AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:46 #61 Del Skrevet lørdag kl 15:46 AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 4.14): Episode 3. Jeg hater hvordan hun avsluttet det. Hun var ikke den samme etter hans første utbrudd – noe i henne skiftet, og det ble bare verre etter det andre. Hun virket uvitende og usympatisk overfor smerten hans. Hun startet med å se på ham som en ung gutt, men avsluttet med å møte ham som en mann – som en trussel Anonymkode: d5129...d4a Hun manet frem drapsmannen i han og ble redd. Han ser jo ut som et lite barn. Jeg freaket selv ut da han eksploderte. Imponerende skuespill av gutten! Anonymkode: b6303...fb4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:49 #62 Del Skrevet lørdag kl 15:49 AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 23.09): Noen som har sett? Er en mini serie på 4 episoder på Netflix. Må si at det er en av de sterkeste seriene jeg har sett i hele mitt liv. Og bare måten den er blitt filmet på er jo helt utrolig! Anonymkode: 43508...8f1 noe av det dårligste jeg har sett, sikkelig oppskrytt Anonymkode: 11293...817 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:56 #63 Del Skrevet lørdag kl 15:56 Var helt OK. Så alt i går kveld. Tidvis langdrygt og det var vanskelig å ikke ta opp mobilen. Likte best episoden med terapeuten. Anonymkode: e82fc...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #64 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hun manet frem drapsmannen i han og ble redd. Han ser jo ut som et lite barn. Jeg freaket selv ut da han eksploderte. Imponerende skuespill av gutten! Anonymkode: b6303...fb4 Hun manet fram aggresjon, ble redd og uprofesjonell. Han ser ikke bare ut som et barn – han er et barn. Dette er bare skuespill, men jeg kan se lignende scenarioer (minus drapet) med unge gutter og hennes type. Det er noe som irriterer meg med denne typen dynamikk, men jeg klarer ikke å sette ord på det. Anonymkode: d5129...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #65 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): noe av det dårligste jeg har sett, sikkelig oppskrytt Anonymkode: 11293...817 Enig. Anonymkode: 9df18...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå