AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Glidemiddel kommer i mange typer. Jeg prøver å finne noe som smaker nøytralt og som ikke er for ekkelt å få i munnen, slik at det kan brukes ved dyp oralsex. Jeg fikser det der med brekningspunktet, det er mer friksjonen som er problemet. Sikkert noe med vinklingen i halsen. Hvis jeg ligger bakover med hodet litt ned, reduserer jeg vinkelen, men jeg har erfart at glidemiddel hjelper. Og glatt nok for å muliggjøre inn/ut-støt. Da kan han også komme uten at jeg må tenke på å få sæd i munnen og svelge. Men noe glidemiddel har smak (selv om den ikke er tilsatt smak, den bare smaker noe likevel), andre typer er kremaktige (ekkelt!) og de for anal kan bli for tykke (ekkelt, det også!). Så en glatt, helt nøytral variant med mye glideevne hadde vært topp. Hittil har denne billige RFSU Aqua, den grønne som er på matbutikken, vært best, men det må da være andre som er bedre. Noen tips? Anonymkode: b4dbd...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Glidemiddel kommer i mange typer. Jeg prøver å finne noe som smaker nøytralt og som ikke er for ekkelt å få i munnen, slik at det kan brukes ved dyp oralsex. Jeg fikser det der med brekningspunktet, det er mer friksjonen som er problemet. Sikkert noe med vinklingen i halsen. Hvis jeg ligger bakover med hodet litt ned, reduserer jeg vinkelen, men jeg har erfart at glidemiddel hjelper. Og glatt nok for å muliggjøre inn/ut-støt. Da kan han også komme uten at jeg må tenke på å få sæd i munnen og svelge. Men noe glidemiddel har smak (selv om den ikke er tilsatt smak, den bare smaker noe likevel), andre typer er kremaktige (ekkelt!) og de for anal kan bli for tykke (ekkelt, det også!). Så en glatt, helt nøytral variant med mye glideevne hadde vært topp. Hittil har denne billige RFSU Aqua, den grønne som er på matbutikken, vært best, men det må da være andre som er bedre. Noen tips? Anonymkode: b4dbd...3dd Vannbaserte glidemidler vil vel raskt bli løst opp i munnen? Og er det noe digg med silikonbaserte eller oljebaserte midler i munnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Tine meierismør fungerer godt og er har en deilig nøttesmak.. Huden blir silkemyk etterpå også👍😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Olivenolje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Dummeste jeg har hørt, finnes ikke mer vått enn en deilig munn. Kline det til med glid er helt tåpelig. Anonymkode: aba9a...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå