AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Skulle hatt AAP- utbetaling i dag og er ikke kommet inn på konto. Meldekort er korrekt utfylt, men likevel står det bare forrige utbetaling, under utbetalinger. Er det flere, som ikke har fått utbetaling av AAP i dag? Anonymkode: 0c198...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Aap pleier vel ikke å komme på konto før 3-4 tiden på dagen? Uansett har de vel til og med onsdag på seg til å utbetale pengene så de regnes ikke som forsinket før etter onsdag. Anonymkode: abe03...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Dattern min har heller ikke fått idag Anonymkode: 6fd60...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Går ikke på AAP selv, men så på facebook gruppen AAP-aksjonen at det er noe feil i systemet, sånn at AAP pengene ikke kommer før imorra. Anonymkode: ac04d...7f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aap pleier vel ikke å komme på konto før 3-4 tiden på dagen? Uansett har de vel til og med onsdag på seg til å utbetale pengene så de regnes ikke som forsinket før etter onsdag. Anonymkode: abe03...2cc Jeg pleier å få utbetaling om formiddagen. sånn 11-12 tiden. På nav står det at man kan etterlyse dem etter 3 dager, og det er i morgen tidlig. TS Anonymkode: 0c198...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går ikke på AAP selv, men så på facebook gruppen AAP-aksjonen at det er noe feil i systemet, sånn at AAP pengene ikke kommer før imorra. Anonymkode: ac04d...7f8 Ok. Da vet jeg det. Tusen takk for svar alle TS Anonymkode: 0c198...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg pleier å få utbetaling om formiddagen. sånn 11-12 tiden. På nav står det at man kan etterlyse dem etter 3 dager, og det er i morgen tidlig. TS Anonymkode: 0c198...8ac 3-4 virkedager vel. Regner ikke med lørdag og søndag. Anonymkode: 0d36b...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Anonymkode: ac04d...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars Har ikke fått dagpengene mine i dag, det er første gang de ikke kommer til tidenn, så det er vel samme system. Anonymkode: 193bb...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå