Snok1 Skrevet 19. mars #141 Del Skrevet 19. mars Fremmed fugl skrev (7 minutter siden): Hva hadde vært positivt for deg at noen følte et behov å fortelle deg akkurat det? Hva skulle vært problematisk med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #142 Del Skrevet 19. mars Snok1 skrev (4 minutter siden): Hva skulle vært problematisk med det? Det er ikke alt man ønsker å vite om partner sin fortid? Anonymkode: a0e6f...e65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #143 Del Skrevet 19. mars (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er det enklere med et eksempel. Fifty shades of grey fungere fordi fyren er grisekjekk rik, penthouse. Et skikkelig catch. Gevinsten ved å beholde han er livsendrende. Da strekker man seg litt lenger foe å møte hans ønsker og behov. Hadde hun godtatt slik behandling fra en budbilsjåfør i kommunal bolig. Skal vi late som noe annet? Anonymkode: b16fe...b44 Hvis du tror på budskapet om bdsm som ligger i Shades of grey, så forstår jeg at du gjør slike sammenligninger. For de aller fleste er ikke sex noe transaksjonelt, det er en handling som springer ut fra forelskelse, kjærlighet, kåthet og som ikke har noe annet mål enn nettopp sex òg tilfredsstillelsen som følger av det. Dersom disse forutsetningene ikke er tilstede ser jeg at et transaksjonelt syn kan komme inn. Det er en dårlig vei å begi seg inn på. Endret 19. mars av Snok1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #144 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke alt man ønsker å vite om partner sin fortid? Anonymkode: a0e6f...e65 Her er hudfargen problemet? Eller rett og slett at det har vært andre partnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 19. mars #145 Del Skrevet 19. mars Snok1 skrev (38 minutter siden): Hva skulle vært problematisk med det? Jeg spurte hva hadde vært positivt med det. Men da gjerne også negativt. Hvis informasjonen hverken er positiv eller negativ for mottaker, hva er poenget å spontant fortelle det. Da er det vel meningsløs informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #146 Del Skrevet 19. mars (endret) Fremmed fugl skrev (59 minutter siden): Jeg spurte hva hadde vært positivt med det. Men da gjerne også negativt. Hvis informasjonen hverken er positiv eller negativ for mottaker, hva er poenget å spontant fortelle det. Da er det vel meningsløs informasjon. Som jeg har forklart over mener jeg at å kjenne partner i seg selv er en positiv ting. Jeg ser ingen trusler i partners erfaringer, kun en kilde til å bli bedre kjent med min elskede. En del mener at ignorance is bliss. Jeg er ikke der. Endret 19. mars av Snok1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #147 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke alt man ønsker å vite om partner sin fortid? Anonymkode: a0e6f...e65 Det er problematisk å bli kjent med partneren? Da er kanskje ikke partneren kompatibel og da er det lurt å finne ut raskt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 19. mars #148 Del Skrevet 19. mars Merkelig å ha mistenksomhet som utgangspunkt for sexlivet med sin partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #149 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det enklere med et eksempel. Fifty shades of grey fungere fordi fyren er grisekjekk rik, penthouse. Et skikkelig catch. Gevinsten ved å beholde han er livsendrende. Da strekker man seg litt lenger foe å møte hans ønsker og behov. Hadde hun godtatt slik behandling fra en budbilsjåfør i kommunal bolig. Skal vi late som noe annet? Anonymkode: b16fe...b44 Fifty shades of grey er fiksjon. I det virkelige livet har folk den sexen de vil ha, uansett lønna til kjæresten. Eller mener du at alle BDSM-doms er rike? Anonymkode: 0c2a7...fbe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #150 Del Skrevet 19. mars Topper og daler skrev (11 minutter siden): Merkelig å ha mistenksomhet som utgangspunkt for sexlivet med sin partner. Det er det overraskende mange som har... Anonymkode: c8f70...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #151 Del Skrevet 19. mars Topper og daler skrev (1 time siden): Spørsmålet var ikke hvorvidt du likte det, men om å kunne akseptere fortiden til partneren sin. Hvis du ikke kan akseptere at partneren har vært en av de fire involverte da to par hadde sex på hyttetur, så kan du ikke klage på menn som ikke aksepterer at kvinner har hatt trekant. For da er du likedan. Jeg svarte på spørsmålet. Den geniale med Fetlife er at folk faktisk skriver der om de har hatt/ønsker gruppesex, sånn at man kan finne mer passende match om dette ikke faller i smak. Dette tom før man så mye som har snakket sammen. Ingen løgner eller avvisninger er nødvendig eller nyttig. Jeg kan prate hyggelig med han fyren som liker bæsj i tilknytning til sex også, og ønske ham lykke til videre. Anonymkode: 0c2a7...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 19. mars #152 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg svarte på spørsmålet. Den geniale med Fetlife er at folk faktisk skriver der om de har hatt/ønsker gruppesex, sånn at man kan finne mer passende match om dette ikke faller i smak. Dette tom før man så mye som har snakket sammen. Ingen løgner eller avvisninger er nødvendig eller nyttig. Jeg kan prate hyggelig med han fyren som liker bæsj i tilknytning til sex også, og ønske ham lykke til videre. Anonymkode: 0c2a7...fbe Jeg har hatt profil på Fetlife, Cupido og LystClub, så jeg kjenner godt konseptet. Problemstillingen i denne tråden handler imidlertid ikke om seksuelle preferanser som man kan tenkes å ville leve ut i et fremtidig sexliv, men seksuelle erfaringer som er et tilbakelagt kapittel i ens liv. Derfor motsatt av det du skriver om her. Mitt anliggende er derfor at din motvilje mot gruppesex er i samme kategori som de mennene som blir sjalu og ikke tåler at kvinner har seksuell erfaring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #153 Del Skrevet 19. mars Topper og daler skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt profil på Fetlife, Cupido og LystClub, så jeg kjenner godt konseptet. Problemstillingen i denne tråden handler imidlertid ikke om seksuelle preferanser som man kan tenkes å ville leve ut i et fremtidig sexliv, men seksuelle erfaringer som er et tilbakelagt kapittel i ens liv. Derfor motsatt av det du skriver om her. Mitt anliggende er derfor at din motvilje mot gruppesex er i samme kategori som de mennene som blir sjalu og ikke tåler at kvinner har seksuell erfaring. Det er jo ikke rart man ikke vil dele om menn føler seg truet av det. Det er ikke bra. Anonymkode: c8f70...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #154 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er det overraskende mange som har... Anonymkode: c8f70...8dd Noe denne tråden viser til et deprimerende overmål. Alternativt undermål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #155 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er jo ikke rart man ikke vil dele om menn føler seg truet av det. Det er ikke bra. Anonymkode: c8f70...8dd Vil du ikke vite det om mannen din føler seg truet av hvem du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #156 Del Skrevet 19. mars Snok1 skrev (Akkurat nå): Vil du ikke vite det om mannen din føler seg truet av hvem du er? Jeg tror jeg er så heldig at han ikke gjør det. Anonymkode: c8f70...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #157 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg er så heldig at han ikke gjør det. Anonymkode: c8f70...8dd Det er godt. Jeg har det på samme måte, og det er frigjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 19. mars #158 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er jo ikke rart man ikke vil dele om menn føler seg truet av det. Det er ikke bra. Anonymkode: c8f70...8dd Akkurat som du føler deg truet av menn som har deltatt i gruppesex. Same, same … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #159 Del Skrevet 19. mars Topper og daler skrev (2 minutter siden): Akkurat som du føler deg truet av menn som har deltatt i gruppesex. Same, same … Jeg føler meg ikke truet av noe som helst. Anonymkode: c8f70...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 19. mars #160 Del Skrevet 19. mars (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler meg ikke truet av noe som helst. Anonymkode: c8f70...8dd Du kan ikke akseptere å ha en kjæreste med denne erfaringen, akkurat som disse mennene ikke kan akseptere å ha en kjæreste som har erfart trekant. Identisk problemstilling, identisk utfall. Med andre ord - du er i ingen posisjon til å skrive at det disse mennene tenker og føler ikke er bra, da du tenker og føler det samme om de mennene som har erfart gruppesex. Endret 19. mars av Topper og daler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå