AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Er det ofte at de som er under 40 år har store raser mens de over 50 år har mindre raser? Alder bare sånn cirka.Og hvorfor er det sånn? Anonymkode: baee3...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Nei, har aldri sett noe tegn på det. Anonymkode: 51084...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Der tror jeg du generaliserer på feil grunnlag.. Anonymkode: 09780...ff7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars (endret) Jeg er 45 og hunden min er på størrelse med en Golden retriever. Jeg har alltid trivdes best med litt større hunder. Jeg har sett mannfolk på 40 + på tur med både små pudler, Papillon osv. Så tror ikke det er noe fasitsvar på hvilken alder på eier og hvilken rase de har. Endret 17. mars av Mardina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Er 40 og har golden retriever. Anonymkode: 6c96a...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Størrelse på hund er en smakssak, mote, det er forskjeller etter hvor og hvordan en bor, hvilken mennesketype en er osv osv. Alder på eier er bare enda en variabel. Selvfølgelig kan noen gå for mindre raser når de blir eldre eller av en eller annen grunn ikke lenger er i stand til å ha stor hund, men jeg tror ikke det er "normen". Jeg er snart 50 og har hund på 26 kilo. Vurderte en mindre rase da jeg ei stund slet med en skade, men kom fram til at jeg vil fortsette å ha yndlingsrasen min så lenge jeg kan ha hund. Blir jeg skikkelig skral så får jeg vurderer om jeg vil ha hund i det heletatt, men jeg håper det blir lenge til. Anonymkode: 80585...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars De som er mye eldre har vel heller liten hund fordi de ikke kan dra så hardt i båndet og ellers være hardhendte, men ellers kjenner jeg mange langt opp i sekstiårene med diger hund og mange i tjueårene med knøttliten hund. Anonymkode: cd30f...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Ser du mange 18-25 med store hunder? ellers er det vel naturlig at seniorer hvertfall forstår at de ikke har styrken til å håndtere store og dermed steke hunder, og yngre blir de jo ikke i takt med at hunden blir eldre. Anonymkode: 40acc...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars +50 år her, hund +35 kg. Anonymkode: 2547c...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå