Gå til innhold

Priskrig på påskevarer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maarud potetgull salt 240g  19,90 på Extra, Rema og Kiwi
Sørlands Chips salt 190g 23,90 på Extra, Rema og Kiwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Håper det blir flere nedsatte varer nå frem mot påske, blir spennende å se til uken

Anonymkode: 6e5a8...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så idun grov sennep på glass til 16kr forrige uke på extra. 

Anonymkode: 6ea78...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 15.41):

Så da blir det vel de varene det blir prispress på, pluss gul brus og appelsiner.

Extra har appelsiner til 9,95 per kilo kommende uke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nugatti og Bremykt var satt ned med nesten 10 kr på Extra på fredag.

Anonymkode: 2ecb2...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 6.04):

Er så lei av at det nesten bare er sjokolade og usunn mat de dumper prisene på.. 

Anonymkode: 90094...380

Kiwi har 30% trumf-bonus til over påske på frukt og grønt, og de setter ned prisene på diverse frukt og grønt nå, inkludert appelsiner, som er ventet. Ketsjup uten sukker er også satt ned. Så er litt forskjellig. Ellers enig i at det er mye fokus på kos på priskrig, og mindre på hverdag. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Daisy-love skrev (1 minutt siden):

Kiwi har 30% trumf-bonus til over påske på frukt og grønt, og de setter ned prisene på diverse frukt og grønt nå, inkludert appelsiner, som er ventet. Ketsjup uten sukker er også satt ned. Så er litt forskjellig. Ellers enig i at det er mye fokus på kos på priskrig, og mindre på hverdag. 

Er ikke ofte jeg handler på kiwi, må en ha eget medlemskap på det trumf bonusen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke ofte jeg handler på kiwi, må en ha eget medlemskap på det trumf bonusen? 

Ja, og den kommer på trumf-konto, og blir ikke trukket rett av. Er litt å få, og gratis å bli medlem, så jeg anbefaler det. Får jo på Meny, Spar og Joker også, men ikke på frukt og grønt da, men 1% på andre varer (som en også får på Kiwi). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du må være trumfmedlem og i tillegg aktivere Kiwi Pluss.

Anonymkode: 5596d...271

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du må være trumfmedlem og i tillegg aktivere Kiwi Pluss.

Anonymkode: 5596d...271

Koster det penger? Mener det gjør det på Coop. 

Anonymkode: f2826...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Koster det penger? Mener det gjør det på Coop. 

Anonymkode: f2826...a1c

Gratis på Kiwi. På en måte gratis hos Coop også, man får tilbake depositumet på 300kr når man sier opp/melder seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daisy-love skrev (19 timer siden):

Ble så glad for den økte bonusen, heller det enn marsipan til gi bort pris. 

Anonymkode: 9aa49...66d

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, og den kommer på trumf-konto, og blir ikke trukket rett av. Er litt å få, og gratis å bli medlem, så jeg anbefaler det. Får jo på Meny, Spar og Joker også, men ikke på frukt og grønt da, men 1% på andre varer (som en også får på Kiwi). 

Meny har jo har 50% på nye varer hver uke i tillegg. Ja, anbefaler trumf veldig, er absolutt det beste medlemskapet . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ble så glad for den økte bonusen, heller det enn marsipan til gi bort pris. 

Ja jeg også. Og i tillegg kjøpte jeg First price appelsiner til 7kr kiloen 🥳🤑Jeg så at Extra hadde satt ned en del mer enn vanlig, så jeg håper på skikkelig priskrig på frukt og grønt her 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Meny har jo har 50% på nye varer hver uke i tillegg. Ja, anbefaler trumf veldig, er absolutt det beste medlemskapet . 

Og til tider (men ikke alltid) gode kuponger på Meny. Fått Ben & Jerry til 20% av, eller alle soyayoghurter til det, og det blir det faktisk penger av. 20% av på agurk som jeg ofte får står jeg derimot over, for det er oftest ikke billigere enn Kiwi uansett. Ellers enig i at Trumf er veldig bra, og den av medlemskapene jeg liker best, med Rema som nummer to, og Coop til slutt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv på tilbud er påskevarer ofte dyrere enn tilsvarende "helårsprodukter", derfor kan du like gjerne kjøpe Hval marsipan eller Odense marsipan, eller Gullbrød for å spare noen kroner, i stedet for å kjøpe påskemarsipan.

Anonymkode: b5f76...7a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Takk skal reise innom kiwi og få det ordnet

Ps dere, normal selger ganske godt påskegodis billig, anton berg egg også! Kjøpte masse der billig i dag. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Takk skal reise innom kiwi og få det ordnet

Ps dere, normal selger ganske godt påskegodis billig, anton berg egg også! Kjøpte masse der billig i dag. 

Trumf ordner du selv online på trumf.no.

Anonymkode: 6cf57...6f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 6.04):

Er så lei av at det nesten bare er sjokolade og usunn mat de dumper prisene på.. 

Anonymkode: 90094...380

Snart begynner salget på kaffe, da kan man hamstre.

Anonymkode: 39156...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snart begynner salget på kaffe, da kan man hamstre.

Anonymkode: 39156...d14

Gjør det? Husker ikke det fra tidligere år, men kaffe er jo noe av det som har steget mest i pris så ikke vært så bevisst kaffe når det var « billig «. Håper du har rett, vil gjerne ha litt rimelig kaffe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...