Gå til innhold

Hva tiltrekkes du av utseende hos en mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg blir jo ikke tiltrukket av utseende, men hvis jeg MÅ sette fingeren på noe overfladisk må det være at han lukter godt. Mener IKKE parfyme, men at han er nydusjet og bruker rene klær. Og ikke lukter røyk, hvitløk eller noe annet ekkelt. Oppfyller han ikke disse meget strenge kriteriene spiller det ingen rolle om han ser ut som Henry Cavill.

Anonymkode: 9f3aa...9ca

Men hvis han oppfyller disse kriteriene er det ett fett om han ser ut som Henry Cavill eller Homer Simpson?

Anonymkode: 8d053...1e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han smiler med øyene, og ser på meg med et kjærlig blikk. 

Anonymkode: 047c5...353

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvis han oppfyller disse kriteriene er det ett fett om han ser ut som Henry Cavill eller Homer Simpson?

Hvis han oppfyller disse kriteriene er døren fortsatt åpen for å bli kjent. Og da er det personligheten som avgjør. Utseende som besluttende faktor kommer langt ned på lista, jeg har nok valgt lenge før det blir vurdert.

Anonymkode: 9f3aa...9ca

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TREDAGERSSKJEGG!

Vet det ikke bokstavelig er tre dagers skjegg, men altså.

Eksisterer ikke noen som ser bedre ut glattbarbarbert enn med det. 

Jeg legger merke til hendene. 

Har fått komplimenter på det selv og tenkt «hæ?», men registrerer at det er noe jeg bemerker meg selv og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Homer Simpson 😆

Jeg har en greie for The Simpsons og, men kanskje ikke karakteren nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synlig sterk.

Anonymkode: 2a686...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Høyde, brede skuldre, utstråler selvtillit og ikke for slank.  

Anonymkode: bb3a4...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det når en mann er skallet, leser ofte at det ikke er så vanlig. Til gjengjeld er høyden viktig for meg. Liker gjerne mer tynne menn som ikke er altfor godt trent, synes ikke at store muskler er attraktivt.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skuldre, armer. Litt salt og pepper i håret er også veldig fint. 

Høyde har jeg innsett spiller en rolle og kroppsholdning. Han nå være rakrygget det gir opplevelsen av selvsikkerhet. 

Anonymkode: 064c1...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Velger definitivt Homer av de to. 

Anonymkode: c29aa...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Øynene, smilet/utstårlingen og deretter personligheten☺️ Det er et pluss om han er litt mandy, handy og har store hender. Uansett jeg har alltid foretrukket litt større menn men har nå en tynn fyr som er verdens herligste fyr så tenningsmønsteret mitt har forandret seg visst☺️

Anonymkode: 2cdcb...fa5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En kombinasjon av disse:
- God naturlig lukt (den "ekte" lukten deres, ikke av parfyme o.l.)
- Snille øyne med et glimt av faen
- Intelligens: evne til kritisk tankegang, kan holde dype og interessante diskusjoner, utfordrer meg intellektuelt
- God humor
- Brede skuldre og en kropp som ser ut som den blir tatt vare på og brukes (typ noe muskler og ikke for over- eller undervektig)
- Tenner som er i orden
- Ikke for "voldsomme" trekk: typ ikke superbred hake, kjempestor nese, veldig utstående ører, altfor tykk hals, overmuskulert osv.
- En eller annen ubestemt it-faktor som det er vanskelig å sette fingeren på

Anonymkode: bfd73...c86

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå øyne, rødt kortklipt skjegg, bred over skuldrene, gjerne litt pappamage, i god form (som gjerne viser seg i f.eks sterke armer og ben, uten at man ser ut som en bodybuilder). :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskulint ansikt, gjerne velstelt skjegg. 
Pene øyne. 
Kraftig kroppsbygning, altså brede skuldre, og store overarmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye av det som er nevnt over. Legger ofte til pene hender på menn. Altså  liker stor hender, lang penge fingre. Så kan sitte å se på hendene til menn og tenke at de kan ha sexy hender :P

Anonymkode: 011b9...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pent ansikt, mer spesifikt pene øyne med et blikk som viser at det er noen hjemme. Svak for tredagersskjegg også, gir litt kontur i ansiktet. Sexy. 

Anonymkode: 14699...a35

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke å beskrive, går på mer enn utseende. Det er ikke nødvendigvis fordi jeg ikke kan være overfladisk, men det er en pakke der vesen og væremåte, holdning, stil kan gjøre en mann tiltrekkende og en annen med ganske like trekk uattraktiv.

Eneste som går igjen er vel en maskulin kroppsform, relativt slank med «hverdagsmuskler» (ja de kommer fra tunge løft men ikke noe ekstremt/fitnessopplegg), brede skuldre og v-form med smale hofter og sterke bein 😊 Høyde, hår og sånt er irrelevant. Modellpene ansikter føles fremmed og tiltrekker meg ikke. Litt som de i helt andre aldersgrupper enn meg selv, man ser det er pent men man vil ikke ha det likevel. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Symmetrisk og pent ansikt, store øyne med lange øyevipper (!), slank kropp (gjerne høy og slank, men definitivt slank), intelligent ansiktsuttrykk. Foretrekker hår framfor skalla, men ikke viktig dersom resten er på plass.

Anonymkode: a6519...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smilet og utstrålingen han gir meg når vi snakker sammen, er det først jeg legger merke til og blir betatt av. Så er hvordan vi snakker sammen, hans evne til blikkontakt og vise interesse i samtalen. 

Jeg ser også etter om han har god selvtillit og er smart, forstår sarkasme og ironi. Brune øyne og mørkt hår, interessert i kunst og musikk ++ 🤩😍

Anonymkode: 67309...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kobberfarget hår og briller. Han må se ut som lyset er på og ha god hygiene. Ellers tiltrekkes jeg av skuldre, overarmer og øyne. Orker ikke skrive detaljerte beskrivelser om det. 

Anonymkode: 74b11...993

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...