Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke produktene jeg har brukt vasker rent nok. Er alltid en del sminkerester når jeg går over med bomullspad og toner etterpå. Jeg har brukt deep pore cleanser fra dr Schrammek, og Matis for sensitiv hud. 

Begge har lotion-konsistens. Er det meningen at man alltid må gå over med toner for å bli ordentlig ren? 

Anonymkode: 3b181...bfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke lotion-rens av denne grunn. Kun gel-form.

Anonymkode: 2ef36...145

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dobbelrenser. Oljebasert rens først, deretter vannbasert (her foretrekker jeg gele eller skum). 

Anonymkode: e7441...d75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker ikke lotion-rens av denne grunn. Kun gel-form.

Anonymkode: 2ef36...145

Jeg føler alle gel-renser tørrer ut huden min så voldsomt. Noe å anbefale en voksen hud? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en ny verden da jeg begynte med dobbelt-rensing. Bruker en oljerens først, og en vanlig ansiktsvask etterpå. Er veldig fornøyd med Anua Heartleaf cleansing oil og litt forskjellig etterpå, men har funnet ut at Garnier Micellar Cleansing Gel funker greit, og så er den jo rimelig. Huden blir myk, ikke tørr og helt ren. Jeg er 45, så har absolutt voksen hud som trenger en del fukt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler alle gel-renser tørrer ut huden min så voldsomt. Noe å anbefale en voksen hud? 

Jeg bruker rens i lotion- eller kremform, og har ingen problemer med at de ikke fjerner sminke. Trikset er å massere renseproduktet inn i huden tilstrekkelig lenge, slik at produktet får gjort jobben sin og løst opp sminke, solkrem og smuss. Minst 1 minutt, gjerne lenger. Skyll av med lunkent vann. Min favorittrens er La Roche-Posay Tolèriane Cleansing Lotion.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...