Gjest - ? - Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Hei. Jeg har vært fornøyd med min Nivea eyemakeupremover, men det var helt til jeg kjøpte en dyrere maskara. jeg har nå kjøpt vannfast Diorshow og syns ikke min gamle øyesminkefjerner klarer å få maskaraen ordentlig bort. Har du tips? Er det noen som har erfaring med en god sminkefjerner som de vil dele med meg? Jeg setter stor pris på svar!!
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #2 Skrevet 10. mars 2006 De fjernerne jeg er mest fornøyd med, er de såkalte to-fase-fjernerne (to lag som må ristes sammen) fra YSL og Biotherm. Begge fjerner vannfast mascara godt, og er så drøye at jeg har dem i mange måneder.
cammie Skrevet 10. mars 2006 #3 Skrevet 10. mars 2006 Lancome bi-facil. Enestående. Prøvde mange før jeg endelig fant denne, som jeg er superfornøyd med. Fjerner all mascara og gjør ikke huden oljete. Kan kjøpes for ca 140kr på strawberrynet, du betaler ikke porto for noe der, og siden summen er under 200 kr betaler du heller ikke toll/moms inn til Norge;)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #4 Skrevet 10. mars 2006 Tusen takk for svar begge to! Har bestilt Biocils fra Biotherm.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #5 Skrevet 10. mars 2006 Den fra YSL er veldig vennlig mot mine sensitive linseøyne De har den på Strawberrynet til en ok pris. Jeg har prøvd en del billig-merker men ender som regel opp med røde kanter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå