AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Har ikke lyst til å gi bare godteri. Har alltid pleid å gi han favorittgodteriet og Flax, av og til sokker eller en pen genser. noen som har noen tips eller vil dele hva de skal gi? Anonymkode: f5a58...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Holder det ikke med gaver til jul og bursdag? Dette påskeegg-styret har tatt helt av. Skal du absolutt gi noe, gi godteri. Det er det som skal være i påskeeggene. Anonymkode: d76f1...243 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Holder det ikke med gaver til jul og bursdag? Dette påskeegg-styret har tatt helt av. Skal du absolutt gi noe, gi godteri. Det er det som skal være i påskeeggene. Anonymkode: d76f1...243 Du er like sur og grinete som meg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Holder det ikke med gaver til jul og bursdag? Dette påskeegg-styret har tatt helt av. Skal du absolutt gi noe, gi godteri. Det er det som skal være i påskeeggene. Anonymkode: d76f1...243 ja, snakk om surmaga kommentar .... Masse tips til innhold i påskeegg på pinterest. Anonymkode: 15d7c...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har ikke lyst til å gi bare godteri. Har alltid pleid å gi han favorittgodteriet og Flax, av og til sokker eller en pen genser. noen som har noen tips eller vil dele hva de skal gi? Anonymkode: f5a58...6c5 Bøker, blader osv Anonymkode: f593c...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars Legg noen lapper i egget som han kan velge en om dagen av. Blowjob, analsex, håndjager, osv. Garantert fornøyd gubbe Anonymkode: 0e91b...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars Bok, blad, deodorant/parfyme/barberskum/krem, hårprodukter han liker, favoritt godteriet, noe godt øl. Anonymkode: 43842...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars Fire pils og en pizza Anonymkode: ca940...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 17.33): Holder det ikke med gaver til jul og bursdag? Dette påskeegg-styret har tatt helt av. Skal du absolutt gi noe, gi godteri. Det er det som skal være i påskeeggene. Anonymkode: d76f1...243 Det er jo romantisk og kjekt å få påskeegg . Hadde blitt deppa hvis jeg ikke fikk påskeegg av typen. Han lager rebus jeg må gjennom for å finne egget Anonymkode: b06ba...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 8.11): Det er jo romantisk og kjekt å få påskeegg . Hadde blitt deppa hvis jeg ikke fikk påskeegg av typen. Han lager rebus jeg må gjennom for å finne egget Anonymkode: b06ba...d8a Jeg hadde blitt irritert over å få noe så unødvendig som et påskeegg. Det jeg trenger kjøper jeg selv. Anonymkode: d76f1...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde blitt irritert over å få noe så unødvendig som et påskeegg. Det jeg trenger kjøper jeg selv. Anonymkode: d76f1...243 Dette var ikke en tråd om dine personlige preferanser. Om de ikke liker å få påskeegg, så antar jeg de har kommunisert det til hverandre Anonymkode: b2a3a...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #12 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg hadde blitt irritert over å få noe så unødvendig som et påskeegg. Det jeg trenger kjøper jeg selv. Anonymkode: d76f1...243 Herregud. Surpomp! Anonymkode: ca940...a0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #13 Del Skrevet 26. mars Jøss, påskeeggene må ha vokst i det siste. Ølbokser, genser, sokker, bøker. ....? Anonymkode: a19ea...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:02 #14 Del Skrevet fredag kl 22:02 AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 16.06): Jøss, påskeeggene må ha vokst i det siste. Ølbokser, genser, sokker, bøker. ....? Anonymkode: a19ea...e60 Får jo kjøpt ganske så store påskeegg da Anonymkode: 60278...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå