Gå til innhold

Hva tiltrekkes du av utseende hos en mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker i hvert fall ikke langt skjegg og langt hår 😄

Ellers er det vel ikke noe fasitsvar på hva jeg faller for. Snille, gode øyne hjelper jo. Litt maskuline hender, et godt smil. Jeg er også veldig svak for mye kroppshår. Som er på kroppen og ikke i ansiktet. 

Høyde betyr lite. Jeg liker "bamse" menn, så det plager ikke meg om han har litt ekstra mage. 

Også må han selvfølgelig være snill, like å klemme/kose og respektere meg som jeg er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er vel lettere å vite hva jeg ikke tiltrekkes av, da jeg sjelden heller tester ut kjemien med de typene. 

Jeg tiltrekkes ikke av fedme, skjegg, ustelt hår (må på ingen måte være perfekt, men langt fettete hår er ugreit), skitne klær, dress, bart som går ned på sidene av munnen, trillrundt fjes, stor nese, svære ører, beinete kropp og sikkert mer :) 

Han jeg er gift med er 10 cm høyere enn meg, bittelitt pappamage, finest med tredager skjegg, blond og ellers med et helt normalt utseende. 

Jeg tiltekkes mest av personlighet, når jeg gidder bli kjent med nye menn.

Anonymkode: 8e4ff...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snille øyne, et godt smil og oser av trygghet

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bryst!!! Passe trent bryst, ikke helt bodybuilder. 

Anonymkode: 9b329...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 23.20):

Ser i flere tråder her svarer mange kvinner at det er alt på det personlige plan som kun teller i valg av partner. Jeg vil stille et spørsmål som kun går på utseende til en mann.

Hva er det du ser først på, og hva er det DU blir betatt av hos en mann når det gjelder utseende?

Noen eksempler: Pen ansikt, hår på hode, slank, trent\muskuløs, store armer, øyne, hud (rynker utslett etc), nese, hake, panne, rumpe, lår etc.

Anonymkode: 906de...d39

Hår på hodet er nr 1 for meg. Liker fyldig, fint hår. Kan både være blondt eller mørkt.

Maskulin nese og fine trekk generelt. Fint smil.

Ikke alt for mye muskler. Men veltrent.

En fin aura/utstråling. I kontakt med sin feminine og maskuline side. Liker ikke når det blir for mye testosteronpreget hvor alt går i muskler og enkel tankegang. 

Anonymkode: 21032...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Store hender, øyne (veldig glad i mørke, litt "sinte" øyner om det gir mening), brede skuldre, at han er høy og "stor" (noen kg ekstra). 

Anonymkode: 3bb89...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han må være:

- Bredskuldret

- Relativt høy

- Overvektig

- Store, maskuline hender

- Kraftige lår og legger

- Hårete

...og så MÅ han lukte naturlig godt!

Namnam!

Anonymkode: 5f3b8...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kult. Jeg har øyner 😍

Anonymkode: fa668...34b

Nei, du har øyne. 

Jeg tiltrekkes av typen mann han er, slik at det ikke er noe bestemt utseende som gir utslaget. Kan dermed like gjerne falle for en lav mann som en høy mann, spiller null rolle om han er lys eller mørk, om han har hår eller har barbert bort håret helt, det gjør heller ikke noe om han har noen kilo for mye, men liker best en som er noenlunde i form og trent.

Han må være maskulin, på en naturlig måte, ikke sånn tilgjort macho-opplegg. Jeg tiltrekkes ikke av mer feminine menn med lys stemme og veldig spinkel kropp. Er heller ikke særlig glad i skjegg, og i hvert fall ikke langt hår. Liker menn som går ok kledd, altså ikke jålete, men at de ikke bare slenger på seg ting som ikke passer sammen i det hele tatt, og gir blaffen i hvordan de ser ut. Han må være typen som ikke går flere dager uten å dusje, og/eller som slenger rundt seg med klær og roter.

Viktigst av alt er at han har integritet, og jeg har stor sans for kunnskapsrike, intelligente mennesker. Han må stå for egne meninger og tørre å si dem til hvem som helst, altså være en uredd og tøff type. Vet at dette ikke har med utseende å gjøre, men utseendet kan være så flott som bare det, - hvis han ikke har de personlige egenskapene jeg nevner, (og i tillegg har rettferdighetsfølelse og godhet i seg), så blir det ikke han.

Anonymkode: 24010...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fryktelig vanskelig å si. De kjærestene jeg har hatt opp igjennom årene har vært veldig forskjellig fra hverandre utseendemessig.

Eneste fellesnevneren jeg klarer å se, er at alle har vært en del gøyere en meg💁🏼‍♀️

Anonymkode: d21a7...8af

Skrivefeilen klarte  nesten å skjule at du er akkurat som alle andre damer når det kommer til g/høyere menn

Endret av Lt.Dan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lt.Dan skrev (1 minutt siden):

Så artig at skrivefeilen nesten klarte å skjule at du er akkurat som alle andre damer når det kommer til G/Høyere menn

Mine menn har også vært litt Gøyere enn meg. Jeg er litt slik flink pike, og trenger en partner som løser meg opp litt fra ansvar og plikter, til å leve, leke og more meg. Det er fellesnevneren angående alle menn jeg har falt for, bortsett fra ene. Han synes jeg ble fryktelig kjedelig. 

Jeg er egentlig leken og flink til å more meg også, men trenger liksom en som får meg til å slippe taket i det seriøse ansvaret litt, for det kan også sluke meg. 

Jeg har derfor aldri vært opptatt av menn med status og penger (å klare meg godt i livet er jeg flink til, jeg er svært arbeidssom, flink og flittig), men jeg trenger mann som får meg til å le og leke. 

Mennene i mitt liv har vært fra 172 cm til 198 cm, og man kan ikke påpeke likheter i utseendet ellers heller, men de har alle fått meg til å le og leke. (Bortsett fra ene.)

Anonymkode: 55291...f58

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høy,gjerne blond, ertende øyne og et fint smil med god tannhelse.

Lukt er også veeeldig viktig ( ikke parfyme), men at han har god kroppslukt.

Var sammen med en for noen år siden, når  han ble kåt så luktet han honning, spesielt på brystkassa.

Anonymkode: e2884...7ff

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lt.Dan skrev (26 minutter siden):

Skrivefeilen klarte  nesten å skjule at du er akkurat som alle andre damer når det kommer til g/høyere menn

Det er ikke meg du svarer, men snakk om å se virkeligheten slik man absolutt VIL se den...

I innlegget jeg postet like over ditt, skriver jeg at jeg like godt kan falle for en lav mann som en høy mann.

Men det hjelper ikke hva man enn sier, alle damer må ha høye menn, ifølge en del bitre folk på KG.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke meg du svarer, men snakk om å se virkeligheten slik man absolutt VIL se den...

I innlegget jeg postet like over ditt, skriver jeg at jeg like godt kan falle for en lav mann som en høy mann.

Men det hjelper ikke hva man enn sier, alle damer må ha høye menn, ifølge en del bitre folk på KG.

Da så... men så liker jo du utsendemessige(!) kvaliteter som "intelligens", "integritet og "kunnskapsrikhet" også da.

kommentaren min var virkelig ikke så alvorlig ment, og mer et forsøk på humor, beklager at det fløy rett over hodet ditt.

Unntaket forandrer forøvrig ikke hovedregelen, dette har ingenting med bitterhet å gjøre.

Endret av Lt.Dan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lt.Dan skrev (1 time siden):

Da så... men så liker jo du utsendemessige(!) kvaliteter som "intelligens", "integritet og "kunnskapsrikhet" også da.

kommentaren min var virkelig ikke så alvorlig ment, og mer et forsøk på humor, beklager at det fløy rett over hodet ditt.

Unntaket forandrer forøvrig ikke hovedregelen, dette har ingenting med bitterhet å gjøre.

Ja vel, så var ditt innlegg delvis humoristisk, men faktum er at det florerer av bitre innlegg der vi damer beskyldes for kun å like høye menn. Du viser nå også til en tråd der enkelte damer antagelig hevder dette.

I likhet med at mange menn synes opererte "bimbodamer" som feks Sophie Elise og den lags er flotte (helt uforståelig for meg), så synes enkelte damer at høye menn er fine. Jeg, og sikkert mange andre kvinner, faller like gjerne for en mann som er lav. En lav mann kan være minst like maskulin som en høy mann. Og ute i samfunnet ser du oss sammen med lave menn, middels høye menn, og høye karer. Det er et bredt spekter, og smaken er forskjellig!

Jeg poengterte i mitt innlegg at oppramsingen min om integritet osv. ikke hadde noe med utseendet å gjøre, det var bare for å vise at det er så mye annet som spiller inn enn om fyren er mørk eller lys, høy eller lav. Mangler han en god personlighet faller han gjennom uansett hvor pen han måtte være.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lt.Dan skrev (12 timer siden):

De fleste kvinner har menn som er høyere enn dem. Kan du komme på en årsak til at de fleste kvinner har menn som er høyere enn dem uten at det nødvendigvis er et absolutt krav fra kvinner? 

Anonymkode: 55291...f58

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

trillrundt fjes, stor nese, svære ører, beinete kropp

IT WILL NEVER BE US!

Anonymkode: 13b70...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Øynene, blikket hans og smilet hovedsaklig. Håret i de tilfellene det er langt.. Liker de som ser litt rocka ut.

Kroppen legger jeg sjelden merke til før jeg evt. blir litt kjent med en jeg allerede er begeistra for pga. utstrålinga og ansiktet.

Men har noen ganger følt en tiltrekning jeg ikke kunne sette fingeren på (fordi jeg ikke syntes vedkommende var veldig kjekk fra første stund og ikke visste noe om personligheten ennå). Veldig merkelig!

Anonymkode: b3606...fbe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 23.42):

Han må være:

- Bredskuldret

- Relativt høy

- Overvektig

- Store, maskuline hender

- Kraftige lår og legger

- Hårete

...og så MÅ han lukte naturlig godt!

Namnam!

Anonymkode: 5f3b8...513

Av nysgjerrighet: Du sier overvektig. Så du liker det bedre en en slank eller trent. Hva er grunnen til det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At han er 100% ekte. Ikke jåleri, pimpet opp på dyre status ting med eget øye som leiter febrilsk om han blir anerkjent og jenta med de største puppene ler av vitsen hans. Sånne menn er turn off.

Anonymkode: d3d65...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

At han er 100% ekte. Ikke jåleri, pimpet opp på dyre status ting med eget øye som leiter febrilsk om han blir anerkjent og jenta med de største puppene ler av vitsen hans. Sånne menn er turn off.

Anonymkode: d3d65...170

Kan du si litt mer om hva du faktisk liker av utseende da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...