AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Hva syns dere om navnet Irma? Anonymkode: 5a62f...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Absolutt ingen negative assosiasjoner, men likevel: siden jeg er gammel nok til å huske hvor bra P3 var de første årene, må jeg dessverre melde at det eneste jeg tenker på når jeg hører Irma er radioprogrammet Irma 1000. Det var veldig morsomt, og smått absurd, så Irma blir litt vanskelig å ta seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Tenker på den ene heksen i tegneserien "witch" 😂 Var så glad i den serien som barn. Men liker navnet godt! Anonymkode: 08841...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Min mormor har et litt lengre navn, men bruker som regel bare Irma. Jeg syns det er fint, og kjenner ingen andre vil nn henne med navnet. Anonymkode: 292b6...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Høres veldig russisk ut Anonymkode: 2e9a7...af3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars Var en matbutikk på 80-tallet Anonymkode: 2ab53...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 18. mars #7 Del Skrevet 18. mars Hadde ikke valg det selv, og føler det mangler noe, men vet ikke helt hva. Synes heller ikke det er stygt, men det er mer unikt og annerledes, som ikke er noe galt i seg selv. Litt sånn «tja» fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Del Skrevet 18. mars Typisk “to stavelser-a”-navn som har vært så trendy veldig lenge nå. Nora, Emma, Ebba, Ella, Ida, Thea, Oda, Ada, Selma etc etc etc Anonymkode: fa9e6...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. mars #9 Del Skrevet 18. mars Ullvott skrev (På 17.3.2025 den 19.21): Absolutt ingen negative assosiasjoner, men likevel: siden jeg er gammel nok til å huske hvor bra P3 var de første årene, må jeg dessverre melde at det eneste jeg tenker på når jeg hører Irma er radioprogrammet Irma 1000. Det var veldig morsomt, og smått absurd, så Irma blir litt vanskelig å ta seriøst. Min første tanke også, men neppe relevant i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 21.11): Høres veldig russisk ut Anonymkode: 2e9a7...af3 Irma er av tysk opprinnelse. Anonymkode: 8a623...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå