AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars 1. Jeg har hatt sex med en afrikansk mann 2. Jeg har hatt analsex og likte det 3. Jeg har hatt trekant med to menn Nummer 1 skjedde i studietiden, nummer 2 har skjedd flere ganger og nummer 3 har skjedd to ganger, den ene tilfeldig den andre planlagt. I utgangspunktet er jeg for åpenhet og jeg er lite problematiserende når det gjelder sex. Folk lever sine liv og opplever det de opplever. Jeg er 31 år nå og ikke en ungdom lenger. Men til og med voksne menn fikser ikke sånt som dette, er min erfaring. Jeg har vært dum nok til å dele. De vil helst ha nesten-jomfruer, som først oppdager seksualiteten sin sammen med DEM. Så - da skal man etablere seg som par og ha hemmeligheter fra begynnelsen av. Er det sånn??? Anonymkode: 60337...7e7 2 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Om det er sånn det er...Tja... For mange er det nok slik. Menn er ofte eiesyke og sjalu. Må jo være det som er grunnen til at de ikke takler slik informasjon. Best å ikke fortelle. De har ikke krav på å vite. Anonymkode: c8f70...8dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Eg hadde vert glad for å treffe en som du 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Min erfaring ligner ikke din. Anonymkode: bcd74...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Finn bedre menn. Ikke usikre guttunger Anonymkode: 348da...157 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Håper da for guds skyld at det ikke er sånn. Det finnes jo sikkert noen menn som er sånn men dem trenger du ikke uansett. Ellers trenger man jo ikke absolutt å dele alt mulig fra sin fortid. Ikke at det skal være hemmelig heller, men om partner er fryktelig opptatt av hva du har gjort før så er det et lite rødt flagg der, for min del. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 1. Jeg har hatt sex med en afrikansk mann 2. Jeg har hatt analsex og likte det 3. Jeg har hatt trekant med to menn Nummer 1 skjedde i studietiden, nummer 2 har skjedd flere ganger og nummer 3 har skjedd to ganger, den ene tilfeldig den andre planlagt. I utgangspunktet er jeg for åpenhet og jeg er lite problematiserende når det gjelder sex. Folk lever sine liv og opplever det de opplever. Jeg er 31 år nå og ikke en ungdom lenger. Men til og med voksne menn fikser ikke sånt som dette, er min erfaring. Jeg har vært dum nok til å dele. De vil helst ha nesten-jomfruer, som først oppdager seksualiteten sin sammen med DEM. Så - da skal man etablere seg som par og ha hemmeligheter fra begynnelsen av. Er det sånn??? Anonymkode: 60337...7e7 Ingenting av dette er problematisk, men som du sier jeg ville ikke pratet noe om det til min nåværende kjæreste. Det har jo ingen verdi for han. For alt du vet så kan jo han sin liste være dobbelt så lang. Bare litt nysgjerrig, sex med en mann fra afrika, er det noe unormalt? De er mørke i huden, men jeg vet ikke om noe mer? Anonymkode: 1273d...262 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er det noe unormalt? Min erfaring er at menn rygger unna. Om det er klisjeer omkring størrelse på kjønn eller om de rett og slett ikke liker tanken på at "en sånn en" har hatt kjæresten, vet jeg ikke. Trolig begge deler. De blir usikre på meg når jeg hatt slike relasjoner. Anonymkode: 60337...7e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så - da skal man etablere seg som par og ha hemmeligheter fra begynnelsen av. Er det sånn??? Ja, sånn er det ... Lik det eller ikke. Erfarenmann skrev (3 minutter siden): Det finnes jo sikkert noen menn som er sånn men dem trenger du ikke uansett. De kan jeg nok love deg er i mindretall 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingenting av dette er problematisk, men som du sier jeg ville ikke pratet noe om det til min nåværende kjæreste. Det har jo ingen verdi for han. For alt du vet så kan jo han sin liste være dobbelt så lang. Bare litt nysgjerrig, sex med en mann fra afrika, er det noe unormalt? De er mørke i huden, men jeg vet ikke om noe mer? Anonymkode: 1273d...262 Sikkert Big Black Cock fetisj. Omtrent som de mannfolka som har fetisj for asiatiske små damer for de visstnok skal være trange. Afrikanske menn skal ha diger pikk, og det må testes. Hadde hun hatt sex med en koreaner så hadde hun sikkert kunne vært åpen om det. TS seksualiserer rase. Det er jo denne fetisjen hun ikke vil at fremtidige partnere skal vite om. Anonymkode: b16fe...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 17. mars #11 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sikkert Big Black Cock fetisj. Omtrent som de mannfolka som har fetisj for asiatiske små damer for de visstnok skal være trange. Afrikanske menn skal ha diger pikk, og det må testes. Hadde hun hatt sex med en koreaner så hadde hun sikkert kunne vært åpen om det. TS seksualiserer rase. Det er jo denne fetisjen hun ikke vil at fremtidige partnere skal vite om. Anonymkode: b16fe...b44 Forskning viser at det ikke finnes noen sammenheng mellom rase, høyde eller skostørrelse når det gjelder lengden på det mellom beina på en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 17. mars #12 Del Skrevet 17. mars Mennesker har sine oppfatninger, fordommer og stereotypier. Kvinner og afrikanske menn, menn og thai-kvinner - begge deler kolliderer kraftig med fordommene på hver sin måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #13 Del Skrevet 17. mars Tull. Kunne ikke brydd meg mindre hvilke etnisiteter du har hatt sex med før. Ei dame som liker analsex og MFM/MMF-trekanter hadde i alle fall vært en drøm for meg 🥰 Anonymkode: 91d3c...a5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #14 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. Jeg har hatt sex med en afrikansk mann 2. Jeg har hatt analsex og likte det 3. Jeg har hatt trekant med to menn Nummer 1 skjedde i studietiden, nummer 2 har skjedd flere ganger og nummer 3 har skjedd to ganger, den ene tilfeldig den andre planlagt. I utgangspunktet er jeg for åpenhet og jeg er lite problematiserende når det gjelder sex. Folk lever sine liv og opplever det de opplever. Jeg er 31 år nå og ikke en ungdom lenger. Men til og med voksne menn fikser ikke sånt som dette, er min erfaring. Jeg har vært dum nok til å dele. De vil helst ha nesten-jomfruer, som først oppdager seksualiteten sin sammen med DEM. Så - da skal man etablere seg som par og ha hemmeligheter fra begynnelsen av. Er det sånn??? Anonymkode: 60337...7e7 Min kjære vet nasjonaliteten til folk jeg har hatt sex med (det vet jeg også med ham), og at jeg har vært gift - og jeg har vært borti større pikk enn hans, og også sex med kvinner (men hans kuk er best 🥰). Begge har hatt analsex flere ganger før vi møttes. Ingen av oss har hatt trekant. Ikke hemmelig. Menn som vil ha nesten-jomfruer, passer dårlig med meg og pleier å trekke seg før noe forhold er aktuelt; fordelen med åpenhet er at det frastøter de jeg ikke passer med. Anonymkode: 0c2a7...fbe 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #15 Del Skrevet 17. mars Som mann hadde min vært stor i Kongo, og min erfaring med trekant med 11 forskjellige kvinner. Om du hadde truffet en kvinne som kaller deg for en hvit n....r under sex, så legger jeg meg ikke i fosterstilling. Nå må folk bli mer robuste, og om nødvendig komme seg ut i verden og ta for seg av livet. Anonymkode: 370d4...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 17. mars #16 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. Jeg har hatt sex med en afrikansk mann 2. Jeg har hatt analsex og likte det 3. Jeg har hatt trekant med to menn Så - da skal man etablere seg som par og ha hemmeligheter fra begynnelsen av. Er det sånn??? Anonymkode: 60337...7e7 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Min erfaring er at menn rygger unna. Om det er klisjeer omkring størrelse på kjønn eller om de rett og slett ikke liker tanken på at "en sånn en" har hatt kjæresten, vet jeg ikke. Trolig begge deler. De blir usikre på meg når jeg hatt slike relasjoner. Anonymkode: 60337...7e7 Dess mer åpen en er om egne preferanser når forholdet er nytt, dess større er sjansen for at man ender opp i et forhold med en man er kompatibel med. Slik jeg ser det er det bare bra at man slipper å kaste bort tid på et forhold hvor man aldri kan bli helt ærlige og oppriktige med hverandre. Helt greit å ikke gå inn i forhold der man risikerer å oppleve savn, om så bare etter å kunne snakke om ting som betyr, eller har betydd noe for en. Når det er sagt, så kan det hende disse mennene rygger tilbake på grunn av måten de blir presentert for disse erfaringene dine, ikke det du har gjort og liker i seg selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 17. mars #17 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1. Jeg har hatt sex med en afrikansk mann 2. Jeg har hatt analsex og likte det 3. Jeg har hatt trekant med to menn Nummer 1 skjedde i studietiden, nummer 2 har skjedd flere ganger og nummer 3 har skjedd to ganger, den ene tilfeldig den andre planlagt. I utgangspunktet er jeg for åpenhet og jeg er lite problematiserende når det gjelder sex. Folk lever sine liv og opplever det de opplever. Jeg er 31 år nå og ikke en ungdom lenger. Men til og med voksne menn fikser ikke sånt som dette, er min erfaring. Jeg har vært dum nok til å dele. De vil helst ha nesten-jomfruer, som først oppdager seksualiteten sin sammen med DEM. Så - da skal man etablere seg som par og ha hemmeligheter fra begynnelsen av. Er det sånn??? Anonymkode: 60337...7e7 Du har vært heldig og opplevd noe så fantastisk som du beskriver innledningsvis, sex i flere varianter. Dette bør du lagre i minnet og kose deg med det! Fremtidige partnere som ikke takler dine erfaringer bør du ikke satse på, håper du finner den rette etterhvert, lykke til 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #18 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min erfaring er at menn rygger unna. Om det er klisjeer omkring størrelse på kjønn eller om de rett og slett ikke liker tanken på at "en sånn en" har hatt kjæresten, vet jeg ikke. Trolig begge deler. De blir usikre på meg når jeg hatt slike relasjoner. Anonymkode: 60337...7e7 Har vært borti en som tenkte sånn. For han var det frykt for hiv. Anonymkode: fd896...db4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #19 Del Skrevet 17. mars Hvorfor skal du drive og fortelle en kjæreste om ditt tidligere sexliv? Anonymkode: 43375...7f5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 17. mars #20 Del Skrevet 17. mars (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor skal du drive og fortelle en kjæreste om ditt tidligere sexliv? Anonymkode: 43375...7f5 Fordi det er spennende og sexy å høre om det. Vedkommende blir mer interessant som seksualpartner når vedkommende har en historie og har skaffet seg erfaring. Endret 17. mars av Topper og daler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå