Gå til innhold

Priskrig på påskevarer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

28,90 for freia påskeegg på kiwi nå. Det var allerede begynt å bli tomt 🤭

Anonymkode: 5405c...bf2

Det var mye igjen på kiwi for 1 times siden her. Kjøpte 3 pakker freia påskeegg. Men av erfaring så kan det raskt bli tomt pga hamstring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her jeg bor var det helt utsolgt for Freia påskeegg. Men fikk kjøpt litt annet påskegodteri. 

Anonymkode: a3cb8...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 15.22):

Nonstop er på tilbud til kr. 12,80på kiwi🙂

Anonymkode: 48aa1...1fe

Jeg har aldri sett så billig Nonstop noen plass. Uansett så er det ikke aktuelt.

Anonymkode: c76af...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskegodteri venter jeg med til etter påske,da settes det ned til 50 %. Det er gjerne for dyrt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne heller vært priskrig på fisk,grønnsaker, brød, lammekjøtt, kjøttdeig ,frukt osv enn unødvendig godteri.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Påskegodteri venter jeg med til etter påske,da settes det ned til 50 %. Det er gjerne for dyrt nå.

Pga påskekrigen og at butikkene tar inn lite kvanta for å ikke måtte selge masse varer med tap har det de siste årene vært null påskegodteri å få kjøpt til halv pris etter påske her. Samme gjelder for jula. Kun lys, servietter, pakkebånd etc som kommer på halv pris. 

Anonymkode: ad197...e87

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det kunne heller vært priskrig på fisk,grønnsaker, brød, lammekjøtt, kjøttdeig ,frukt osv enn unødvendig godteri.

Har du ikke fått med deg alt tilbudet det er på frukt og grønt rundt fordi? Er hauger av det :nordvesta:Også en del tilbud på lam, samt brød flere steder, men ikke sett det så billig som særlig frukt, men også litt grønt. Billigst grønt får en nok på Kiwi, de har 30% trumfbonus, mens Kiwi, REMA og tildels Extra kjører mye like priser på frukten, men mer bonus på Kiwi da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rema hadde jo masse tilbud på så og si alt av frukt sist uke og apelsiner er jo satt ned til 7,90 1kg på Kiwi kommende uke

Endret av Cecilie82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på Rema og Extra og fant absolutt ingenting av påskegodteri eller annet rimelig godteri. 🤷‍♀️ De hadde noen marsipanstenger med mørkt trekk av eget merke på Rema, men jeg liker ikke mørk sjokolade. :P 

Anonymkode: 75f5c...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 6.04):

Er så lei av at det nesten bare er sjokolade og usunn mat de dumper prisene på.. 

Anonymkode: 90094...380

Det er jo fordi folk flest koser seg med dette ved høytider. 

Anonymkode: 547fc...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbud her og der. Nå har jeg nærhet til Sverige. En salat kostet 40 kroner i Sverige. Nå har jeg ikke oversikt. Prøver å få oversikt.  Dette er en ny verden for meg. Men, du må tenke hva betyr noe for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Non stop til 53 kroner dere roper om og løper for å handle? Det er prisen for Non stop på Europris her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er Non stop til 53 kroner dere roper om og løper for å handle? Det er prisen for Non stop på Europris her.

Nei, den kostet 12 kr på kiwi

Anonymkode: 8e73a...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...