Landmus Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars (endret) Hei dere! Noen her som vet om man kan kjøpe Bravecto uten resept i Sverige? Var innom en nettside til et svensk apotek og der sto at det er en resept vare.. Endret 17. mars av Landmus Stavet feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Ryddet for avsporing. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Landmus skrev (7 timer siden): Hei dere! Noen her som vet om man kan kjøpe Bravecto uten resept i Sverige? Var innom en nettside til et svensk apotek og der sto at det er en resept vare.. Så lenge det er reseptvare i Norge, så må du ha resept for å ha lov til å ha med over grensen. Anonymkode: 088cc...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Hei! Anbefaler alltid en resept-vare (sammen med årlig vaksine og helsesjekk). Dersom du er i litt knipe, så selger apotekene her i Norge AdTab, som er et reseptfritt alterantiv med samme virkestoff som Bravecto. Eneste forskjellen er at de er dyrere per år (sammenlignet med feks Bravecto-tablett i samme vektklasse). Ikke bruk flåttmidler fra dyrebutikk etc - dette er kun urteblandinger uten sikkerhetsstudier. Hilsen dyrlege, Anonymkode: a07c6...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Landmus Skrevet 18. mars Forfatter #5 Del Skrevet 18. mars Hei Dyrlege. Takk for svar. Jeg vil ikke kjøpe urte-greier fra dyrebutikken i så fall blir det AdTab du har rett i jeg er i knibe pt så en konsultasjon hos dyrlege har jeg dessverre ikke råd til nå. Men hunden min har fått Bravecto fra dyrlege før, og derfor ville helst holde meg til det. men men nå blir det AdTab i stedet - Farmasiet har dem like billig som i Sverige 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars Ja, dyrt å ringe dyrlegen for resept. Tror jeg betalte 800 kr for at dyrlegen skrev ut og to tabletter i fjor. Anonymkode: ea322...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå