AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Fra 12 januar til 16 mars var forbruket på 2595,66 KWh. Jeg er kunde hos Fortum. Anonymkode: 2151e...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 9.54): Fra 12 januar til 16 mars var forbruket på 2595,66 KWh. Jeg er kunde hos Fortum. Anonymkode: 2151e...2b8 Ekspander Tenker i kroner og øre Ts Anonymkode: 2151e...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars (endret) Du trenger et solid Excel-regneark og ganske mye informasjon for å beregne den. Strømforbruk måles hver eneste time døgnet gjennom, og strømprisen varierer fra time til time. I tillegg er det forskjellig nettleie dagtid og kveldstid, samt i helger. På toppen av det hele varierer effektleddet ut fra høyeste strømforbruk måneden gjennom. Excel-arket blir omtrentlig 2500 linjer langt, så om du blir ferdig med beregningen før påsken er over er jeg usikker på Jeg er ganske sikker på at det står kostnader i fakturaene du har fått for jan-mars, samt at du antagelig kan hente ut litt informasjon fra nettsiden til Fortum. Eller appen Endret 17. mars av newman01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå