male32 Skrevet 19. mars #21 Del Skrevet 19. mars Maarud potetgull salt 240g 19,90 på Extra, Rema og Kiwi Sørlands Chips salt 190g 23,90 på Extra, Rema og Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #22 Del Skrevet 23. mars Håper det blir flere nedsatte varer nå frem mot påske, blir spennende å se til uken Anonymkode: 6e5a8...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #23 Del Skrevet 23. mars Jeg så idun grov sennep på glass til 16kr forrige uke på extra. Anonymkode: 6ea78...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 23. mars #24 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 15.41): Så da blir det vel de varene det blir prispress på, pluss gul brus og appelsiner. Extra har appelsiner til 9,95 per kilo kommende uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #25 Del Skrevet 23. mars Nugatti og Bremykt var satt ned med nesten 10 kr på Extra på fredag. Anonymkode: 2ecb2...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 23. mars #26 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 6.04): Er så lei av at det nesten bare er sjokolade og usunn mat de dumper prisene på.. Anonymkode: 90094...380 Kiwi har 30% trumf-bonus til over påske på frukt og grønt, og de setter ned prisene på diverse frukt og grønt nå, inkludert appelsiner, som er ventet. Ketsjup uten sukker er også satt ned. Så er litt forskjellig. Ellers enig i at det er mye fokus på kos på priskrig, og mindre på hverdag. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #27 Del Skrevet 23. mars Daisy-love skrev (1 minutt siden): Kiwi har 30% trumf-bonus til over påske på frukt og grønt, og de setter ned prisene på diverse frukt og grønt nå, inkludert appelsiner, som er ventet. Ketsjup uten sukker er også satt ned. Så er litt forskjellig. Ellers enig i at det er mye fokus på kos på priskrig, og mindre på hverdag. Er ikke ofte jeg handler på kiwi, må en ha eget medlemskap på det trumf bonusen? Anonymkode: 6ea78...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 23. mars #28 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke ofte jeg handler på kiwi, må en ha eget medlemskap på det trumf bonusen? Anonymkode: 6ea78...f39 Ja, og den kommer på trumf-konto, og blir ikke trukket rett av. Er litt å få, og gratis å bli medlem, så jeg anbefaler det. Får jo på Meny, Spar og Joker også, men ikke på frukt og grønt da, men 1% på andre varer (som en også får på Kiwi). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #29 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er ikke ofte jeg handler på kiwi, må en ha eget medlemskap på det trumf bonusen? Anonymkode: 6ea78...f39 Du må være trumfmedlem og i tillegg aktivere Kiwi Pluss. Anonymkode: 5596d...271 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #30 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du må være trumfmedlem og i tillegg aktivere Kiwi Pluss. Anonymkode: 5596d...271 Koster det penger? Mener det gjør det på Coop. Anonymkode: f2826...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 24. mars #31 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Koster det penger? Mener det gjør det på Coop. Anonymkode: f2826...a1c Gratis på Kiwi. På en måte gratis hos Coop også, man får tilbake depositumet på 300kr når man sier opp/melder seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #32 Del Skrevet 24. mars Daisy-love skrev (19 timer siden): Kiwi har 30% trumf-bonus til over påske på frukt og grønt, og de setter ned prisene på diverse frukt og grønt nå, inkludert appelsiner, som er ventet. Ketsjup uten sukker er også satt ned. Så er litt forskjellig. Ellers enig i at det er mye fokus på kos på priskrig, og mindre på hverdag. Ble så glad for den økte bonusen, heller det enn marsipan til gi bort pris. Anonymkode: 9aa49...66d 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #33 Del Skrevet 24. mars Daisy-love skrev (19 timer siden): Ja, og den kommer på trumf-konto, og blir ikke trukket rett av. Er litt å få, og gratis å bli medlem, så jeg anbefaler det. Får jo på Meny, Spar og Joker også, men ikke på frukt og grønt da, men 1% på andre varer (som en også får på Kiwi). Meny har jo har 50% på nye varer hver uke i tillegg. Ja, anbefaler trumf veldig, er absolutt det beste medlemskapet . Anonymkode: 9aa49...66d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 24. mars #34 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble så glad for den økte bonusen, heller det enn marsipan til gi bort pris. Anonymkode: 9aa49...66d Ja jeg også. Og i tillegg kjøpte jeg First price appelsiner til 7kr kiloen 🥳🤑Jeg så at Extra hadde satt ned en del mer enn vanlig, så jeg håper på skikkelig priskrig på frukt og grønt her 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 24. mars #35 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meny har jo har 50% på nye varer hver uke i tillegg. Ja, anbefaler trumf veldig, er absolutt det beste medlemskapet . Anonymkode: 9aa49...66d Og til tider (men ikke alltid) gode kuponger på Meny. Fått Ben & Jerry til 20% av, eller alle soyayoghurter til det, og det blir det faktisk penger av. 20% av på agurk som jeg ofte får står jeg derimot over, for det er oftest ikke billigere enn Kiwi uansett. Ellers enig i at Trumf er veldig bra, og den av medlemskapene jeg liker best, med Rema som nummer to, og Coop til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #36 Del Skrevet 24. mars Selv på tilbud er påskevarer ofte dyrere enn tilsvarende "helårsprodukter", derfor kan du like gjerne kjøpe Hval marsipan eller Odense marsipan, eller Gullbrød for å spare noen kroner, i stedet for å kjøpe påskemarsipan. Anonymkode: b5f76...7a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #37 Del Skrevet 24. mars Daisy-love skrev (19 timer siden): Ja, og den kommer på trumf-konto, og blir ikke trukket rett av. Er litt å få, og gratis å bli medlem, så jeg anbefaler det. Får jo på Meny, Spar og Joker også, men ikke på frukt og grønt da, men 1% på andre varer (som en også får på Kiwi). Takk skal reise innom kiwi og få det ordnet Ps dere, normal selger ganske godt påskegodis billig, anton berg egg også! Kjøpte masse der billig i dag. Anonymkode: 6ea78...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #38 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk skal reise innom kiwi og få det ordnet Ps dere, normal selger ganske godt påskegodis billig, anton berg egg også! Kjøpte masse der billig i dag. Anonymkode: 6ea78...f39 Trumf ordner du selv online på trumf.no. Anonymkode: 6cf57...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #39 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 6.04): Er så lei av at det nesten bare er sjokolade og usunn mat de dumper prisene på.. Anonymkode: 90094...380 Snart begynner salget på kaffe, da kan man hamstre. Anonymkode: 39156...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #40 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Snart begynner salget på kaffe, da kan man hamstre. Anonymkode: 39156...d14 Gjør det? Husker ikke det fra tidligere år, men kaffe er jo noe av det som har steget mest i pris så ikke vært så bevisst kaffe når det var « billig «. Håper du har rett, vil gjerne ha litt rimelig kaffe. Anonymkode: 9aa49...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå