AnonymBruker Skrevet 17. mars 2025 #1 Skrevet 17. mars 2025 Hei! For over en mnd siden så slutta jeg å røyke, og jeg røyka ca. en 20pk til dagen. (røyka vel i 1 år i strekk) Var i Sverige i helga og var sugen på nikotin, og valgte å styre unna røyken, så kjøpte meg derfor tre forskjellige engangs-vaper. Brukte opp den ene vapen på ca et døgn, og har slitt med vondt i hodet siden det, og har generelt aldri eller lite vondt i hodet til vanlig. Kan dette være pga. kroppen ikke er vandt til niktion lengre, eller? Kjedelig å ha vondt i hodet og paracet/ibux virker ikke så godt.. Anonymkode: bf23e...1f6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2025 #2 Skrevet 17. mars 2025 Det kan det absolutt være, og ikke minst når du «tømte» vapen i løpet av et døgn. Anonymkode: bf4dd...4ff 2
Fru Uperfekt Skrevet 17. mars 2025 #3 Skrevet 17. mars 2025 Det kan være det, eller at du reagerte på vapen. Er stor forskjell på typer både de du fyller på og engangs samt at faktisk ikke alle fikser vaping. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2025 #4 Skrevet 18. mars 2025 Kutt ut vaping og gå over til sigaretter! Anonymkode: 9cfa8...e3a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2025 #5 Skrevet 18. mars 2025 Nikotinsjokk kommer ganske raskt og går over raskt også i det man tar de første trekkene. Vape er minst like ille som røyk, la det være. Anonymkode: 1a15c...44d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #6 Skrevet 19. mars 2025 Hvis du er vant med å røyke 20 om dagen så tror jeg ikke du får nikotin sjokk en mnd etterpå😂 Anonymkode: 9cfa8...e3a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå