AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Hei! 😃 Jeg ser etter wide leg jeans, gjerne med høyt liv. Men de må være myke og ikke for tykke i stoffet. Ikke stretch (eller lite stretch) Finner de ikke! Men det er sånne jeans overalt 😅 Noen tips? Leter etter sorte jeans Krysser fingrene 😁 Anonymkode: 71051...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Lee Stella A-line🙂 Mulig mykheten kan variere mellom de ulike fargene, men Dark Eton, som jeg har, er i alle fall myk og god, og uten stretch. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Roci skrev (2 minutter siden): Lee Stella A-line🙂 Mulig mykheten kan variere mellom de ulike fargene, men Dark Eton, som jeg har, er i alle fall myk og god, og uten stretch. Åååå de var inner tier 😍 Tuuusen takk for hjelpen 😁 ts Anonymkode: 71051...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Bare hyggelig😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Roci skrev (1 time siden): Lee Stella A-line🙂 Mulig mykheten kan variere mellom de ulike fargene, men Dark Eton, som jeg har, er i alle fall myk og god, og uten stretch. Var akkurat denne jeg skulle anbefale også. Fargen Take the hint blue er supermyk! Anonymkode: 8b323...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars Rag & Bone har super myke wide leg jeans uten stretch, model Logan. Og så er Levi’s sin Baggy Dad veldig behagelig. Anonymkode: 5ff8e...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå