AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Tuter når du ser en bil kjøre forbi deg i 200km/t og setter andres liv i fare? Eller sparer du tutingen til de som trege i trafikken? Anonymkode: 805b5...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars De treige som gjør feilt, de som kjører fort er ofte gode sjåfører. Anonymkode: a8813...d8f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tuter når du ser en bil kjøre forbi deg i 200km/t og setter andres liv i fare? Eller sparer du tutingen til de som trege i trafikken? Anonymkode: 805b5...c25 Tenker at da setter jeg IALLEFALL andres (og eget) liv i fare, ser ikke poenget med å forstyrre oppmerksomheten til noen som åpenbart bør se på veien. Tuter generelt ikke for å bedrive voksenopplæring av medtrafikanter, synes det er en uting som forstyrrer enda mer. Så mye at jeg blir irritert på folk som gjør det og håper secretly at de får en fartsbot eller en feit ripe i lakken. Det er på veien som i livet generelt, man kan ikke styre idioter og de kommer å både treige og raske former, folk som ikke kan tilpasse seg trafikkflyt og/eller andre mennesker er like provoserende begge deler. Og du kan tute så mye du vil, det løser ikke en dritt🤷♀️ Anonymkode: 2c079...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Jeg ringer politet 🤷🏼♂️ Anonymkode: 7691c...58e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Ser ikke poenget med å tute og blinke, det driter de vel i uansett. Anonymkode: cc7d2...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Jeg tuter på dem som ligger fem km/t over fartsgrensa i venstrefeltet når det er masse plass i høyrefeltet og trafikken der går i samme hastighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars 🤪 Anonymkode: c4182...609 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå