Gå til innhold

«Kristen» dating

remix2020

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som snart fyller 52 år. Har vært singel i 4 år og vil gjerne finne kjærligheten igjen. Har en ganske liberal kristen tro og synes det ville vært bra om jeg fant kjærligheten igjen med ei som delte mine verdier. Det viser seg å være ganske vanskelig for de fleste kristne kvinner virker å være relativt konservative.

Man kan jo bare håpe at det finnes ei kvinne på Romerike som vil ha en liberalkonservativ kjæreste 🙏

IMG_5317.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lykke til! 

Jeg er nok også kristenkonservativ. Litt mer konservativ på noe, og mindre på annet. 

Jeg prøver å finne ny kjæreste, men pingler ut før jeg får begynt. 😔 jeg vil helst ha en som er kristen eller oppvokst i kristent hjem fordi det passer bedre med min personlighet. Men utover det så trenger ikke kjæresten være kristen, så lenge han er høflig, ikke banner for mye, og er tålmodig og snill. 

Jeg bor derimot på feil plass for deg remix2020, og litt for ung. 😉

Anonymkode: 327ad...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lykke til! 

Jeg er nok også kristenkonservativ. Litt mer konservativ på noe, og mindre på annet. 

Jeg prøver å finne ny kjæreste, men pingler ut før jeg får begynt. 😔 jeg vil helst ha en som er kristen eller oppvokst i kristent hjem fordi det passer bedre med min personlighet. Men utover det så trenger ikke kjæresten være kristen, så lenge han er høflig, ikke banner for mye, og er tålmodig og snill. 

Jeg bor derimot på feil plass for deg remix2020, og litt for ung. 😉

Anonymkode: 327ad...cac

Litt for ung😆. Bare litt?😉
ja, ja… må jo ikke kun date damer fra Romerike, men greit at avstanden ikke er for stor. 

Håper du finner din drømmemann nær deg🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv Turvenn.no 

Kristendate og sånne er litt for snevre

Anonymkode: 913da...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Prøv Turvenn.no 

På turvenn traff jeg en fyr som var bare ute etter sex. 

Anonymkode: 70fc8...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

På turvenn traff jeg en fyr som var bare ute etter sex. 

Anonymkode: 70fc8...145

De treffer du overalt

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De treffer du overalt

Dessverre 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (23 timer siden):

Jeg er en mann som snart fyller 52 år. Har vært singel i 4 år og vil gjerne finne kjærligheten igjen. Har en ganske liberal kristen tro og synes det ville vært bra om jeg fant kjærligheten igjen med ei som delte mine verdier. Det viser seg å være ganske vanskelig for de fleste kristne kvinner virker å være relativt konservative.

Man kan jo bare håpe at det finnes ei kvinne på Romerike som vil ha en liberalkonservativ kjæreste 🙏

IMG_5317.jpeg

Kristen😁 Fra jeg var 15-18 sang jeg i Ten Sing. Jeg hadde meg med neste alle jentene i koret. Når jeg var ferdig med dem, så var de glad'kristne. Flott tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 17.09):

Det kan jeg nok være enig i. Snakket med ei kristen dame som er bifil og det ble ikke tatt godt imot på KristenDate🙄. Selve siden sier at det skal være plass til alle med kristne verdier og/eller kristen tro, men majoriteten av de som er der er nok veldig konservative. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
remix2020 skrev (9 timer siden):

Det kan jeg nok være enig i. Snakket med ei kristen dame som er bifil og det ble ikke tatt godt imot på KristenDate🙄. Selve siden sier at det skal være plass til alle med kristne verdier og/eller kristen tro, men majoriteten av de som er der er nok veldig konservative. 

Det gir jo mening, for de som ikke er spesielt konservative er kanskje heller ikke opptatt av å finne noen andre kristne i like stor grad? 

Jeg treffer en kristen mann uten at jeg er kristen selv. Jeg må si at hadde han hatt ✝️ i profilen sin så hadde jeg nok styrt unna fordi da tenker jeg de er veldig opptatte av det. 

Glad han ikke hadde det da, for han er en sjeldent fin mann og jeg tror ikke det kommer til å bli ett problem på noen måter. Så lenge han ikke har de dømmende kristenkonservative holdningene så synes jeg egentlig det er en fin ting. 

Så jeg ville satt korset på profilen min og fortsatt som vanlig. De som absolutt ikke er kristne pleier da å styre unna tenker jeg😄

Anonymkode: c796c...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...