AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Jeg er kvinne 40 år, i et helt herlig forhold med en mann som er utrolig både som bestevenn, elsker, far og livspartner. Jeg er kåt på han hver dag, mange ganger gjennom dagen. Orgasmene jeg får sammen med han er helt magiske, og gjør nok at jeg craver han hele tiden. Nå er jeg på jobb, det renner mellom beina, brystene verker etter å bli sugd å knadd på, og underlivet pulserer og er desperat etter å kjenne han inni meg. Ofte kommer han inni meg om morgenen før vi drar på jobb, da er jeg tilfredstilt og nyter å vite at jeg er fylt opp. Det rakk ikke vi i dag og jeg er så kåt på han at det stjeler mye fokus 🙈 Hva skal jeg gjøre? Jeg er ikke spesielt glad i å fingre meg selv og oppnår ikke lett orgasme slik dessverre. Har heller aldri onanert på jobb, vet ikke om jeg klarer å komme her en gang, mentalt føles det ikke riktig å få orgasme på jobb. Hva fungerer for deg når du blir så kåt? Anonymkode: f2426...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva fungerer for deg når du blir så kåt? Alltid praktisk å ha en pulevenn på jobb eller i det minste i samme bygg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Snok1 skrev (Akkurat nå): Alltid praktisk å ha en pulevenn på jobb eller i det minste i samme bygg. Da blir sikkert mannen fornøyd. 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Kan dere ta en kjappis i lunsjen kanskje? Evt ta en egenmeldingsdag bare for å lette litt på trykket. Som arbeidsgiver ville jeg ikke hatt noen som er ufokusert på jobb... Anonymkode: f523f...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Gratis skrev (10 minutter siden): Da blir sikkert mannen fornøyd. 😞 Han kan jo skaffe seg jobb i samme bygg. Være tilstede for sin elskede, bokstavelig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Snok1 skrev (2 minutter siden): Han kan jo skaffe seg jobb i samme bygg. Være tilstede for sin elskede, bokstavelig talt. Ja det hadde vært service det 👏👏👏👏 Anonymkode: 79bcd...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er kvinne 40 år, i et helt herlig forhold med en mann som er utrolig både som bestevenn, elsker, far og livspartner. Jeg er kåt på han hver dag, mange ganger gjennom dagen. Orgasmene jeg får sammen med han er helt magiske, og gjør nok at jeg craver han hele tiden. Nå er jeg på jobb, det renner mellom beina, brystene verker etter å bli sugd å knadd på, og underlivet pulserer og er desperat etter å kjenne han inni meg. Ofte kommer han inni meg om morgenen før vi drar på jobb, da er jeg tilfredstilt og nyter å vite at jeg er fylt opp. Det rakk ikke vi i dag og jeg er så kåt på han at det stjeler mye fokus 🙈 Hva skal jeg gjøre? Jeg er ikke spesielt glad i å fingre meg selv og oppnår ikke lett orgasme slik dessverre. Har heller aldri onanert på jobb, vet ikke om jeg klarer å komme her en gang, mentalt føles det ikke riktig å få orgasme på jobb. Hva fungerer for deg når du blir så kåt? Anonymkode: f2426...88e Du får gjøre som oss andre. Kjøp deg en bestevenn du kan ha tilgjengelig hele tiden 😉 Spesielt når nøden er størst. Anonymkode: 79bcd...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det hadde vært service det 👏👏👏👏 Anonymkode: 79bcd...cd8 Ikke sant! Han kan bli kopimaskin-servicetekniker, så kan han betjene alle kvinner i alle virksomheter i sitt distrikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan dere ta en kjappis i lunsjen kanskje? Evt ta en egenmeldingsdag bare for å lette litt på trykket. Som arbeidsgiver ville jeg ikke hatt noen som er ufokusert på jobb... Anonymkode: f523f...400 Ja.. dropp matpakka og pul i bilen din som står i parkeringshuset.. problem solved👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars Snok1 skrev (Akkurat nå): Ikke sant! Han kan bli kopimaskin-servicetekniker, så kan han betjene alle kvinner i alle virksomheter i sitt distrikt. Wow. Det var da ikke måte på. Må være litt av en hingst dette her. Vet ikke om jeg skal synes synd på han eller gratulere han? Anonymkode: 79bcd...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #11 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wow. Det var da ikke måte på. Må være litt av en hingst dette her. Vet ikke om jeg skal synes synd på han eller gratulere han? Anonymkode: 79bcd...cd8 Begge deler er mulig og nok også på sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #12 Del Skrevet 17. mars Snok1 skrev (Akkurat nå): Begge deler er mulig og nok også på sin plass. Det er mye som er mulig. Anonymkode: 79bcd...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 17. mars #13 Del Skrevet 17. mars Snok1 skrev (8 minutter siden): Han kan jo skaffe seg jobb i samme bygg. Være tilstede for sin elskede, bokstavelig talt. Tydeligvis en trolletråd, greit nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #14 Del Skrevet 17. mars Hehehe, dere er fin 😅 Vi avspaserte litt begge to og møttes hjemme for et godt gammeldags knull, enkelt og greit 🙈😅 Vi har brukt å ta lunsj sammen én gang i uka, men jeg byttet jobb i fjor og har litt mindre frihet til slikt midt på dag. Som han sa, det var ikke store jobben han trengte å gjøre, bare møte opp 😅🤪 Sikkert godt for han å føle seg begjært, vinnvinn det 😇 Anonymkode: f2426...88e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 17. mars #15 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er kvinne 40 år, i et helt herlig forhold med en mann som er utrolig både som bestevenn, elsker, far og livspartner. Jeg er kåt på han hver dag, mange ganger gjennom dagen. Orgasmene jeg får sammen med han er helt magiske, og gjør nok at jeg craver han hele tiden. Nå er jeg på jobb, det renner mellom beina, brystene verker etter å bli sugd å knadd på, og underlivet pulserer og er desperat etter å kjenne han inni meg. Ofte kommer han inni meg om morgenen før vi drar på jobb, da er jeg tilfredstilt og nyter å vite at jeg er fylt opp. Det rakk ikke vi i dag og jeg er så kåt på han at det stjeler mye fokus 🙈 Hva skal jeg gjøre? Jeg er ikke spesielt glad i å fingre meg selv og oppnår ikke lett orgasme slik dessverre. Har heller aldri onanert på jobb, vet ikke om jeg klarer å komme her en gang, mentalt føles det ikke riktig å få orgasme på jobb. Hva fungerer for deg når du blir så kåt? Anonymkode: f2426...88e Ja hvordan gjekk det på jobb i dag? Har du fått ordnet problemet nå da😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #16 Del Skrevet 17. mars Soft mann skrev (42 minutter siden): Ja hvordan gjekk det på jobb i dag? Har du fått ordnet problemet nå da😅 Hehe, ja, les svaret over her 😅 Ts Anonymkode: f2426...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 17. mars #17 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hehe, ja, les svaret over her 😅 Ts Anonymkode: f2426...88e Så herlige dere er❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå