Gå til innhold

Helthjem så treig for tiden. Roter fram og tilbake

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

og står i ro på samme sted 1uke. Hva søren?

Flere som opplever dette??

Roter vekk pakker, tar veldig lang tid, slenger pakkene borte på postkassestativet ute i regnet(5min her fra) når den skal komme på døren.

Anonymkode: 699e4...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høres ut som noe som mer skyldes det/de enkelte bud enn selve Helt hjem?

Anonymkode: e42b2...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har 7 pakker(forskjellige steder ikke veldig langt unna) fra finn som som er på vei, der ingen av de er kommet så langt.  Brukt 7-10dager allerede. Og dette er fra Skien eller Oslo feks til en annen storby en biltur unna. Altså seriøst..  Er ganske mange forskjellige bud da, i helt hjem.. Og det samme gjelder alle de andre pakkene bortsett fra en siste halvåret..

Anonymkode: 699e4...615

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittselskap som jeg helt har sluttet å bruke. Har samme erfaring som deg. De tar null ansvar for pakker som forsvinner. Noe jeg har opplevd både som avsender og mottaker. Skal være bra nødvendig det jeg skal handle før jeg bestiller noe med helt hjem. Presiserer i mine salgsannonser at jeg ikke sender med de.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hentet de ikke den dagen de sa de skulle, så jeg måtte booke ny dag. Det stod bare "Vi har dessverre ikke hentet pakken....".
Fra tidligere har jeg god erfaring med dem, så dette var litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bare får tilbud om levering med helt hjem dropper jeg kjøpet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Akkurat samme erfaring som deg. De har blitt veldig treige, og mye rot. Alle de siste pakkene mine gjennom dem har vært mange dager forsinket, stått stille i lang tid, og brukt rundt en uke på å levere til nabokommunen. 3 av 3 siste pakker har jeg måttet etterlyse. Skjønner ikke at det er mulig. Men selve budet mitt er jeg veldig fornøyd med. Vedkommende henger pakkene på postkassen inn i plast, så det beskytter mot vær og vind. Det opplever jeg som en ekstraservice. 

Anonymkode: 7fcb7...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...