frivis Skrevet torsdag kl 14:47 #81 Del Skrevet torsdag kl 14:47 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 28,90 for freia påskeegg på kiwi nå. Det var allerede begynt å bli tomt 🤭 Anonymkode: 5405c...bf2 Det var mye igjen på kiwi for 1 times siden her. Kjøpte 3 pakker freia påskeegg. Men av erfaring så kan det raskt bli tomt pga hamstring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:25 #82 Del Skrevet fredag kl 21:25 Her jeg bor var det helt utsolgt for Freia påskeegg. Men fikk kjøpt litt annet påskegodteri. Anonymkode: a3cb8...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 19 timer siden #83 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Joker har nå 8,95 for smågodt til og med den 20 Endret 19 timer siden av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #84 Del Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 15.22): Nonstop er på tilbud til kr. 12,80på kiwi🙂 Anonymkode: 48aa1...1fe Jeg har aldri sett så billig Nonstop noen plass. Uansett så er det ikke aktuelt. Anonymkode: c76af...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #85 Del Skrevet 14 minutter siden Påskegodteri venter jeg med til etter påske,da settes det ned til 50 %. Det er gjerne for dyrt nå. Anonymkode: c76af...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #86 Del Skrevet 13 minutter siden Det kunne heller vært priskrig på fisk,grønnsaker, brød, lammekjøtt, kjøttdeig ,frukt osv enn unødvendig godteri. Anonymkode: c76af...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #87 Del Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Påskegodteri venter jeg med til etter påske,da settes det ned til 50 %. Det er gjerne for dyrt nå. Anonymkode: c76af...52a Pga påskekrigen og at butikkene tar inn lite kvanta for å ikke måtte selge masse varer med tap har det de siste årene vært null påskegodteri å få kjøpt til halv pris etter påske her. Samme gjelder for jula. Kun lys, servietter, pakkebånd etc som kommer på halv pris. Anonymkode: ad197...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå