AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Jeg har ikke bunad og hater å gå i kjole eller skjørt. Hvordan kle meg ? Anonymkode: 3aa2d...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Kle deg helt vanlig du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Soft mann skrev (3 minutter siden): Kle deg helt vanlig du Kan ikke det, det er en høytidelig sermoni. Anonymkode: 3aa2d...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ikke det, det er en høytidelig sermoni. Anonymkode: 3aa2d...128 Ok. Eg har tre fagbrev. Men vi var alle kledd normalt ved utdeling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Kjole om du er dame eller dress bukse. Det kan godt være andre ikke pynter seg men du bør gjøre det for din egen del. stor merkedag for deg å se tilbake på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Hverdagsklær. Det gjorde jeg. Anonymkode: 9f9ec...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars Påkledd tenker jeg, noe annet blir bare rart. Anonymkode: 97ef4...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Hva pleier du å ha på deg hvis du skal pynte deg, da? Du må ikke bruke bunad eller kjole, men noe som er litt pent bør du ha. Anonymkode: 49501...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva pleier du å ha på deg hvis du skal pynte deg, da? Du må ikke bruke bunad eller kjole, men noe som er litt pent bør du ha. Anonymkode: 49501...05f Dressbukse og en pen overdel. Anonymkode: 3aa2d...128 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars Kan jeg for eksempel ha på meg noe sånt som dette? Anonymkode: 3aa2d...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #11 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dressbukse og en pen overdel. Anonymkode: 3aa2d...128 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jeg for eksempel ha på meg noe sånt som dette? Anonymkode: 3aa2d...128 Du kan fint bruke dressbukse og en pen overdel. 😃 Anonymkode: 49501...05f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #12 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg for eksempel ha på meg noe sånt som dette? Anonymkode: 3aa2d...128 Bilde Anonymkode: 3aa2d...128 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #13 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bilde Anonymkode: 3aa2d...128 Klart det! Og gratulerar med fagbrev ❤️ Anonymkode: 28c2f...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #14 Del Skrevet 18. mars Gratulerer 🌹 Anonymkode: 3b544...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #15 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klart det! Og gratulerar med fagbrev ❤️ Anonymkode: 28c2f...c2c Tusen takk Anonymkode: 3aa2d...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #16 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gratulerer 🌹 Anonymkode: 3b544...c14 Tusen takk Anonymkode: 3aa2d...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #17 Del Skrevet 19. mars Jeg krysset av på å få det tilsendt i posten, det kom 5 mnd etter seremonien 😆 Anonymkode: 86d0e...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå