frivis Skrevet 10. april #81 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): 28,90 for freia påskeegg på kiwi nå. Det var allerede begynt å bli tomt 🤭 Anonymkode: 5405c...bf2 Det var mye igjen på kiwi for 1 times siden her. Kjøpte 3 pakker freia påskeegg. Men av erfaring så kan det raskt bli tomt pga hamstring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:25 #82 Del Skrevet fredag kl 21:25 Her jeg bor var det helt utsolgt for Freia påskeegg. Men fikk kjøpt litt annet påskegodteri. Anonymkode: a3cb8...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet lørdag kl 22:03 #83 Del Skrevet lørdag kl 22:03 (endret) Joker har nå 8,95 for smågodt til og med den 20 Endret lørdag kl 22:04 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:20 #84 Del Skrevet søndag kl 17:20 AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 15.22): Nonstop er på tilbud til kr. 12,80på kiwi🙂 Anonymkode: 48aa1...1fe Jeg har aldri sett så billig Nonstop noen plass. Uansett så er det ikke aktuelt. Anonymkode: c76af...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:21 #85 Del Skrevet søndag kl 17:21 Påskegodteri venter jeg med til etter påske,da settes det ned til 50 %. Det er gjerne for dyrt nå. Anonymkode: c76af...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:22 #86 Del Skrevet søndag kl 17:22 Det kunne heller vært priskrig på fisk,grønnsaker, brød, lammekjøtt, kjøttdeig ,frukt osv enn unødvendig godteri. Anonymkode: c76af...52a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:25 #87 Del Skrevet søndag kl 17:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Påskegodteri venter jeg med til etter påske,da settes det ned til 50 %. Det er gjerne for dyrt nå. Anonymkode: c76af...52a Pga påskekrigen og at butikkene tar inn lite kvanta for å ikke måtte selge masse varer med tap har det de siste årene vært null påskegodteri å få kjøpt til halv pris etter påske her. Samme gjelder for jula. Kun lys, servietter, pakkebånd etc som kommer på halv pris. Anonymkode: ad197...e87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet søndag kl 18:10 #88 Del Skrevet søndag kl 18:10 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det kunne heller vært priskrig på fisk,grønnsaker, brød, lammekjøtt, kjøttdeig ,frukt osv enn unødvendig godteri. Anonymkode: c76af...52a Har du ikke fått med deg alt tilbudet det er på frukt og grønt rundt fordi? Er hauger av det Også en del tilbud på lam, samt brød flere steder, men ikke sett det så billig som særlig frukt, men også litt grønt. Billigst grønt får en nok på Kiwi, de har 30% trumfbonus, mens Kiwi, REMA og tildels Extra kjører mye like priser på frukten, men mer bonus på Kiwi da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet søndag kl 21:20 #89 Del Skrevet søndag kl 21:20 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kunne heller vært priskrig på fisk,grønnsaker, brød, lammekjøtt, kjøttdeig ,frukt osv enn unødvendig godteri. Anonymkode: c76af...52a Rema hadde jo masse tilbud på så og si alt av frukt sist uke og apelsiner er jo satt ned til 7,90 1kg på Kiwi kommende uke Endret søndag kl 21:22 av Cecilie82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:07 #90 Del Skrevet mandag kl 16:07 I dag var jeg på Rema og Extra og fant absolutt ingenting av påskegodteri eller annet rimelig godteri. 🤷♀️ De hadde noen marsipanstenger med mørkt trekk av eget merke på Rema, men jeg liker ikke mørk sjokolade. Anonymkode: 75f5c...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:15 #91 Del Skrevet mandag kl 16:15 AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 6.04): Er så lei av at det nesten bare er sjokolade og usunn mat de dumper prisene på.. Anonymkode: 90094...380 Det er jo fordi folk flest koser seg med dette ved høytider. Anonymkode: 547fc...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet mandag kl 16:20 #92 Del Skrevet mandag kl 16:20 Tilbud her og der. Nå har jeg nærhet til Sverige. En salat kostet 40 kroner i Sverige. Nå har jeg ikke oversikt. Prøver å få oversikt. Dette er en ny verden for meg. Men, du må tenke hva betyr noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:48 #93 Del Skrevet mandag kl 18:48 Er Non stop til 53 kroner dere roper om og løper for å handle? Det er prisen for Non stop på Europris her. Anonymkode: c76af...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:51 #94 Del Skrevet mandag kl 18:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er Non stop til 53 kroner dere roper om og løper for å handle? Det er prisen for Non stop på Europris her. Anonymkode: c76af...52a Nei, den kostet 12 kr på kiwi Anonymkode: 8e73a...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet tirsdag kl 16:42 #95 Del Skrevet tirsdag kl 16:42 Kvikk lunsj 6pk er 35kr på kiwi her. De hadde veldig mye igjen for de som ønsker å gi barna noe til påsken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå