AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Var på ul i dag 8+5 og embryoet målte 8+1 og hjertet hadde sluttet å slå. Vil det si at jeg har en MA siden jeg ikke har blødd noen ting og fosteret er dødt? Har ingen smerter eller blødning. Lurer også på hvor lang tid det tar før kroppen skjønner noe.. Anonymkode: 634e4...8a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Dette høres ut som en MA. Hvis du var på ultralyd så fikk du vell piller som du skulle ta hjemme eller på sykehus som får ut fosteret? Anonymkode: e9a93...139 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette høres ut som en MA. Hvis du var på ultralyd så fikk du vell piller som du skulle ta hjemme eller på sykehus som får ut fosteret? Anonymkode: e9a93...139 Har blitt henvist til sykehus, men ikke fått time før neste uke Anonymkode: 634e4...8a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars jeg fikk ikke det, piller med hjem, jeg fikk beskjed om at kroppen skulle få mulighet til selv å ordne opp men beskjed om å komme tilbake for å sjekke.. men ja, det er MA om hjertet ikke slår. Anonymkode: e0e5c...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Har blitt henvist til sykehus, men ikke fått time før neste uke Anonymkode: 634e4...8a2 At du ikke har fått time før neste uke synes jeg er dårlig. Men det høres ut som at embryoet døde ganske nylig, så det kan godt hende kroppen starter aborten selv før den tid. Pass på at du har smertestillende og nattbind tilgjengelig i tilfelle ❤️ Anonymkode: 5dd92...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Dette er en MA ja. Det er dessverre helt normalt og vanlig at det er ventetid på time på sykehuset. Dette skyldes kapasitet og er avhengig av hvor man bor - noen må vente opp mot 3 uker. Det er forøvrig ikke noe farlig med å vente, selv om man helst ikke vil gå sånn. Fordelen med ventetiden er at det gir kroppen muligheten til å fikse opp i dette selv istedenfor medikamenter eller utskrapning. Anonymkode: 1226f...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dette er en MA ja. Det er dessverre helt normalt og vanlig at det er ventetid på time på sykehuset. Dette skyldes kapasitet og er avhengig av hvor man bor - noen må vente opp mot 3 uker. Det er forøvrig ikke noe farlig med å vente, selv om man helst ikke vil gå sånn. Fordelen med ventetiden er at det gir kroppen muligheten til å fikse opp i dette selv istedenfor medikamenter eller utskrapning. Anonymkode: 1226f...adc Men vil det ikke gjøre like vondt om det skjer av seg selv kontra om man får tabletter? Jeg vil helst ikke være hjemme uten sterke smertestillende hvis det plutselig skulle skje Anonymkode: 634e4...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Jeg synes ikke smertene var så ille, men folk opplever det veldig ulikt. Kjøp inn Ibux og Paracet og nattbind. lykke til ❤️ Anonymkode: e6c6c...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #9 Del Skrevet 18. mars Dette er MA ja. Opplevde det samme og sender deg masse varme gode tanker❤️ Jeg måtte også vente men kroppen startet ingenting selv. Anonymkode: cbc7d...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #10 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 11.29): Var på ul i dag 8+5 og embryoet målte 8+1 og hjertet hadde sluttet å slå. Vil det si at jeg har en MA siden jeg ikke har blødd noen ting og fosteret er dødt? Har ingen smerter eller blødning. Lurer også på hvor lang tid det tar før kroppen skjønner noe.. Anonymkode: 634e4...8a2 Beklager TS...dette er MA. Jeg var 11+5 uker på vei da jeg mistenkte at noe var galt. Ingen smerter, ingen blødning eller noe. Var ekstrem kvalm.UL bekreftet at det var MA...fostret lå død i magen siden uke 5.... Jeg ble henvist til sykehuset og fikk time 2 dager senere. Dagen etter UL fikk jeg kraftige smerter...rier. og kroppen fikk den ut, men ikke alt.I utgangspunktet var planen at jeg skulle få medisiner som skulle støte ut fostret. Men kroppen hadde gjort mye av jobben allerede, men ikke fullført. Måtte skrapes på sykehuset 2 dager senere. Anonymkode: cf29a...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå