AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Hei, jeg har over lengre tid slitt med oppblåst mage. I dag var magen fin etter lunsj. Jeg drakk en cola zero litt senere og nå er jeg skikkelig oppblåst. Flere som blir oppblåst av lettbrus? Noen som vet årsaken? Må visst kutte brusen… Anonymkode: 0663e...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Kullsyren er jo logisk at gjør en oppblåst da... Ellers reagerer noen på kunstig søtning. Jeg drikker mye Cola Zero, men er ikke plaget av oppblåsthet - men jeg hadde forsåvidt ikke vært overrasket om jeg ble det, nettopp av det jeg nevner... Anonymkode: ca7dc...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kullsyren er jo logisk at gjør en oppblåst da... Ellers reagerer noen på kunstig søtning. Jeg drikker mye Cola Zero, men er ikke plaget av oppblåsthet - men jeg hadde forsåvidt ikke vært overrasket om jeg ble det, nettopp av det jeg nevner... Anonymkode: ca7dc...9a9 Synes også det er merkelig at noen blir overrasket av det 🤣 Anonymkode: 4b687...351 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Kullsyre, kunstig søtning. Ingen overraskelse for meg at det gir oppblåsthet. Kullsyreholdig vann, fargestoff (e150d), syre (e338), søtstoffer (aspartam, acesulfam k, enzymatisk framstilte steviolglykosider), naturlige aromaer, koffeinaroma, surhetsregulerende middel (e 331). inneholder en kilde til fenylalanin. Anonymkode: e0c5c...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kullsyren er jo logisk at gjør en oppblåst da... Ellers reagerer noen på kunstig søtning. Jeg drikker mye Cola Zero, men er ikke plaget av oppblåsthet - men jeg hadde forsåvidt ikke vært overrasket om jeg ble det, nettopp av det jeg nevner... Anonymkode: ca7dc...9a9 Takk for svar alle sammen. Da er nok det grunnen. Anonymkode: 0663e...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå