skruf Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 11.30): Jeg har akkurat bestilt meg denne sekken. Men det er min stil og jeg likte den godt. Men vet jo at dette er en sekk ikke alle liker. Fin pris var det også på den. https://www.bagorama.no/article/ryggsekk-7500304?attr1_id=13 Anonymkode: f59f0...3b5 Den var utrolig fin! Havnet rett i handlekurven; takk for at du delte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Hadde i hvert fall styrt unna Douchebag. Tror jeg hadde lett etter en klassisk, vintage Prada-sekk - den sorte i nylon. Evt. noe i skinn. Anonymkode: 85457...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Fjällräven har fine sekker i mange størrelser! Endret 2 timer siden av LeneXCII 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 10.27): Jeg misliker sterkt utseendet og signaleffekten av DB sine sekker, selv om jeg ser at de er praktiske. Bare nyskjerrig, men hvilken "signaleffekt" sikter du til her..? Anonymkode: 3de22...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå