Gå til innhold

Erfaringsbasert: Tre ting jeg aldri kan fortelle en kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Snok1 skrev (46 minutter siden):

Alle tre hemmelighetene er massive turn-ons. Du må finne rett kjæreste.

Enig, det er kun menn med mindreverdighetskomplekser som vegrer seg for "sånne" kjærester, og menn med komplekser er det mest turn-off som finnes.

Anonymkode: e1530...f74

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dessverre har jeg HELT samme erfaringer, med alle eksene mine. De blir enten ekstremt usikre, ekstremt retrospektivt sjalu (er det et uttrykk på norsk??) ellers mister de respekt - og det begynner å vise seg sakte men sikkert. 

Utrolig skuffende. Jeg aksepterer og elsker alle til tross for hva enn som er i deres fortid, men nå har jeg heldigvis forstått hvilke verdier som er viktig. Og de som graver og stiller spørsmål om fortiden er nok også nøyaktig de samme som vil ha problemer med infoen. Lesson learnt. 

Anonymkode: 6fb45...5b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor skal du drive og fortelle en kjæreste om ditt tidligere sexliv?

Anonymkode: 43375...7f5

Jeg hører interessert med når kjæresten forteller om hva hun har gjort i senga (eller utenfor senga). Jeg synes det er interessant å høre, høre hva som var bra og hva som blei skikkelig kleint, oppturer og nedturer, hva som var godt og hva som hun enda ikke har prøvd. Det er generelt bra morsomt (og spennende) å snakke om sex, og da er det litt rart om begge skal gå med skylapper og late som at elefanten i rommet ikke finnes:

Jeg vet godt at hun har knulla, sugd og pult før meg. Kanskje de har hatt større pikker enn min, mer utholdende enn meg eller kunne gjøre ting med tunga som ikke jeg kan. Hun har både sugd og ridd de pikkene, og stønnet høyt når de har kommet og han spruta sæden sin i henne.

... so what?

Det er fortid. Alle har en og den kommer ikke tilbake. Men viktigst er at hun har valgt meg. Hun har valgt å ikke være sammen med dem. Hun har valgt meg foran dem. Så uansett mine mangler, må det være noe hun ser i meg ... og jeg er taknemmelig og glad for at hun har tatt det valget.

Så ja. Normaliser å snakke om tidligere sex-opplevelser. Kanskje vær litt diskret rundt personen, men handlingene er kan man jo snakke om. Og de gangene vi har snakket om tidligere sexopplevelser har det ofte blitt grunnlaget for noe -vi- kunne prøve. Det har alltid vært både interessant, pirrende og sexy ... og mange ganger ledet til god sex mellom oss to.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

1. Jeg har hatt sex med en afrikansk mann

2. Jeg har hatt analsex og likte det

3. Jeg har hatt trekant med to menn

Nummer 1 skjedde i studietiden, nummer 2 har skjedd flere ganger og nummer 3 har skjedd to ganger, den ene tilfeldig den andre planlagt. I utgangspunktet er jeg for åpenhet og jeg er lite problematiserende når det gjelder sex. Folk lever sine liv og opplever det de opplever. Jeg er 31 år nå og ikke en ungdom lenger. Men til og med voksne menn fikser ikke sånt som dette, er min erfaring. Jeg har vært dum nok til å dele. De vil helst ha nesten-jomfruer, som først oppdager seksualiteten sin sammen med DEM. 

Så - da skal man etablere seg som par og ha hemmeligheter fra begynnelsen av. Er det sånn???

Anonymkode: 60337...7e7

Poenget med å date, ts, er ikke å ta den første og verste som vil ha deg. Poenget er å finne et menneske som tilfører ditt liv merverdi.

Så er det en rekke såkalt «voksne menn» (og da teller du ikke mentalt voksne, du teller bare fysiske år) som ikke takler både det ene og det andre fordi de har valgt å la være å regulere egne følelser.

Og din konklusjon når du sammenfatter punkt 1 (poenget med dating er merverdi) og to (noen voksne og myndige mennesker er mentalt umodne) er å skjule ting som kan frastøte umodne menn. 

Konklusjonen din burde ha vært å flagge høyt alt som kan frastøte umodne menn (og kvinner, for dem som tiltrekkes kvinner). Fordi målet - selve hensikten - med dating er å utelukke dem, alle som en. Ikke å fange dem. Du er på jakt etter en livspartner. Ikke forveksle den oppgaven med å være rottefanger eller annet der du vil fange flest mulig, uavhengig av kvalitet.

Anonymkode: a56ca...8aa

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv har jeg alltid holdt tett om mine tidligere seksuelle erfaringer til nye kjærester. Hjelper ikke hvor mye de spør og graver, min munn er lukket. 

Blir de masete, sier jeg bare at de garantert ikke ønsker å høre noe og kommer til å angre hvis de får svar på det de spør om. Og lar det ligge i luften med et lurt smil ;) 

Anonymkode: 20765...004

Hvorfor? Er det hellig det du har gjort med tidligere partnere?
Det er sikkert sex liksom. De fleste har prøvd en del, ikke likt alt ... men alle har pult liksom. Så spennende er det neppe.

... men om det er så spennende, ville jeg faktisk tolket stillheten din som noe sårt. At du har hatt de villeste sex-opplevelsene ever tidligere:
Gjort de mest unevnelige ting ... med andre.
Gjort langt drøyere og frekke ting ... med andre
Vært så kinky at du neppe kommer inn i himmelen ... med andre

... og så sett på sexlivet vårt. Dagens sexliv blir nødvendigvis målestokken. Om det ikke bare er tomt skryt, så sier du jo at tidligere sex-opplevelser har vært langt drøyere enn det vi har nå: Før var drøyere enn . Uansett hvor godt det er , så er det ikke like spicy og glamorøst som du har hatt med andre.

"Du skulle kjent meg da jeg var ung, for da knulla jeg både i øst og i vest. Men det var før det. Nå får det holde med sånn vanlig sex"

Hadde følt ut som å ikke ha vært med på den fest som alle andre snakker om.
... snakk om å selge seg selv og forholdet billig'a.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nummer 1 skjedde i studietiden, nummer 2 har skjedd flere ganger og nummer 3 har skjedd to ganger, den ene tilfeldig den andre planlagt. I utgangspunktet er jeg for åpenhet og jeg er lite problematiserende når det gjelder sex. Folk lever sine liv og opplever det de opplever. Jeg er 31 år nå og ikke en ungdom lenger. Men til og med voksne menn fikser ikke sånt som dette, er min erfaring. Jeg har vært dum nok til å dele. De vil helst ha nesten-jomfruer, som først oppdager seksualiteten sin sammen med DEM. 

Så - da skal man etablere seg som par og ha hemmeligheter fra begynnelsen av. Er det sånn???

Anonymkode: 60337...7e7

Ikke noe av dette er drøyt eller spesielt spicy.
Man er nærmest en grå mus om man ikke har prøvd anal eller trekant, og hva akkurat en afrikaner har med saken å gjøre er jeg litt usikker på. Er folk uten svart hud som har feite pølser i buksa også liksom.

Jeg synes du skal være glad for de nissene som ikke har talket det, for hva pokker skal man egentlig med folk som er så usikre på egen seksualitet og på forholdet? De mennene som ikke takler at dama har pult før dem, er gjerne typen som faller igjennom på andre områder. Sjansen er stor for at de er ganske innsnevra i senga selv og har det mer i kjeften enn noe annet sted (unntatt oralferdighetene da ... det er den tingen de sikkert mangler i kjeften 😛 ) Vil du virkelig være sammen så usikker og navlebeskuende fyr? Måtte tipp-tåe rundt et sårbart ego? ... er ikke det direkte usexy?

Klart, hvordan man snakker om sex og tidligere sexliv betyr jo noe. Det ville vært litt sært om man brått blurpet ut med hvordan man pulte exen liksom. Men om noen spør, så må de tåle svaret også. Om kjæresten min spør meg om hva jeg har gjort i senga tidligere, så får hun et riktig og ærlig svar. Noe annet ville føltes rart for min del; et forhold skal være bygd på åpenhet og ærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Even Tuell skrev (49 minutter siden):

Ikke noe av dette er drøyt eller spesielt spicy.
Man er nærmest en grå mus om man ikke har prøvd anal eller trekant, og hva akkurat en afrikaner har med saken å gjøre er jeg litt usikker på. Er folk uten svart hud som har feite pølser i buksa også liksom.

Jeg synes du skal være glad for de nissene som ikke har talket det, for hva pokker skal man egentlig med folk som er så usikre på egen seksualitet og på forholdet? De mennene som ikke takler at dama har pult før dem, er gjerne typen som faller igjennom på andre områder. Sjansen er stor for at de er ganske innsnevra i senga selv og har det mer i kjeften enn noe annet sted (unntatt oralferdighetene da ... det er den tingen de sikkert mangler i kjeften 😛 ) Vil du virkelig være sammen så usikker og navlebeskuende fyr? Måtte tipp-tåe rundt et sårbart ego? ... er ikke det direkte usexy?

Klart, hvordan man snakker om sex og tidligere sexliv betyr jo noe. Det ville vært litt sært om man brått blurpet ut med hvordan man pulte exen liksom. Men om noen spør, så må de tåle svaret også. Om kjæresten min spør meg om hva jeg har gjort i senga tidligere, så får hun et riktig og ærlig svar. Noe annet ville føltes rart for min del; et forhold skal være bygd på åpenhet og ærlighet.

Da er jeg en grå mus 🐀

Anonymkode: c8f70...8dd

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Village skrev (1 time siden):

Har kjæresten liten tiss, aldri har praktisert analsex og aldri har hatt sex med flere enn en person om gangen så takler han ikke dine tre. Har han derimot stor tiss som han også har brukt analt og har hatt sex med flere enn en person om gangen så bør han takle dette veldig godt. Kjærestens reaksjon på dine tre er helt avhengig av hvordan han er og hvilke erfaringer han har. 

Ikke helt riktig, nei. Dette er de usikres metode. Det er riktig at den fungerer, men den er til en viss grad skjør. Menn og kvinner som er trygge i seg selv klarer fint å ha en partner som har levd annerledes. Det er mange eksempler på det.

Anonymkode: cc418...3e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topper og daler skrev (3 timer siden):

Der tar du feil. Tradisjonelt er arbeiderklassen mye mer kulturelt konservative enn middelklassen. Det er derfor blant annet Trump rekrutterer velgere fra arbeiderklassen når han snakker om trans og woke og slikt. 

for all del, Trump, trekant, woke, anal, trans... Ting som opptar bermen.

Anonymkode: 7f0e9...027

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid løyet om bodycount. Ingen menn liker at du har ligget med flere enn 10, så jeg sier 5-6 hah

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så glad min mann godtar min fortid som nettopp det, fortid.

Har ikke hatt #1 men #2 og #3 og mye annet

Anonymkode: 43bc0...a2a

Jeg også, min erfaring er at menn liker det. Spesielt analsex, de tre siste "flingene" jeg har hatt har tatt opp ønske om analsex.

Anonymkode: 23ae6...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde liksom ikke gitt meg noen verdens ting (hverken positivt eller negativt) å høre partner fortelle om sin seksuelle historie. 
Syntes rett og slett det er fryktelig lite interessant 🤷🏼‍♂️

Anonymkode: e8d07...976

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

for all del, Trump, trekant, woke, anal, trans... Ting som opptar bermen.

Anonymkode: 7f0e9...027

Dannende og kognitivt oppegående mennesker klarer å kontrollere følelsene sine. De lar ikke følelsene løpe løpsk selv om dama har hatt trekant. Tvert imot ser de på det som en berikelse, og skriver ikke passivt aggressive sjalu meldinger om kvinner som har hatt trekant på er anonymt debattforum. Det framstår umodent. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Even Tuell skrev (1 time siden):

Det er sikkert sex liksom. De fleste har prøvd en del, ikke likt alt ... men alle har pult liksom. Så spennende er det neppe.

... men om det er så spennende, ville jeg faktisk tolket stillheten din som noe sårt. At du har hatt de villeste sex-opplevelsene ever tidligere:

... og så sett på sexlivet vårt. Dagens sexliv blir nødvendigvis målestokken. Om det ikke bare er tomt skryt, så sier du jo at tidligere sex-opplevelser har vært langt drøyere enn det vi har nå: Før var drøyere enn . Uansett hvor godt det er , så er det ikke like spicy og glamorøst som du har hatt med andre.

"Du skulle kjent meg da jeg var ung, for da knulla jeg både i øst og i vest. Men det var før det. Nå får det holde med sånn vanlig sex"

Jeg er helt uenig i den tankegangen. For meg er det helt motsatt, når forholdet er fullstendig trygt og fullt av emosjonell intimitet, er det så mye av den type sex jeg ALDRI ville gjort med partneren min. Det kunne jeg gjøre med sexpartnere jeg ikke hadde følelser for, hvor det ikke var en iboende respekt osv.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Even Tuell skrev (1 time siden):

Akkurat slik er det jo for noen av oss som har vært seksuelt aktive i mange, mange år.

Jeg har hatt villere sexhistoriere før. Gjort drøyere og frekkere ting før. Vært mer kinky før.

Uansett hvor godt det er nå, så blir det ikke like «spicy» vilt og frekt som da man var yngre og utprøvende. Det er heller ikke noe jeg ønsker. Jeg ønsker den «vaniljesexen» jeg har nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt uenig i den tankegangen. For meg er det helt motsatt, når forholdet er fullstendig trygt og fullt av emosjonell intimitet, er det så mye av den type sex jeg ALDRI ville gjort med partneren min. Det kunne jeg gjøre med sexpartnere jeg ikke hadde følelser for, hvor det ikke var en iboende respekt osv.

Jeg vil legge til et par kommentarer til, og det er at det blir jo ingen sammenligning, fordi det er vidt forskjellige kategorier. Vill, dyrisk, mindless, ekstrem råpuling vs sinnsykt deilig, full av kjærlighet og kriblende forelskelse og bunnløs omsorg. Det ville vært som å sammenligne sjokolade med pizza. Sykt digg begge deler, men dekker forskjellig behov. Dessverre har jeg enda til gode å treffe noen som treffer på begge kategoriene, så da foretrekker jeg å slå meg til ro med den andre kategorien. Jeg ser på første kategori som en forlatt del av fortiden og er fornøyd med det. 

Så det er jo rett og slett to helst forskjellige fester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat slik er det jo for noen av oss som har vært seksuelt aktive i mange, mange år.

Jeg har hatt villere sexhistoriere før. Gjort drøyere og frekkere ting før. Vært mer kinky før.

Uansett hvor godt det er nå, så blir det ikke like «spicy» vilt og frekt som da man var yngre og utprøvende. Det er heller ikke noe jeg ønsker. Jeg ønsker den «vaniljesexen» jeg har nå. 

Akkurat!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde helt klart satt pris på å IKKE få vite dette... hadde ikke klart å tatt i deg 🤢

Anonymkode: 54182...9f7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (2 timer siden):

Herregud, her er det virkelig mange forsmådde og usikre menn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det gjør mer skade enn nytte å fortelle om sånt. Partner får bilder i hodet som er vanskelig å slette.

Anonymkode: 18781...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...