AnonymBruker Skrevet 27. mars #21 Del Skrevet 27. mars Alle keeshondene eg har møtt har vore splitterpine GAL. Ein rase eg absolutt aldri ville anbefalt til nokon. Pelsen er også svært uhåndterlig og lite funksjonell. Ville heller sett på lapphund eller buhund. Anonymkode: 7e222...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet søndag kl 01:32 #22 Del Skrevet søndag kl 01:32 Finsk Lapphund er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:54 #23 Del Skrevet søndag kl 01:54 Ikke kjøp en hund fordi den er fin, kjøp en hund som er basert på det du kan gi den. Anonymkode: 1cceb...46c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:19 #24 Del Skrevet mandag kl 21:19 Har eurasier. Hun er en klovn, og veldig sta, men samtidig lettlært når det kommer til triks osv. elsker å trene. Rasen skal ha lite jaktinnstinkt, men min jager både katter og fugler. Fugler som flyr på himmelen blir hun helt besatt av. Kan være dårlig mentalitet på enkelte. Rasen er reservert og krever mye sosialisering. Min er alt annet enn reservert😂 kjempefin rase. Hadde lest om at rasen var sta og egenrådig, men ble likevel litt tatt på senga av HVOR sta det går an å bli Anonymkode: 03055...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå