miss summers Skrevet 22. mars #21 Del Skrevet 22. mars Den gutten er skremmende dyktig. Helt satt ut jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #22 Del Skrevet 22. mars Mezzosoprena skrev (På 18.3.2025 den 12.16): Men det var vel hele poenget, det var ikke noe spørsmål om hvem som hadde gjort det. Fokuset er på hvorfor han gjorde det, og hvordan dette påvirker de rundt ham. Merkelig ting å klage på, egentlig. Jeg trodde det var han andre gutten i gjengen som lignet litt på han som hadde gjort det, han som stakk av ut vinduet. Anonymkode: 263a1...9a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 23. mars #23 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg trodde det var han andre gutten i gjengen som lignet litt på han som hadde gjort det, han som stakk av ut vinduet. Anonymkode: 263a1...9a4 Ja, den samme tanken hadde jeg også en stund - at han hadde blitt tvunget til å låne bort klærne sine og ta på seg skylda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #24 Del Skrevet 23. mars En virkelighetens horrorfilm. Virker som en psykopat der selvkontrollen glipper av og til. Sitter igjen med spørsmålet: blitt sånn eller født sånn. Jeg tror født sånn. Minte meg litt om denne filmen Anonymkode: 8df0a...ab0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #25 Del Skrevet 23. mars Veldig bra serie. Det lages veldig mye om foreldre som mister barna sine og det uutholdelige i det, men lite om hvordan det er å være pårørende til den som begår forbrytelsene. Anonymkode: be333...19f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 23. mars #26 Del Skrevet 23. mars MalloryK skrev (På 18.3.2025 den 12.54): Helt utrolig den måten de filmet på, det har jeg aldri sett før, alt i one-take. Veldig imponerende må jeg si Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #27 Del Skrevet 23. mars Jeg synes den var dørgende kjedelig. Så alle fire episodene(uten å være på mobilen) og skjønner virkelig ikke hypen🤷🏼♀️ Og jeg er normalt fan av britiske serier. Anonymkode: 5feda...08a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #28 Del Skrevet 23. mars Til dere som har sett den, er det en serie for oss voksne, eller er det noe å se med 13åringen vår? Anonymkode: a9f55...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #29 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Til dere som har sett den, er det en serie for oss voksne, eller er det noe å se med 13åringen vår? Anonymkode: a9f55...d6f Jeg vil si for alle, sammen. Anonymkode: c0764...db6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23. mars #30 Del Skrevet 23. mars (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Til dere som har sett den, er det en serie for oss voksne, eller er det noe å se med 13åringen vår? Anonymkode: a9f55...d6f Jeg vil også si at det passer for en 13 åring. Selve serien handler om en 13 åring. Kanskje det tilogmed kan få barnene til å reflektere og tenke. Rundt temaer som omhandler mobbing og lignende. Endret 23. mars av Rosa Gnom 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #31 Del Skrevet 23. mars Ble Jamie mobbet? Anonymkode: 754da...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 23. mars #32 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ble Jamie mobbet? Anonymkode: 754da...c92 Ja? Det er jo en viktig del av historien at han ble kalt incel? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #33 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes den var dørgende kjedelig. Så alle fire episodene(uten å være på mobilen) og skjønner virkelig ikke hypen🤷🏼♀️ Og jeg er normalt fan av britiske serier. Anonymkode: 5feda...08a Dessverre enig.... Synes den tipper mot kjedelig. Skjønner virkelig ikke hypen. Og jeg har tenåringsgutt selv, hadde forventet å bli mer fenget og eller beveget 🤷🏼♀️ Klarer ikke å forstå hva som er "fantastisk " men denne serien? Anonymkode: 793fb...abb 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #34 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dessverre enig.... Synes den tipper mot kjedelig. Skjønner virkelig ikke hypen. Og jeg har tenåringsgutt selv, hadde forventet å bli mer fenget og eller beveget 🤷🏼♀️ Klarer ikke å forstå hva som er "fantastisk " men denne serien? Anonymkode: 793fb...abb Det er jo det som er greia. Det er en hype. Sier 10stk på sosiale medier at den er fantastisk, så sprer det seg som ild i tørt gress og plutselig syns ALLE at den er fantastisk. En tagning da dere 😮😮 Anonymkode: 6423a...099 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #35 Del Skrevet 23. mars Synes den var god. Bra og nyskapende filmhåndtverk. Ikke spesielt sjokkerende eller revolusjonerende, men en god beskrivelse av et fenomen. Anonymkode: 14666...741 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 23. mars #36 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo det som er greia. Det er en hype. Sier 10stk på sosiale medier at den er fantastisk, så sprer det seg som ild i tørt gress og plutselig syns ALLE at den er fantastisk. En tagning da dere 😮😮 Anonymkode: 6423a...099 Tja, eller så er den bare bra. Jeg likte den fordi den er annerledes og fokuserer på andre aspekter enn andre serier. Er nok flere som har opplevd dette. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #37 Del Skrevet 23. mars Tror egentlige ikke hvite gutter på 13 år er de med dårligst kvinnesyn, hadde vært interessant om det kom en serie som viste hvilke gutter som faktisk hater jenter og som lærer dette hjemme. Anonymkode: 9c9bd...a83 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #38 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror egentlige ikke hvite gutter på 13 år er de med dårligst kvinnesyn, hadde vært interessant om det kom en serie som viste hvilke gutter som faktisk hater jenter og som lærer dette hjemme. Anonymkode: 9c9bd...a83 Nå er det akkurat det denne serien handler om, fordi den virkelige gutten er nemlig svart! Med andre ord race-swapping! 👦🏻🔄👦🏿 Anonymkode: d4795...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 24. mars #39 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er jo det som er greia. Det er en hype. Sier 10stk på sosiale medier at den er fantastisk, så sprer det seg som ild i tørt gress og plutselig syns ALLE at den er fantastisk. En tagning da dere 😮😮 Anonymkode: 6423a...099 Jeg hadde ikke lest en eneste anmeldelse av denne serien og så den fullstendig uten forhåndskunnskaper om den. Men hvorfor føler du behov for å undergrave andres opplevelse og meninger om denne serien? Det fremstår som bakstreversk, smålig og skikkelig muggete. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #40 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå er det akkurat det denne serien handler om, fordi den virkelige gutten er nemlig svart! Med andre ord race-swapping! 👦🏻🔄👦🏿 Anonymkode: d4795...0af Serien er 100% fiksjon,og er ikke basert på ekte personer.. Anonymkode: a9587...2e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå