AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Ser i nyhetene at priskrigen på påskevarer har begynt: Trapper opp krigen. Er det noen som har vært i butikkene og vet hvilke varer som har kommet på tilbud? Anonymkode: 48aa1...1fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars 6 pk med kvikklunsj til 49.90,- på rema Anonymkode: 48aa1...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Saken har bilde av påskemarsipan, men den hadde i hvert fall ikke blitt satt ned enda. Anonymkode: bc941...e71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Synd dette med påskevarer er typisk ting jeg ikke liker. Jeg liker ikke fåre- eller lammekjøtt, for eksempel, og jeg har aldri kunnet fordra marsipan. Selv ikke som barn. Ingen fan av smågodt heller, ev bare sjokoladebitene de selger i løsvekt (men kjøper det aldri). Men Kvikk Lunsj sjokoladen er god, da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Million skrev (6 timer siden): Synd dette med påskevarer er typisk ting jeg ikke liker. Jeg liker ikke fåre- eller lammekjøtt, for eksempel, og jeg har aldri kunnet fordra marsipan. Selv ikke som barn. Ingen fan av smågodt heller, ev bare sjokoladebitene de selger i løsvekt (men kjøper det aldri). Men Kvikk Lunsj sjokoladen er god, da. Veldig nyttig å få vite hva du ikke liker. Anonymkode: 5596d...271 27 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Idun ketchup med grønn kork koster 14,90 på Rema. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars Får vel egentlig kjøpe marsipan på full pris nå...i fjor fikk jeg ikke tak i noe...folk kjøpte jo haug med påskegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars mommyaka skrev (46 minutter siden): Får vel egentlig kjøpe marsipan på full pris nå...i fjor fikk jeg ikke tak i noe...folk kjøpte jo haug med påskegodt Jeg tenkte likt og tok med et par poser. Så det virker å lokke med priskrig før det faktisk er priskrig også 😅 Anonymkode: bc941...e71 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #9 Del Skrevet 18. mars Er så lei av at det nesten bare er sjokolade og usunn mat de dumper prisene på.. Anonymkode: 90094...380 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. mars #10 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Veldig nyttig å få vite hva du ikke liker. Anonymkode: 5596d...271 Det er ikke alltid innleggene i tråder her er så dype 😜 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. mars #11 Del Skrevet 18. mars Jeg er et menneske i husholdningen, og må innrømme at jeg ikke klarer å følge med på hvilke varer som er med på priskrig. Jeg håper å finne et forholdsvis rimelig lammelår, og mener Rema1000 hadde til 99/kilo. Bortsett fra det er det ikke så nøye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #12 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): 6 pk med kvikklunsj til 49.90,- på rema Anonymkode: 48aa1...1fe Er det tilbudspris…? Pleier de ikke ligge på 20-3kr…? Anonymkode: 229f2...5d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #13 Del Skrevet 18. mars Gilde ostegrill til 34,90 hos Extra og Kiwi Anonymkode: bca57...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #14 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 9.46): Ser i nyhetene at priskrigen på påskevarer har begynt: Trapper opp krigen. Er det noen som har vært i butikkene og vet hvilke varer som har kommet på tilbud? Anonymkode: 48aa1...1fe 4 uker til påske, krigen har nok ikke begynt skikkelig, enda. Anonymkode: c09b2...d7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #15 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 13.16): 6 pk med kvikklunsj til 49.90,- på rema Anonymkode: 48aa1...1fe Det er hårreisende at vi i år ser på normalpris fra i fjor som priskrig 😬 Anonymkode: 2b09c...4c3 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #16 Del Skrevet 19. mars Nille har tre poser påskemarsipan for 99 (eller var det 99,90). Litt mindre poser enn de som koster over 60 i dagligvarebutikkene, men greit å både spise litt mindre og betale mye mindre. Jeg spiser i hvert fall opp hele enten det er stor eller liten pose 😅 Anonymkode: bc941...e71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 19. mars #17 Del Skrevet 19. mars (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt mindre poser enn de som koster over 60 i dagligvarebutikkene, Det er vel den nye «Favoritter»-posen til Nidar? De med flate sider skal fases ut. Endret 19. mars av Makavelli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #18 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det tilbudspris…? Pleier de ikke ligge på 20-3kr…? Anonymkode: 229f2...5d4 Jo, kjøpte 6-pakk kvikklunsj til noen og tredve kr for et par måneder siden. Så satte REMA opp prisen til 95 før de innførte "priskrig". Anonymkode: 565d0...69f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #19 Del Skrevet 19. mars Makavelli skrev (10 minutter siden): Det er vel den nye «Favoritter»-posen til Nidar? De med flate sider skal fases ut. Det er denne Anonymkode: bc941...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #20 Del Skrevet 19. mars I appen til Rem ligger det info om "påskevarer" som er nedsatt i pris (mest sjokolade). Så da blir det vel de varene det blir prispress på, pluss gul brus og appelsiner. Anonymkode: a51d2...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå