Gå til innhold

Priskrig på påskevarer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har Rema fulgt etter og har masse frukt til 14,90kr kiloen. Jeg så honningmelon, hel og delt vannmelon, klementiner (appelsiner er til 9,90kr kiloen som hos andre lavprisbutikker), bananer, pærer, epler, plommer. 

Fant informasjon på Rema sine sider 😁

IMG_5892.png

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 16.06):

Snart begynner salget på kaffe, da kan man hamstre.

Anonymkode: 39156...d14

Europris hadde tilbud på 3 pakker med Friele kaffe til 100 kroner i forrige uke.

Anonymkode: c76af...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 17.35):

Gjør det? Husker ikke det fra tidligere år, men kaffe er jo noe av det som har steget mest i pris så ikke vært så bevisst kaffe når det var « billig «. Håper du har rett, vil gjerne ha litt rimelig kaffe. 

Anonymkode: 9aa49...66d

Kaffe var på tilbud på kiwi før jul, men det ble mindre omtalt enn de andre juletilbudene, av en eller annen grunn. De ble ikke utsolgt en gang, vi fikk rimelig kaffe helt fram til romjula, mener jeg å huske.

Anonymkode: 604d7...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det ser dårlig ut nå... pleier jo å starte priskrigen noen uker før. Nå er det bare 2 uker til påske og forsatt ikke billige varer... skuffende.

Anonymkode: 273ec...792

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syntes det ser dårlig ut nå... pleier jo å starte priskrigen noen uker før. Nå er det bare 2 uker til påske og forsatt ikke billige varer... skuffende.

Er jo haugevis med billig frukt og grønt 😁 Det er en drøm av en priskrig denne påsken 😁😋 Hvilke varer savner du? Jeg har ikke satt meg inn i alt, men har funnet litt som i hvert fall jeg er fornøyd med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 11.46):

Jo, kjøpte 6-pakk kvikklunsj til noen og tredve kr for et par måneder siden. Så satte REMA opp prisen til 95 før de innførte "priskrig". 

Anonymkode: 565d0...69f

Kvikk lunsj kostet frem kroner, for x antall år siden. Og kroneisen kostet en krone! 

Alt har hatt lavere priser, en gand i tiden, eller den gang da. 

Anonymkode: c09b2...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 7.59):

Europris hadde tilbud på 3 pakker med Friele kaffe til 100 kroner i forrige uke.

Det kaffetilbudet er repeterende og har vært det siden 2024, og sikkert enda lengre. Ikke noe priskrig tilbud. 

Kanskje det blir bedre tilbud i neste uke? 

Anonymkode: c09b2...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 7.59):

Det samme tilbudet hadde Coop Obs i flere uker, og nå har Rema Friele til kr 33/posen (kr 100/3 = kr 33,33). Men drikker man mye kaffe, er det sikkert lurt uansett å hamstre, for kaffe er vel noe som kommer til å bli veldig dyrt nå med alt dette toll tullet.

Anonymkode: a51d2...fa8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (1 time siden):

Er jo haugevis med billig frukt og grønt 😁 Det er en drøm av en priskrig denne påsken 😁😋 Hvilke varer savner du? Jeg har ikke satt meg inn i alt, men har funnet litt som i hvert fall jeg er fornøyd med. 

Ja, det er sant og det er gull. Men, jeg skal lage påskeegg til ungene og det er liksom ikke så stas med gulrøtter og pærer inni eggene. Jeg savner litt billigere påskegodis. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det er sant og det er gull. Men, jeg skal lage påskeegg til ungene og det er liksom ikke så stas med gulrøtter og pærer inni eggene. Jeg savner litt billigere påskegodis. 

Tipper du vinner prisen for årets kjipeste mamma med å fylle egget med nykål og gulrøtter :danse2:Tror du ikke det kommer noe billig smågodt neste uke? Jeg vil nesten tro det. Vet ikke når dine får egget, men ofte er det ikke før i påskedagene, og da har jo Europris og Meny billigere smågodt i helgen. Både denne helgen om du vil safe, men også palmehelgen om det ikke kommer noe bra på tilbud neste uke. 
Det har vært prisfall på kjeks også, om du tenker noe på det. Blant annet Gjende og Bixit. Maarud potetgull er også billig over hele rekka. Selvsagt tilbud på Solo rundt forbi, samt Coca cola både med og uten sukker på Meny. Jeg så noen kjøpe en del Kvikk Lunsj på Kiwi idag, men jeg sjekket ikke prisen, men godt mulig den også har sunket en del, og jeg vil som sagt tro det kommer mer inn mot påsken. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det samme tilbudet hadde Coop Obs i flere uker, og nå har Rema Friele til kr 33/posen (kr 100/3 = kr 33,33). Men drikker man mye kaffe, er det sikkert lurt uansett å hamstre, for kaffe er vel noe som kommer til å bli veldig dyrt nå med alt dette toll tullet.

Anonymkode: a51d2...fa8

Kiwi har fortsatt Evergood på tilbud.  Tror det var 64 kr for 500 gram i går.  Jeg trodde ikke at det varte ennå. Jeg fylte opp skapet, 10 poser,  for jeg er kaffekjerring 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Norvegia er litt billigere, 108 kr pr kg

Anonymkode: 8e73a...903

Det er bare Jarlsberg som gjelder for min del, så for meg er det gull med tilbud på den ☺️

Anonymkode: 8b706...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fant akkurat Jarlsberg 700 g til 87 kr på Kiwi. 

Takk for tips jeg også liker den. :)

Anonymkode: 6ea78...f39

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du har Joker appen og kuponger der så har ihvertfall jeg 50% på løsvekt godis til 20.4. 

Vet ikke om alle får like kuponger da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (9 minutter siden):

Hvis du har Joker appen og kuponger der så har ihvertfall jeg 50% på løsvekt godis til 20.4. 

Vet ikke om alle får like kuponger da. 

Jeg har også fått den. Har aldri kjøpt smågodt på Joker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er bare Jarlsberg som gjelder for min del, så for meg er det gull med tilbud på den ☺️

Mente ikke at  du skulle bytte ut Jarlsbergen, bare ville tipse om at også Norvegia er litt billiger enn vanlig :) 

Anonymkode: 8e73a...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...