AnonymBruker Skrevet 17. mars #21 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): 1. Jeg har hatt sex med en afrikansk mann 2. Jeg har hatt analsex og likte det 3. Jeg har hatt trekant med to menn Nummer 1 skjedde i studietiden, nummer 2 har skjedd flere ganger og nummer 3 har skjedd to ganger, den ene tilfeldig den andre planlagt. I utgangspunktet er jeg for åpenhet og jeg er lite problematiserende når det gjelder sex. Folk lever sine liv og opplever det de opplever. Jeg er 31 år nå og ikke en ungdom lenger. Men til og med voksne menn fikser ikke sånt som dette, er min erfaring. Jeg har vært dum nok til å dele. De vil helst ha nesten-jomfruer, som først oppdager seksualiteten sin sammen med DEM. Så - da skal man etablere seg som par og ha hemmeligheter fra begynnelsen av. Er det sånn??? Anonymkode: 60337...7e7 Så glad min mann godtar min fortid som nettopp det, fortid. Har ikke hatt #1 men #2 og #3 og mye annet Anonymkode: 43bc0...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #22 Del Skrevet 17. mars Det er jo relativt grisete ting jeg ikke ville fortalt en partner, spessielt hvis ikke hen ikke kommer fra samme type miljø. Anonymkode: 7f0e9...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 17. mars #23 Del Skrevet 17. mars Ut fra hva jeg ser enkelte menn her inne skriver om kvinner som har erfaring, så tror jeg TS har et poeng. Men jeg tror langt fra dette gjelder alle menn. Dessuten er jeg usikker på om det er kjønnsbestemt. Det er også kvinner som ikke liker at mennene deres har eksperimentert seksuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 17. mars #24 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): spessielt hvis ikke hen ikke kommer fra samme type miljø. Tror du de som har prøvd trekant kommer fra et bestemt miljø? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 17. mars #25 Del Skrevet 17. mars Sannheten er at de aller fleste menn og kvinner ønsker en partner som ikke har all verdens erfaring med sex ut over det å ha vanlig sex med en partner. Siden det bor 8 milliarder mennesker på jorda, er det selvsagt en god del mennesker som ikke bryr seg, men det endrer ikke det faktum at flertallet mener sex skal være mellom to mennesker. Trekant er derfor det som vil skremme flest bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #26 Del Skrevet 17. mars Men kjæreste hadde elsket det 🙈 men han er også mye mer åpen om sånne ting enn alle andre jeg har vært med før . Anonymkode: 19c14...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #27 Del Skrevet 17. mars Topper og daler skrev (5 minutter siden): Tror du de som har prøvd trekant kommer fra et bestemt miljø? Jeg tror folk som har en trang til å fortelle andre om analsex og gjengpuling ofte kommer fra arbeiderklassen og nedover. Anonymkode: 7f0e9...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 17. mars #28 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror folk som har en trang til å fortelle andre om analsex og gjengpuling ofte kommer fra arbeiderklassen og nedover. Anonymkode: 7f0e9...027 Der tar du feil. Tradisjonelt er arbeiderklassen mye mer kulturelt konservative enn middelklassen. Det er derfor blant annet Trump rekrutterer velgere fra arbeiderklassen når han snakker om trans og woke og slikt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 17. mars #29 Del Skrevet 17. mars Brunello skrev (8 minutter siden): Sannheten er at de aller fleste menn og kvinner ønsker en partner som ikke har all verdens erfaring med sex ut over det å ha vanlig sex med en partner. Siden det bor 8 milliarder mennesker på jorda, er det selvsagt en god del mennesker som ikke bryr seg, men det endrer ikke det faktum at flertallet mener sex skal være mellom to mennesker. Trekant er derfor det som vil skremme flest bort. Tror vi vil se et generasjonsskifte her. Noe også Seksualvaneundersøkelsen antyder. De under 30 er mer åpne for slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 17. mars #30 Del Skrevet 17. mars Topper og daler skrev (3 minutter siden): Tror vi vil se et generasjonsskifte her. Noe også Seksualvaneundersøkelsen antyder. De under 30 er mer åpne for slikt. Teoretisk og for seg selv. Ikke så mye ved valg av partner (tror jeg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 17. mars #31 Del Skrevet 17. mars Brunello skrev (Akkurat nå): Teoretisk og for seg selv. Ikke så mye ved valg av partner (tror jeg). Der tror jeg du tar feil. Seksuell åpenhet har økt i takt med likestillingens fremvekst også på det seksuelle området. Det vil bli mer og mer vanlig - og akseptert - at også kvinner har eksperimentert seksuelt. Et eksempel på det er hvor utrolig normalisert vibratorer er i dag. På 90-tallet ble vibratorer solgt bakerst i postordre-katalogen som produkter man kunne massere nakken med. I dag er det helt akseptert og annonseres på forsider over alt. Et lite eksempel, men likevel et illustrerende eksempel på hvordan kvinnens seksualitet - og eksperimentering - har blitt mye mer akseptert. En tendens som bare vil utvikle seg videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #32 Del Skrevet 17. mars Selv har jeg alltid holdt tett om mine tidligere seksuelle erfaringer til nye kjærester. Hjelper ikke hvor mye de spør og graver, min munn er lukket. Blir de masete, sier jeg bare at de garantert ikke ønsker å høre noe og kommer til å angre hvis de får svar på det de spør om. Og lar det ligge i luften med et lurt smil Anonymkode: 20765...004 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 17. mars #33 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Selv har jeg alltid holdt tett om mine tidligere seksuelle erfaringer til nye kjærester. Hjelper ikke hvor mye de spør og graver, min munn er lukket. Blir de masete, sier jeg bare at de garantert ikke ønsker å høre noe og kommer til å angre hvis de får svar på det de spør om. Og lar det ligge i luften med et lurt smil Anonymkode: 20765...004 Har du gjort så mye som ikke tåler dagens lys, da? 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #34 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så - da skal man etablere seg som par og ha hemmeligheter fra begynnelsen av. Er det sånn??? Alle tre hemmelighetene er massive turn-ons. Du må finne rett kjæreste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #35 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingenting av dette er problematisk, men som du sier jeg ville ikke pratet noe om det til min nåværende kjæreste. Det har jo ingen verdi for han. For alt du vet så kan jo han sin liste være dobbelt så lang. Bare litt nysgjerrig, sex med en mann fra afrika, er det noe unormalt? De er mørke i huden, men jeg vet ikke om noe mer? Anonymkode: 1273d...262 Tenk så herlig når listene overlapper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17. mars #36 Del Skrevet 17. mars Ser virkelig ikke hvorfor mulighet for analsex og trekant med en ekstra mann skulle være et problem. Snarere tvert imot. Farge på tidligere sexpartnere er ikke noe jeg ofrer en tanke en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #37 Del Skrevet 17. mars Å snakke om sitt tidligere sexliv til partner ut av det blå er ganske rart og ufølsomt, etter min mening. Husker en fyr skryt av at en eks, som jeg for øvrig kjente, hadde hatt digge pupper. Weird. Hvis de spør og ikke takler svaret, er det noe annet. Anonymkode: cc418...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #38 Del Skrevet 17. mars Snok1 skrev (32 minutter siden): Tenk så herlig når listene overlapper! Jeg hadde dødd om min mannemann av en kjæreste på 40+ hadde hatt sex med en svær afrikaner 😅😅😅😅😅😅😅😅😅🤪 Anonymkode: 18751...393 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 17. mars #39 Del Skrevet 17. mars Har kjæresten liten tiss, aldri har praktisert analsex og aldri har hatt sex med flere enn en person om gangen så takler han ikke dine tre. Har han derimot stor tiss som han også har brukt analt og har hatt sex med flere enn en person om gangen så bør han takle dette veldig godt. Kjærestens reaksjon på dine tre er helt avhengig av hvordan han er og hvilke erfaringer han har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #40 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde dødd om min mannemann av en kjæreste på 40+ hadde hatt sex med en svær afrikaner 😅😅😅😅😅😅😅😅😅🤪 Anonymkode: 18751...393 Du hadde tent på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå