Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på treningssenter, samboeren gjør ikke det, så jeg trener alene. Han liker ikke at jeg bruker tights og sier at den viser "cameltoe" og at andre ser. Jeg vil ikke trene i noe annet, for dette er best. Han liker ikke at jeg tar PT-timer eller hvis jeg dusjer der og ikke kommer rett hjem. Nå diskuterer vi om jeg skal være med på løpegruppe, det er heller ikke rett frem.

Anonymkode: 22658...6b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke godt alternativ å gå uten tights. Kun truse er tross alt mye mer utfordrende. 

Men spøk til side, dette har han ikke noe med. Noen kvinner får cameltoe pga anatomi og han må lære seg at du bestemmer hvor mye kropp du vil vise. Han kan velge å trene et annet sted dersom han ikke klarer å stresse ned. 

Anonymkode: 44ea4...a57

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting for dere å diskutere om du skal få kunne gå i en løpegruppe. Det er kun du som kan bestemme det. Bestemmer du over han? Du må gå i fra han. Du vil få et tungt og vanskelig liv sammen med denne mannen. 

Anonymkode: acbe1...435

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet

Haha! Dette får han fint akseptere gitt! Også kan han jobbe med sjalusien sin i samme slengen, dette blir for dumt.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette høres i overkant kontrollerende ut. Ingenting av det du beskriver her, er noe en normaltfungerende voksen ville plages av at kjæresten gjorde.

• Liker 15
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg går på treningssenter, samboeren gjør ikke det, så jeg trener alene. Han liker ikke at jeg bruker tights og sier at den viser "cameltoe" og at andre ser. Jeg vil ikke trene i noe annet, for dette er best. Han liker ikke at jeg tar PT-timer eller hvis jeg dusjer der og ikke kommer rett hjem. Nå diskuterer vi om jeg skal være med på løpegruppe, det er heller ikke rett frem.

Han bestemmer ikke over deg, det er kun du so  gjør det! Det eneste jeg kan forstå er de type tightsene som er dradd langt inni forann og bak med schruchs greier eller veldig lite klær. Tragisk at folk gjør det. Og ja, jeg er veltrent men kunne ikke falt meg inn å gå som en ..

Anonymkode: 9db93...ecc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hæ??

Han prøver å kontrollere hvor du dusjer og om du får lov til å løpe.

Ville fortalt ham litt om risikoen ved å løpe alene som kvinne, men han vil kanskje jogge med for å passe på?

Første forsøk på kontroll bør slås hardt ned på. Ved andre blir man singel.

Anonymkode: c9125...eb0

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener alltid i tighte tights, men det er den gamle typen, ikke de moderne som har 10 sømmer rundt hver rompeball. Synes det ser veldig rart ut, og ja, mye vises. Men jeg begynner vel å bli gammel...

Anyway. Typen din kan ikke bestemme din trening, klær, dusjing, pt eller noe anna som voksne bestemmer selv. Han er ikke faren din, og du er ikke 6 år

Anonymkode: 9ba3a...5bd

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han bestemmer absolutt ikke noe av dette. Du velger selv hvilke klær du vil gå i, frisyren din, sminke/ikke sminke, når du trener, hvor du dusjer og hvem du er sammen med. 

Anonymkode: 78d0e...805

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For en dust! Er andre ting du trenger hans tillatelse til?

Anonymkode: 8450d...bb5

• Liker 6
Skrevet

Du beskriver meg for 15 år siden. 

Verdens største dust! 
Jeg kunne skrevet side opp og side ned om hvor idiot jeg var, men mitt tips er: LØP! (Altså fra han) jeg trengte et samlivsbrudd for å forstå hvor stor dust jeg var…. Har vokst mye og lagt sjalusien bak meg…: (den kroniske utroskapen også, jeg var sjalu og usikker rett og slett fordi jeg viste hva jeg selv drev med når hun ikke viste hvor jeg var) 

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Dette forholdet er det bare å kaste på dør.

Jeg sender gjerne av gårde kona i tights, lekker som hun er, for det er bare meg hun har lyst til å knulle uansett.

Anonymkode: 4ee3e...e71

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok sjalu og redd for å miste deg. At du trener og han ikke gjør kanskje at han får noen kjipe tanker. Synes du skal prøve å prate med han åpent om hvilke følelser han har som gjør at han sier sånt. Prøv å betrygge han på at det ikke er en trussel mot dere og forholdet. 
Det er umodent å si at du skal løpe ut av forholdet. Forhold er samarbeid og kommunikasjon. Og noen ganger er den ene parten irrasjonell og har vonde følelser. Det betyr ikke at han er psykopat. Det betyr at han trenger betryggende oppførsel fra deg og selvfølgelig at dere klarer en god kommunikasjon rundt dette. 

Anonymkode: 7ac66...1cf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Med mindre treningen går utover evt barn så har han sånn ca nada, niks og ingenting han skulle sagt når det kommer til hva du trener og når.

PT timer har han kun noe med om det går så kraftig utover økonomien at dere ikke har råd til mat og regninger.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Han er kontrollerende og sykelig sjalu. Kom deg bort før det eskalerer.

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger trenger man bare å lese en setning for å forstå at et forhold er skakkjørt og preget av sykelig sjalusi og kontroll. 

Spørsmålet er vel heller hvor hekta du er på han. 

Anonymkode: 3c20f...862

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Dette skal ikke være en diskusjon, dette skal være du som gjør dine selvstendige valg som en selvstendig kvinne.

Seriøst: Dette vil bare bli verre. Stikk! (Du løper uansett fra ham).

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er umodent å si at du skal løpe ut av forholdet. Forhold er samarbeid og kommunikasjon. Og noen ganger er den ene parten irrasjonell og har vonde følelser.

Fair enough, men når partner tar ut usikkerheten ved å kontrollere ER det på tide å stikke. 

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...