AnonymBruker Skrevet 17. mars #21 Del Skrevet 17. mars Hei! TS her. Jeg har lymfangitt, fått penicillin. Legen på legevakt sjekket grundig mtp sepsis, og var ikke i tvil på lymfangitt - men heldigvis ikke sepsis. Det har også spredd seg utenfor der jeg tegnet (etter tips fra dere). til vedkommende som mente legekontoret må ha rådet meg til å dra på legevakt - nei, de avviste meg og ba meg vente til i morgen. Synd de ikke hadde kompetanse til å skjønne dette var noe som ubehandlet er farlig. Kunne tatt 1 minutt til å se på armen min… takk for alle svar ❤️ Glad jeg dro på legevakt! Anonymkode: 0db6d...cf0 3 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #22 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei! TS her. Jeg har lymfangitt, fått penicillin. Legen på legevakt sjekket grundig mtp sepsis, og var ikke i tvil på lymfangitt - men heldigvis ikke sepsis. Det har også spredd seg utenfor der jeg tegnet (etter tips fra dere). til vedkommende som mente legekontoret må ha rådet meg til å dra på legevakt - nei, de avviste meg og ba meg vente til i morgen. Synd de ikke hadde kompetanse til å skjønne dette var noe som ubehandlet er farlig. Kunne tatt 1 minutt til å se på armen min… takk for alle svar ❤️ Glad jeg dro på legevakt! Anonymkode: 0db6d...cf0 Glad du gikk på legevakten ts. Anonymkode: a7daa...263 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #23 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! TS her. Jeg har lymfangitt, fått penicillin. Legen på legevakt sjekket grundig mtp sepsis, og var ikke i tvil på lymfangitt - men heldigvis ikke sepsis. Det har også spredd seg utenfor der jeg tegnet (etter tips fra dere). til vedkommende som mente legekontoret må ha rådet meg til å dra på legevakt - nei, de avviste meg og ba meg vente til i morgen. Synd de ikke hadde kompetanse til å skjønne dette var noe som ubehandlet er farlig. Kunne tatt 1 minutt til å se på armen min… takk for alle svar ❤️ Glad jeg dro på legevakt! Anonymkode: 0db6d...cf0 God bedring! Jeg synes du skal gi legekontoret skriftlig tilbakemelding på det du opplevde. Anonymkode: d82b9...bb9 5 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #24 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): God bedring! Jeg synes du skal gi legekontoret skriftlig tilbakemelding på det du opplevde. Anonymkode: d82b9...bb9 Enig. Hårreisende slapt! Anonymkode: a2f77...f6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #25 Del Skrevet 18. mars Er det et tydeligere bilde å få? Anonymkode: 83e45...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #26 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det et tydeligere bilde å få? Anonymkode: 83e45...782 Hvorfor skal du ha det? Ts har vært på legevakta å fått vite hva det er + med. AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei! TS her. Jeg har lymfangitt, fått penicillin. Legen på legevakt sjekket grundig mtp sepsis, og var ikke i tvil på lymfangitt - men heldigvis ikke sepsis. Det har også spredd seg utenfor der jeg tegnet (etter tips fra dere). til vedkommende som mente legekontoret må ha rådet meg til å dra på legevakt - nei, de avviste meg og ba meg vente til i morgen. Synd de ikke hadde kompetanse til å skjønne dette var noe som ubehandlet er farlig. Kunne tatt 1 minutt til å se på armen min… takk for alle svar ❤️ Glad jeg dro på legevakt! Anonymkode: 0db6d...cf0 Anonymkode: 17dfa...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #27 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei! TS her. Jeg har lymfangitt, fått penicillin. Legen på legevakt sjekket grundig mtp sepsis, og var ikke i tvil på lymfangitt - men heldigvis ikke sepsis. Det har også spredd seg utenfor der jeg tegnet (etter tips fra dere). til vedkommende som mente legekontoret må ha rådet meg til å dra på legevakt - nei, de avviste meg og ba meg vente til i morgen. Synd de ikke hadde kompetanse til å skjønne dette var noe som ubehandlet er farlig. Kunne tatt 1 minutt til å se på armen min… takk for alle svar ❤️ Glad jeg dro på legevakt! Anonymkode: 0db6d...cf0 Rapporter legekontoret! Godt det gikk bra med deg. Jeg vet om andre som har mistet livet pga legesvikt. Anonymkode: ae73d...8da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #28 Del Skrevet 18. mars Du burde melde avvik på legekontoret. Det kan du gjøre på fylkeskommunen. Anonymkode: 68075...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #29 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Du burde melde avvik på legekontoret. Det kan du gjøre på fylkeskommunen. Anonymkode: 68075...1f5 Enig i at det bør meldes avvik på, men det gjør man til Statsforvalteren, ikke fylkeskommunen. Anonymkode: 80817...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet 19. mars #30 Del Skrevet 19. mars Tråden er ryddet for brukerangrep. veronica<3, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #31 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Enig i at det bør meldes avvik på, men det gjør man til Statsforvalteren, ikke fylkeskommunen. Anonymkode: 80817...66e Statsforvalter er det samme som fylkesmann, som det het tidligere. Så på sett og vis er det jo fylkeskommunen man melder til. Anonymkode: a2f77...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #32 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Statsforvalter er det samme som fylkesmann, som det het tidligere. Så på sett og vis er det jo fylkeskommunen man melder til. Anonymkode: a2f77...f6b Fylkeskommunen er noe helt annet, som fortsatt eksisterer. Anonymkode: f54d3...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #33 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Statsforvalter er det samme som fylkesmann, som det het tidligere. Så på sett og vis er det jo fylkeskommunen man melder til. Anonymkode: a2f77...f6b Fylkesmann (statsforvalter) er ikke det samme som fylkeskommunen. De to har ingenting med hverandre å gjøre. Så NEI man klager ikke til fylkeskommunen. Anonymkode: c4965...3df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå