AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:15 #1 Del Skrevet mandag kl 09:15 Trenger en sekk, som gjerne er litt fin. Ikke typisk sporty, men en jeg kan bruke når jeg og sønnen tar oss en bytur for eksempel. Synes det er så mye lettere med sekk når jeg har med barn, slipper den veska som henger og slenger. Men jeg er litt forfengelig, så den Fjellreven-sekken jeg pleier å bruke er liksom ikke "fin" nok. Noen som har noen fine tips? Helst ikke over 1500 kroner, men er den fin nok så kan jeg gå litt over 😅 Anonymkode: e4e45...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:27 #2 Del Skrevet mandag kl 09:27 Hva definerer du som fin? (Folk har forskjellig smak.) Hva legger du i begrepet "Sporty"? Hva slags åpning synes du er praktisk? (Roll down, glidelås i topp, glidelås som går ned hele fronten?) For min del sverger jeg til Osprey Daylite Plus. Men mistenker at den går i din definisjon av "Sporty". Jeg misliker sterkt utseendet og signaleffekten av DB sine sekker, selv om jeg ser at de er praktiske. Zeeksack er jo også en ganske praktisk variant med sideåpning og lett tilgang til innholdet. Du kan jo titte på utvalget til Bagorama, og se om det er noe du liker? Anonymkode: 92af4...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:42 #3 Del Skrevet mandag kl 09:42 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg misliker sterkt utseendet og signaleffekten av DB sine sekker, selv om jeg ser at de er praktiske. Anonymkode: 92af4...148 Hva mener du med signaleffekten av DB sine sekker? Anonymkode: 632d4...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet mandag kl 12:45 #4 Del Skrevet mandag kl 12:45 Samsonite har en del sekker som er beregnet til jobb, og som ser mer formelle ut enn en sporssekk. Denne, for eksempel, som finnes i flere farger: https://www.samsonite.no/securipak-2.0-backpack-15.6---grae/150941-1408.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:32 #5 Del Skrevet mandag kl 13:32 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva mener du med signaleffekten av DB sine sekker? Anonymkode: 632d4...713 richkid... Anonymkode: 746fc...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:53 #6 Del Skrevet mandag kl 13:53 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva mener du med signaleffekten av DB sine sekker? Anonymkode: 632d4...713 Der jeg bor er DB sekker det alle tenåringene skal ha for å vise at de har penger til å følge moten. (Dvs. det de MÅ ha for å ikke være utenfor og bli mobbet fordi de er "fattige".) Så med mindre du prøver å fremstå som en moteriktig og rik tenåring, så er ikke DB sekken for deg. Selv ikke om du ikke matcher den med en Parajumper jakke til mange 1000kr. (Slik som de samme tenåringene helst skal. Anonymkode: 92af4...148 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:01 #7 Del Skrevet tirsdag kl 08:01 Ok, jeg er i 30-årene selv og har små barn så jeg hadde ikke fått med meg at DB-sekker var et statussymbol blant tenåringene. Da er nok ikke det et godt alternativ nei. Anonymkode: 632d4...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:50 #8 Del Skrevet tirsdag kl 08:50 Ja, det hadde jo vært lurt av meg å ha med i HI, hva jeg ser på som "fin" sekk 😅 Beklager den. Med fin mener jeg mest fin, mindre praktisk. Men samtidig praktisk fordi det jo er en sekk 😄 Noe lignende som denne for eksempel, bare litt større. Jeg synes den der er skikkelig fin, men den ser litt liten ut. Trenger ikke være spesielt mye større heller: Veldig glad i en liten lomme foran 😊 -TS Anonymkode: e4e45...58e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:52 #9 Del Skrevet tirsdag kl 08:52 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva definerer du som fin? (Folk har forskjellig smak.) Hva legger du i begrepet "Sporty"? Hva slags åpning synes du er praktisk? (Roll down, glidelås i topp, glidelås som går ned hele fronten?) For min del sverger jeg til Osprey Daylite Plus. Men mistenker at den går i din definisjon av "Sporty". Jeg misliker sterkt utseendet og signaleffekten av DB sine sekker, selv om jeg ser at de er praktiske. Zeeksack er jo også en ganske praktisk variant med sideåpning og lett tilgang til innholdet. Du kan jo titte på utvalget til Bagorama, og se om det er noe du liker? Anonymkode: 92af4...148 Ja, Osprey blir kanskje litt mer for "sporty" dessverre 😅 De er fine, men trenger helst en når jeg skal pynte meg litt, men samtidig ha armene fri. DB er helt uaktuelt, det er omtrent det verste jeg ser. Skjønner at de er skikkelig praktiske, men både utseendet og signaleffekten er helt fryktelig. Min sønn hadde ikke fått seg noen DB-sekk i hvert fall, om han var i den alderen 😄 -TS Anonymkode: e4e45...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 11:58 #10 Del Skrevet i går, 11:58 Kan noen av disse her være noe? https://www.bagorama.no/sekker/damesekker/ Noen av dem er mer sporty, men er flere som er mer pene, og så ikke sporty. Jeg er også veldig glad i sekk, men bruker en sekk fra Beckmann til «pent». Fremdeles sporty da, og jeg har vurdert å kjøpe en annen, men blir ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:02 #11 Del Skrevet i går, 12:02 Hva skal du ha i sekken da? Anonymkode: cba8b...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:05 #12 Del Skrevet i går, 12:05 Jeg har denne fra Rains og er veldig fornøyd Anonymkode: 8dce9...603 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:04 #13 Del Skrevet i går, 20:04 Både jeg (dame 40) og tenåringene her har sekk fra DB, elsker de sekkene de er så gode å gå med og utrolig praktiske. Anonymkode: 9fc1f...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden Daisy-love skrev (20 timer siden): Kan noen av disse her være noe? https://www.bagorama.no/sekker/damesekker/ Noen av dem er mer sporty, men er flere som er mer pene, og så ikke sporty. Jeg er også veldig glad i sekk, men bruker en sekk fra Beckmann til «pent». Fremdeles sporty da, og jeg har vurdert å kjøpe en annen, men blir ikke. Takk! Var noen der som ikke var så dumme, skal sjekke nærmere 😀 Jeg er så kresen, det er slitsomt 😅 -TS Anonymkode: e4e45...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva skal du ha i sekken da? Anonymkode: cba8b...93e Mest småting, typ vannflaske, en lue og fingervotter til sønnen, en kam og en pung med Ibux, lypsyl, plaster og sånt som jeg vanligvis drar med meg over alt sånn i tilfelle 😄 Så den trenger ikke ha plass til så mye egentlig. -TS Anonymkode: e4e45...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Både jeg (dame 40) og tenåringene her har sekk fra DB, elsker de sekkene de er så gode å gå med og utrolig praktiske. Anonymkode: 9fc1f...b20 De ser veldig praktiske ut ja, men litt for stor og for lite "pyntet" for det jeg vil bruke den til 😊 -TS Anonymkode: e4e45...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! Var noen der som ikke var så dumme, skal sjekke nærmere 😀 Jeg er så kresen, det er slitsomt 😅 -TS Anonymkode: e4e45...58e Bare hyggelig! Jeg har full forståelse 😅🫣 Skulle selv ha ny sekk, og har sett på i flere år før jeg nå kjøpte. Det var frittidssekk, men likevel. Hadde mange tanker om hvilke funksjoner som var viktige, og ventet med å kjøpe en til jeg var ganske så tilfreds. Bedre med et bevisst kjøp, så unngår en gjerne bomkjøp. 😊 Håper du finner noe 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har akkurat bestilt meg denne sekken. Men det er min stil og jeg likte den godt. Men vet jo at dette er en sekk ikke alle liker. Fin pris var det også på den. https://www.bagorama.no/article/ryggsekk-7500304?attr1_id=13 Anonymkode: f59f0...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå