AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Fikk tidlig på dagen beskjed av sjefen om at han har fått tilbakemelding fra en tredje person om at jeg og en annen kollega har hatt lange private samtaler midt i arbeidstiden. Dette skjedde visst forrige uke en eller annen dag. Noe vi mener vi ikke har hatt. Vi var begge overrasket over dette og lurte på hva vi var observert i å prate om, at vi ønsket å prate direkte med den som har klaget på oss. Det vil ikke sjefen avsløre, men sa plutselig på slutten av arbeidsdagen at vedkommende ikke mente at vi hadde hatt lange private samtaler men samtaler uten å bry oss om å gjøre jobben. Altså historien forandret seg på slutten av dagen. Jeg preller dette av meg, men føler samtidig at det plager meg litt. Denne sjefen trenger litt oppvåkning. Dette er ikke første gangen, lignende har skjedd med flere andre før. Man blir opplyst om klager/ tilbakemeldinger, reagerer man så blir historien brått forandret på. Anonymkode: 3ee7f...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Man spør hva sjefen egentlig vil frem til. Anonymkode: 63c99...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man spør hva sjefen egentlig vil frem til. Anonymkode: 63c99...49d Det er jo akkurat det man ikke får svar på. Hans unike lederstil blir man ikke klok på. Anonymkode: 3ee7f...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå