AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Jeg har søkt mange jobber 50-60 de siste månedene, jeg er fulltidsstudent i 30 årene med barn og tar master innenfor IT(sikkerhet) med noen års arbeidserfaring (men annet felt), jeg har fått noen 1.gangs intervjuer men ikke lengre. Jeg er ferdig til sommeren men ingen arbeid i sikte. Jeg har krysset av «innvandrerbakgrunn (Europa)» men jeg har begynt å tro at jeg bare blir kalt inn til intervju fordi statlige må kalle inn minst en fra denne kategorien hvis kvalifisert, jeg er definitivt kvalifisert for stillingene jeg søker på men har ikke arbeidserfaring innenfor akkurat det. Men å reise på intervjuer koster både tid og penger så jeg begynner å tro at det ikke lønner seg å krysse av for dette. Jeg kaster bort tiden min? Jeg har krysset av før doedi jeg tenker at hvis jeg kommer meg på intervjuet så «kan jeg vise de hvor egnet jeg er» Burde jeg ikke krysse av for «innvandrerbakgrunn»? Anonymkode: c47c1...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Jeg ansatte i det offentlige før. Det var hipp som happ om folk krysset av for innvandrerbakgrunn. Vi screenet aldri på det kriteriet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Summeer skrev (1 time siden): Jeg ansatte i det offentlige før. Det var hipp som happ om folk krysset av for innvandrerbakgrunn. Vi screenet aldri på det kriteriet.... Takk for svar, tenker jeg dropper det fra nå av. Ønsker å bli kalt inn fordi jeg er reell kandidat, ikke fordi noen evt. skal vise at de ikke diskriminerer med statistikk ☺️ Anonymkode: c47c1...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå