AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Skrevet 17. mars Noen år tilbake var det nok å ta etter vekst hver 2.mnd men så kom det mer grått hår og jeg begynte å farge en gang i måneden. Nå i det siste holder det ikke å farge en gang i mnd jeg må nemlig ta det annenhveruke for at det skal se greit ut. Hvordan er det med dere? Hvor ofte farger dere? Anonymkode: 01320...e00
micromaya Skrevet 17. mars #2 Skrevet 17. mars Nå har jeg sluttet med farging og lar det grå vokse ut, men de siste årene føltes det litt som du beskriver. Jeg pleide å bruke ettervekstspray en god stund, for å holde selve fargingen til en månedlig greie. (Sykt glad jeg er ferdig med alt det der, men det er en helt annen historie :))
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Skrevet 17. mars Jeg har fått en del grå, men er ikke HELT grå. Jeg har sluttet å farge håret (48 år), og syns ikke det er så verst. Anbefaler å heller farge håret i en farge som er tilnærmet opprinnelig farge (nå grå), altså en askeblondt eller noe sånt, fremfor gylne og for mørke farger. Da syns etterveksten mye mindre. Anonymkode: d2926...4cd
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Skrevet 17. mars Farger hver tredje uke. Jeg kler ikke lyst hår, så å farge askeblond funker ikke. Gleder meg sykt til jeg føler meg klar for å slutte p farge! Er bare midt i trettiårene og er skikkelig grå, så tør ikke helt ennå. Anonymkode: 32558...05c
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Farger hver tredje uke. Jeg kler ikke lyst hår, så å farge askeblond funker ikke. Gleder meg sykt til jeg føler meg klar for å slutte p farge! Er bare midt i trettiårene og er skikkelig grå, så tør ikke helt ennå. Anonymkode: 32558...05c Samme her er i midten av trettiårene🥹 Ts Anonymkode: 01320...e00
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Skrevet 18. mars 58 år, merkelig nok ikke fått grått hår. Vil gjerne ha det 😀. Er mellomblond, og farger hver 4. - 6. uke for å piffe opp den blonde fargen. Kan ikke fordra når håret blir mørkt inn mot hodebunnen. Tykt hår med mye fall. Anonymkode: a9755...fa5
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Skrevet 18. mars Jeg er 43, og kan såvidt se de første grå. Er mellomblond, har aldri farget, men har diskutert med frisøren at vi heller legger inn litt kalde nyanser slik at det grå glir naturlig inn. Vil nok fortsette å kamuflere best mulig lengst mulig. Frisørbesøk hyppigere enn en gang i måneden hadde vært uaktuelt, da ville jeg valgt grått. Anonymkode: 864a5...0fe
Tvist Skrevet 18. mars #8 Skrevet 18. mars Farger hjemme hver 6 uke omtrent. Var hos frisør en gang som farget håret, da la hun inn litt farger som gjorde at etterveksten ikke syntes så tydelig og da tror jeg det tok 3 mnd før jeg farget igjen. Var veldig fint, men så dyrt at det er bedre å farge hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå