Gå til innhold

Stryke-på navnelapper

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det nokon som har link til sider der ein kan kjøpa slike navnelappar?

Hadde jo vore gode å ha no i barnehagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelapper

Her har de både klistrelapper og stryke på lapper. (Hadde det sist jeg bestillte hvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tipset jeg plukket opp her.... endelig fikk jeg bestilt merker tl guttungens klær...... thank you

Gjest Gjesta
Skrevet

Og vær så snill å bestill fra Bjørnsdatter sin link, de andre er helt elendige.......

Skrevet
Og vær så snill å bestill fra Bjørnsdatter sin link, de andre er helt elendige.......

Må si meg enig her...har prøvd begge og er mest fornøyd med de fra askeladden.

Skrevet

Sånn,da har jeg bestillt navnelapper også(fra Askeladden ;) )Tusen takk for supert tips

Gjest Gjest
Skrevet

pokke, eg hadde jo allerede bestilt. Men dei hadde garanti mot st dei skulle falla av, så då er det berre å klaga viss det skulle vera nødvendig.

Gjest Gjest
Skrevet

Vil oppfordre alle med barn i barnehager og skoler om å merke klærne til barna. Ikke noe er mer irriterende enn å finne to par like votter uten merker. Dessuten taper jo foreldre og på at barna "mister" klær på denne måten.

Barnehageansatt

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brukt Merkmester sine lapper i tre år uten problemer, ingen har løsnet, hverken strykelapper eller klistrelapper.

Har en klistrelapp på en matboks, den har vært der i to år, boksen vaskes i maskin hver dag. Motivet på boksen er falmet og nesten borte - men lappen og skrifta på lappen er like fin som ny!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...