Gå til innhold

Hva tiltrekkes du av utseende hos en mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser i flere tråder her svarer mange kvinner at det er alt på det personlige plan som kun teller i valg av partner. Jeg vil stille et spørsmål som kun går på utseende til en mann.

Hva er det du ser først på, og hva er det DU blir betatt av hos en mann når det gjelder utseende?

Noen eksempler: Pen ansikt, hår på hode, slank, trent\muskuløs, store armer, øyne, hud (rynker utslett etc), nese, hake, panne, rumpe, lår etc.

Anonymkode: 906de...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Øynene

Anonymkode: 1a09e...967

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Summen av ansikstrekk, smil, skikkelse og personlighet

Anonymkode: 0470b...c9f

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sterkt blikk, sterk munn, sterk hake. Hvilket også viser personlighet, men via utseendet. 

Anonymkode: 55291...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Øynene

Anonymkode: 1a09e...967

Kult. Jeg har øyner 😍

Anonymkode: fa668...34b

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukt, velstelte hender, ikke lange negler, smil, lynne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sterkt nærvær og ro, trygghet, synlige blodårer på armene 😅 og omsorg i både ord og handlinger. Smil og evnen til å gi litt av seg selv. 

Endret av Fighter83
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir jo ikke tiltrukket av utseende, men hvis jeg MÅ sette fingeren på noe overfladisk må det være at han lukter godt. Mener IKKE parfyme, men at han er nydusjet og bruker rene klær. Og ikke lukter røyk, hvitløk eller noe annet ekkelt. Oppfyller han ikke disse meget strenge kriteriene spiller det ingen rolle om han ser ut som Henry Cavill.

Anonymkode: 9f3aa...9ca

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fryktelig vanskelig å si. De kjærestene jeg har hatt opp igjennom årene har vært veldig forskjellig fra hverandre utseendemessig.

Eneste fellesnevneren jeg klarer å se, er at alle har vært en del gøyere en meg💁🏼‍♀️

Anonymkode: d21a7...8af

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde, gjerne litt skjeggstubb, eventuelt skjegg, kraftige underarmer og store hender. Ikke nødvendig med et kritthvitt gebiss, men viktig med rene tenner og god ånde.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker brede skuldre, tykk nakke, stort hode og tykke, saftige lår🤤

Trenger ikke å være så høy.

Anonymkode: b896f...e9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pene øyne, fint smil og tenner, sterke armer og rygg. Store hender

Anonymkode: a16c5...5f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snille øyne, og pianist-hender.

Anonymkode: c29aa...080

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er øynene og smilet. En mann som ser meg og smiler mot meg, kan få det til å krible litt ekstra. 

Hvis jeg kun skal gå etter utseende ellers, er jeg litt ekstra svak for menn som er lys blonde eller rødhårede. Han kan gjerne ha rødlig skjegg og lys hud med fregner. 

Høyde er uvesentlig. Siden jeg ikke er så høy selv, blir uansett de fleste menn høyere enn meg. Kroppsbygning og vekt har heller ikke så mye å si, men siden jeg er tykk selv, er jeg redd at jeg vil føle at jeg ikke er bra nok sammen med en slank mann. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyne, smil, høyde og hår.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uttrykket i øynene. De må være sympatiske, snille og vennlige og kanskje godt humør. Utstråler de noe som føles "feil" er hele utseendet til mannen "ødelagt".

Anonymkode: 6a286...9ae

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snille øyne, det er vanskelig å forklare, men blikket sier mye. Smile rynker og generelt godmodig og glad fyr er alltid attraktivt. 

Så er jeg noe ekstra svak for skjegg og breie skuldre.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Uttrykket i øynene.

Ja, gjerne "sterke" øyne med et snev av dominans i blikket.  Ellers at han er bredere over skuldrene enn rundt livet, smale hofter og stor brystkasse.  Ca 25-35 år og over 180    :bolledeig:

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høyde. Jeg er så høy selv, så menn er ofte lavere enn meg eller like høye, og det bare gir meg noe ekstra når jeg ser en høy mann 🤷‍♀️

Anonymkode: 59bfc...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kniv & gaffel skrev (1 time siden):

Det viktigste er øynene og smilet. En mann som ser meg og smiler mot meg, kan få det til å krible litt ekstra. 

Hvis jeg kun skal gå etter utseende ellers, er jeg litt ekstra svak for menn som er lys blonde eller rødhårede. Han kan gjerne ha rødlig skjegg og lys hud med fregner. 

Høyde er uvesentlig. Siden jeg ikke er så høy selv, blir uansett de fleste menn høyere enn meg. Kroppsbygning og vekt har heller ikke så mye å si, men siden jeg er tykk selv, er jeg redd at jeg vil føle at jeg ikke er bra nok sammen med en slank mann. 

Jeg liker også rødlig skjegg og fregner 😍

Anonymkode: b896f...e9b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...