelige muskler) og hender. Anonymkode: ee641...6bb Smilerynker er herlig. Anonymkode: 047c5...353 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #71 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes du? Jeg synes han virker veldig hyggelig 🤷♂️ Anonymkode: 87153...0b6 Nei han virker creepy og ekkel. Tror ikke det er en god person. Anonymkode: 047c5...353 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #72 Del Skrevet 20. mars Mandig kroppsbygning, dvs robust, ikke tynn, men heller ikke veldig feit (manboobs og skikkelig dissende mage er ekkelt, men litt mage kan være fint). Minst 5 cm høyere enn meg, helst mer, men heller ikke over 195 cm. Han må være sexy og kjekk, jeg tenner ikke på menn uten at alt er på plass; både personlighet OG utseende må være svært bra. Utstråling og selvsikkerhet er viktig, jeg liker ikke kløning, samtidig liker jeg heller ikke klyser som er for høye på seg selv. Anonymkode: 3f321...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #73 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei han virker creepy og ekkel. Tror ikke det er en god person. Anonymkode: 047c5...353 Han er kjempegrei. Anonymkode: 87153...0b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #74 Del Skrevet 20. mars Mye forskjellig. Rent overflatisk: at de er høy og liksom litt svære, utenfor normalen ofte. Eller de ha bare et slående vakkert ansikt som passer til kropp. Utrolig sjeldent dette skjer. Som oftest blir jeg tiltrukket pga. væremåte, noe med blikket, ofte er det en type ro der, ofte paret med en viss type intensitet eller bare at det virker som han er trygg i seg selv. En annen gang var det en liten fyr som hadde et vanvittig pent veksel mellom søt og veldig kjekk i ansiktet. Mye forskjellig, med andre ord. Anonymkode: da4a3...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 21. mars #75 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 23.42): Han må være: - Bredskuldret - Relativt høy - Overvektig - Store, maskuline hender - Kraftige lår og legger - Hårete ...og så MÅ han lukte naturlig godt! Namnam! Anonymkode: 5f3b8...513 Drømmemann det der 😁 Vi liker mye av det samme, ser jeg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #76 Del Skrevet 21. mars Jeg blir ikke tiltrukket av utseende. Det vil si, jeg kan se at folk er "modellklasse" eller "meget godt trent" eller "helt gjennomsnittlig" eller "veldig feit" eller noe sånt, men uansett hvordan de ser ut så havner de aller fleste i "bra nok"-kategorien utseendemessig og jeg føler ikke verken tiltrekning til eller frastøtning mot dem før vi blir kjent. (Unntakene gjelder stort sett elendig hygiene, råtne tenner og sånt.) Men mannen min har mange trekk som jeg anser som veldig sexy, og så kan man jo spørre seg hva som kom først - at jeg liker dette fordi mannen min har det, eller at forholdet vårt har vart så lenge fordi han er så tiltrekkende. Kort oppsummert: - 20+ cm høyere og 20+ kg tyngre enn meg - jeg liker en stor mann. Liker å føle meg litt "most" når vi har sex. "Pappakropp" er fint. (Jeg er 155 cm og normalvektig.) - Store hender, kraftige underarmer med tydelige sener/blodårer. Brede skuldre og bred brystkasse. - Kraftige lår med harde muskler. Lårene til mannen min føles som trestokker. - Kroppshår er sexy! Minimumskravet er hårete bryst og en skikkelig veiviser, men mye hår på mage og underarmer er et pluss. - Brun på de rette stedene - det vil si at armer og nakke bør være solbrune i sommerhalvåret, mens underlivet bør være veldig hvitt. Solariumsbrune menn er ikke særlig sexy. (Og ja, jeg tenner bare på lyshudede menn.) - Totalbildet må gi inntrykk av at han bryr seg om kroppen sin - god hygiene, tatt vare på tennene, ren hud, en kledelig sveis, ikke viltvoksende skjegg, bruker briller dersom han trenger det (synes det er veldig mange menn som går rundt og myser fordi de ikke vil bruke briller..). Anonymkode: c7d2e...084 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #77 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg blir ikke tiltrukket av utseende. Det vil si, jeg kan se at folk er "modellklasse" eller "meget godt trent" eller "helt gjennomsnittlig" eller "veldig feit" eller noe sånt, men uansett hvordan de ser ut så havner de aller fleste i "bra nok"-kategorien utseendemessig og jeg føler ikke verken tiltrekning til eller frastøtning mot dem før vi blir kjent. (Unntakene gjelder stort sett elendig hygiene, råtne tenner og sånt.) Men mannen min har mange trekk som jeg anser som veldig sexy, og så kan man jo spørre seg hva som kom først - at jeg liker dette fordi mannen min har det, eller at forholdet vårt har vart så lenge fordi han er så tiltrekkende. Kort oppsummert: - 20+ cm høyere og 20+ kg tyngre enn meg - jeg liker en stor mann. Liker å føle meg litt "most" når vi har sex. "Pappakropp" er fint. (Jeg er 155 cm og normalvektig.) - Store hender, kraftige underarmer med tydelige sener/blodårer. Brede skuldre og bred brystkasse. - Kraftige lår med harde muskler. Lårene til mannen min føles som trestokker. - Kroppshår er sexy! Minimumskravet er hårete bryst og en skikkelig veiviser, men mye hår på mage og underarmer er et pluss. - Brun på de rette stedene - det vil si at armer og nakke bør være solbrune i sommerhalvåret, mens underlivet bør være veldig hvitt. Solariumsbrune menn er ikke særlig sexy. (Og ja, jeg tenner bare på lyshudede menn.) - Totalbildet må gi inntrykk av at han bryr seg om kroppen sin - god hygiene, tatt vare på tennene, ren hud, en kledelig sveis, ikke viltvoksende skjegg, bruker briller dersom han trenger det (synes det er veldig mange menn som går rundt og myser fordi de ikke vil bruke briller..). Anonymkode: c7d2e...084 Det var ikke lite krav du hadde 😅 Anonymkode: 906de...d39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 21. mars #78 Del Skrevet 21. mars Tja, nå er ikke jeg på utkikk etter partner men rent visuelt så må jeg vel si at jeg foretrekker en smal og litt "nerdete" kroppsbygning. Ikke så fan av for mye muskler eller kroppsmasse/bredde på motparten. Pianohender som jeg så en bruker nevne tidligere er pent i mine øyne. Setter også pris på at fyren er over 175 sånn ca så jeg ikke rager over han selv men jeg merker jo at det betyr mindre nå enn det gjorde når jeg var 20. Ellers så er kragebein noe jeg ofte legger fort merke til og jeg kan overhodet ikke fordra ansiktshår så han må være glattbarbert. Velstelte tenner er også noe jeg legger merke til, kan gjerne være litt skjevheter og mellomrom men ikke nikotingule og tydelig ikke sett en tannlege på mange år. Lukt som mange nevner er også essensielt. Han må ha vanlig hygiene/dusjrutiner + vite hvordan en vaskemaskin fungerer. Kan gjerne bruke en lett/frisk EdT/EdP men ligg for all del unna Axe og andre stinkende grusomheter. Men som nevnt tidligere, selve personligheten og roen han utstråler er mer avgjørende enn utseende. Det hender da at samboeren min ikke gidder å barbere seg på tre dager og jeg blir jo ikke frastøtt av han på grunn av det (men jeg skal innrømme han får pent beskjed om å gå og barbere seg før han får komme i nærheten av noe mer enn en rask klem). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #79 Del Skrevet 22. mars Stor, sterk, godt polstret og hår i ansiktet. Med farger som ikke gjør at en ser syk eller blodfattig ut. Bør se it som en sunn mann dom tåler litt kulde, matmangel og motgang uten å stryke med, Men tar lett en liten, tynn, rødhåret med kalkunbryst om han ellers har tegn ril maskuline trekk. Viktigst at jeg føler at gan ønsker å gi meg trygghet. Anonymkode: ac5de...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #80 Del Skrevet 22. mars Gi meg gjerne en høy, maskulin, velpleid silverfox. Anonymkode: d5267...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå