Gå til innhold

Plutselig vondt i underarmen og en rød «linje». De hadde ikke tid hos legen i dag. Noen som har hatt lignende?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! TS her. Jeg har lymfangitt, fått penicillin. Legen på legevakt sjekket grundig mtp sepsis, og var ikke i tvil på lymfangitt - men heldigvis ikke sepsis. Det har også spredd seg utenfor der jeg tegnet (etter tips fra dere). 

til vedkommende som mente legekontoret må ha rådet meg til å dra på legevakt - nei, de avviste meg og ba meg vente til i morgen. Synd de ikke hadde kompetanse til å skjønne dette var noe som ubehandlet er farlig. Kunne tatt 1 minutt til å se på armen min… 

takk for alle svar ❤️ Glad jeg dro på legevakt!

Anonymkode: 0db6d...cf0

• Liker 3
  • Hjerte 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hei! TS her. Jeg har lymfangitt, fått penicillin. Legen på legevakt sjekket grundig mtp sepsis, og var ikke i tvil på lymfangitt - men heldigvis ikke sepsis. Det har også spredd seg utenfor der jeg tegnet (etter tips fra dere). 

til vedkommende som mente legekontoret må ha rådet meg til å dra på legevakt - nei, de avviste meg og ba meg vente til i morgen. Synd de ikke hadde kompetanse til å skjønne dette var noe som ubehandlet er farlig. Kunne tatt 1 minutt til å se på armen min… 

Glad du gikk på legevakten ts. 

Anonymkode: a7daa...263

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

God bedring! Jeg synes du skal gi legekontoret skriftlig tilbakemelding på det du opplevde.

Anonymkode: d82b9...bb9

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

God bedring! Jeg synes du skal gi legekontoret skriftlig tilbakemelding på det du opplevde.

Anonymkode: d82b9...bb9

Enig. Hårreisende slapt!

Anonymkode: a2f77...f6b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det et tydeligere bilde å få? 

Anonymkode: 83e45...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det et tydeligere bilde å få? 

Anonymkode: 83e45...782

Hvorfor skal du ha det? Ts har vært på legevakta å fått vite hva det er + med. 

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Anonymkode: 17dfa...4a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Rapporter legekontoret! 

Godt det gikk bra med deg. Jeg vet om andre som har mistet livet pga legesvikt. 

Anonymkode: ae73d...8da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du burde melde avvik på legekontoret. Det kan du gjøre på fylkeskommunen.

Anonymkode: 68075...1f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du burde melde avvik på legekontoret. Det kan du gjøre på fylkeskommunen.

Anonymkode: 68075...1f5

Enig i at det bør meldes avvik på, men det gjør man til Statsforvalteren, ikke fylkeskommunen.

Anonymkode: 80817...66e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep. 

veronica<3, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Enig i at det bør meldes avvik på, men det gjør man til Statsforvalteren, ikke fylkeskommunen.

Anonymkode: 80817...66e

Statsforvalter er det samme som fylkesmann, som det het tidligere. Så på sett og vis er det jo fylkeskommunen man melder til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Statsforvalter er det samme som fylkesmann, som det het tidligere. Så på sett og vis er det jo fylkeskommunen man melder til.

Fylkeskommunen er noe helt annet, som fortsatt eksisterer. 

Anonymkode: f54d3...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fylkesmann (statsforvalter) er ikke det samme som fylkeskommunen. De to har ingenting med hverandre å gjøre. Så NEI man klager ikke til fylkeskommunen.

Anonymkode: c4965...3df

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...