AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Helt siden i går så har det stått på min tlf nederst på app konvolutten 1, og det står det hele tiden. Har gått inn og ut av mail, ingen ulest mail, men det står ‘ulest melding’ 🤷♀️ Jeg har prøvd å slå av og på tlf, men uansett hva jeg har gjort så står det enda. Legger ved bilde. Hva gjør jeg for å få det bort? Anonymkode: 0a3b0...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Spam filteret? En ulest mail i slettemappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Million skrev (40 minutter siden): Spam filteret? En ulest mail i slettemappen? Har slettet alt i spam og kurv, men det står fortsatt 1ulest, i innboks. Anonymkode: 0a3b0...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Har du gått inn i varslinger og skrudd av og på igjen merker på mail? Anonymkode: f0657...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du gått inn i varslinger og skrudd av og på igjen merker på mail? Anonymkode: f0657...403 Eller merke all e-posten som ulest, og så merke alt som lest igjen. Anonymkode: f0657...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars Ingen som vet? Anonymkode: 0a3b0...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå