AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Jeg har solgt fond, og pengene er borte fra fond - men de har ikke dukket opp på aksjesparekonto. Tar det lang tid før pengene vises? Det er en stund siden jeg solgte nå. Anonymkode: 53a60...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Jeg tar ut penger fra IPS. Der tar det 4-7 dager fra fondsandelene er solgt til jeg har penger på konto. I Sikkert avhengig av bank, men de har kanskje en chat du kan spørre i? Eller kanskje du finner svar i en Q&A? Anonymkode: 5de73...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Du kan jo ringe å høre med banken? Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 69aab...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg tar ut penger fra IPS. Der tar det 4-7 dager fra fondsandelene er solgt til jeg har penger på konto. I Sikkert avhengig av bank, men de har kanskje en chat du kan spørre i? Eller kanskje du finner svar i en Q&A? Anonymkode: 5de73...f5f Du tar penger ut av IPS? Det er imponerende, for det skal ikke være lov, med mindre man er pensjonist. Det går ikke engang an å bryte avtalen, noe som er et av ankepunktene til IPS. De skal utbetales når man er pensjonist, og minst til fylte 77 etter hva jeg husker. Endret 17. mars av newman01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Hvor lenge er en stund - når solgte du fondet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars newman01 skrev (3 timer siden): Du tar penger ut av IPS? Det er imponerende, for det skal ikke være lov, med mindre man er pensjonist. Det går ikke engang an å bryte avtalen, noe som er et av ankepunktene til IPS. De skal utbetales når man er pensjonist, og minst til fylte 77 etter hva jeg husker. Det er unntak for de som har fått innvilget uføretrygd. Ta ut er kanskje feil måte å si det på? Banken selger og setter over pengene en gang i måneden. Anonymkode: 5de73...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars Det skal vel ta ca 3 dager (ikke inkludert helg). Sist jeg solgte, så jeg at salget var igangsatt dagen etter, og et par dager etter det igjen var pengene på konto (valgte å få utbetalt til vanlig brukskonto, ikke ASK konto). Anonymkode: 2ab92...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå