Gå til innhold

Crush på praksisstudent…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har blitt så forelska i en av praksisstudentene på skolen min, men vet ikke helt om det er helt innafor fordi han nesten er lærer? Også er han i tillegg 8 år eldre enn meg… Jeg er forresten 20. Men han er skikkelig drømmefyren, og vi viber skikkelig. Føler at det er gjensidig. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 7d2b6...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingenting. Dvs, du kan gjøre hva du vil. Også får vi bare håpe han er fornuftig nok til å avvise fint. Det er ikke greit for han å involvere seg med elever. 

Anonymkode: 54cba...430

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har blitt så forelska i en av praksisstudentene på skolen min, men vet ikke helt om det er helt innafor fordi han nesten er lærer? Også er han i tillegg 8 år eldre enn meg… Jeg er forresten 20. Men han er skikkelig drømmefyren, og vi viber skikkelig. Føler at det er gjensidig. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 7d2b6...7da

Det er vel ikke akkurat unormalt at studenter faller for en lærer. Nå tenker jeg at 8 år ikke er en avskrekkende aldersforskjell, men det er nok etisk problematisk for praksisstudenten, og kanskje et brudd på studiestedets regler. 

Har du lyst har du lov, tenker jeg. Bare husk at det kanskje ikke handler om at han er uinteressert om han avviser deg, men at det handler mer om at han overholder skolens retningslinjer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til etter praksis periode med å sende han en Facebook forespørsel . Deretter se det Ann 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hill83 skrev (10 minutter siden):

Vent til etter praksis periode med å sende han en Facebook forespørsel . Deretter se det Ann 

Dette er korrekt måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...